Există o duzină de motive pentru care fiecare companie are nevoie de un site web, în special de unul care este actualizat. De asemenea, doar a avea un site web nu este suficient, companiile trebuie să-și actualizeze site-urile de afaceri în mod regulat. Cu toate acestea, multe întreprinderi mici sunt încă pe gard cu privire la investiții în construirea unui site web nou și modern.
Pentru a fi competitiv
Este probabil ca cea mai mare parte a concurenței dvs. are deja o prezență online stabilită. Aceasta înseamnă că au un site web actual și o prezență activă pe platformele sociale adecvate.
Dacă te oprești și te gândești, atunci când site-ul web al afacerii tale este vechi (sau nu ai deloc unul), probabil că ridică niște semnale roșii în ochii clienților actuali și potențiali.
Afacerii tale pur și simplu nu îi pasă suficient pentru a construi un site web? Sunteți atât de lipsiți de numerar încât nu vă puteți permite? Acestea sunt lucruri pe care nu doriți ca consumatorii să se gândească la afacerea dvs. Site-ul dvs. ar trebui să fie o reflectare a mărcii dvs. și să vă ajute să atrageți clienții potriviți.
De asemenea, este bine să rețineți că, având în vedere multitudinea de opțiuni pe care clienții le au astăzi, aceștia tind să fie nerăbdători. Aceasta înseamnă că pierzi o mare parte din veniturile potențiale în favoarea concurenței tale dacă nu ai o prezență digitală decentă.
Un site web nu trebuie să spargă banca; este una dintre cele mai accesibile tactici de marketing online disponibile pentru întreprinderile mici, iar recompensele sunt abundente. Asigurați-vă că optimizați și pentru mobil.
Pentru a stabili credibilitatea
Este un fapt: clienții tăi se așteaptă să ai un site web. Peste jumătate dintre consumatori speră ca companiile să ofere conținut online despre afacerea lor pe o anumită formă de proprietate digitală și majoritatea se îndreaptă direct către site-ul web al mărcii pentru mai multe informații despre produse.
Există și clienți care decid să viziteze un magazin de cărămidă și mortar datorită experienței online. Clienții potențiali își folosesc tabletele și smartphone-urile pentru a-i ghida unde să meargă și ce să cumpere. Dacă încă nu aveți un site sau site-ul dvs. este învechit, clienții cunoscători ai digitalului de astăzi vor merge în altă parte fără ezitare.
Rețineți că majoritatea oamenilor au încredere în recenziile online la fel de mult pe cât au încredere în recomandările personale. Includeți mărturiile clienților pe site-ul dvs. pentru a captiva potențialii cumpărători.
Folosiți cuvinte clare și concise și imagini puternice pentru a vă face site-ul și, prin urmare, afacerea dvs., memorabile. Amintiți-vă că a avea un site web este cheia pentru stabilirea dovezilor sociale.
Pentru a folosi un canal de marketing puternic
Metodele tradiționale de marketing precum TV, flyere tipărite, radio, panouri publicitare etc. sunt exercitate de mărcile mai mari precum Adidas și Coca Cola. Cu toate acestea, ele nu sunt cele mai potrivite pentru întreprinderile mai mici. Cel mai mare motiv este din cauza costului asociat cu derularea unor campanii de o asemenea amploare.
Alte dezavantaje ale marketingului tradițional includ rata de implicare mai mică și personalizarea limitată. De asemenea, este mai intruziv și rezultatele sunt greu de măsurat.
Marketingul digital este o modalitate mai bună de a vă promova afacerea. Este extrem de rentabil, permite o implicare mai mare, nu este intruziv, oferă un potențial de rentabilitate semnificativă a investiției și permite personalizarea. Asigurați-vă că sunteți familiarizat cu modalitățile de a utiliza personalizarea , aceasta vă va duce afacerea departe.
În centrul oricărei strategii de marketing digital se află un site web rapid, funcțional și bine întreținut. Gândește-te la site-ul tău – este „acasă” digitală a micii tale afaceri și singurul loc online în care deții controlul total asupra mesajelor pe care le trimiți.
Deci, folosește-ți site-ul cu înțelepciune. Nu contează cât de activ sunteți pe rețelele sociale, nu există un singur lucru care să poată înlocui puterea site-ului dvs. de afaceri.
Pentru a vă prezenta produsele și serviciile
Din ce în ce mai mulți consumatori apelează la Google pentru a căuta produse și servicii înainte de a merge efectiv la cumpărături. Cheltuielile pentru comerțul electronic cresc în fiecare an.
Pentru a colecta feedback și date
Este dificil să colectați feedback pentru îmbunătățire sau să obțineți date despre consumatori, cum ar fi adrese de e-mail pentru generarea de clienți potențiali, atunci când sunteți offline sau aveți un site învechit.
Străduiți-vă să convingeți oamenii să-și introducă adresele de e-mail sau să răspundă la un scurt sondaj atunci când ajung pe pagina dvs. de destinație, în schimbul unei resurse utile și gratuite, cum ar fi un buletin informativ sau o reducere la prima achiziție.
Odată ce ai adresa de e-mail a clientului tău, te poți lansa într-o tehnică excelentă de marketing – marketingul prin e-mail.
Pentru a îmbunătăți rezultatele căutării
Un motiv important pentru a vă actualiza site-ul în mod constant este ca clienții să vă poată găsi pe web. Motoarele de căutare efectuează actualizări regulate și fac să fie prioritară listarea paginilor care sunt relevante și noi.
Dacă nu reușiți să vă actualizați site-ul, acesta va scădea în clasamentul motoarelor de căutare, făcând clienții potențiali să nu vă găsească deloc site-ul sau, dacă o fac, ar putea crede că nu mai este relevant.
Conducerea unui site web este o muncă continuă. Utilizați site-ul dvs. de afaceri mici pentru a rămâne competitiv și pentru a stabili credibilitatea mărcii, produselor și reputației dvs.
Dacă vă gândiți bine, veți realiza că site-ul dvs. web este o oportunitate grozavă – și posibil singura dvs. oportunitate – de a vă surprinde clienții și de a vă prezenta produsele și serviciile.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.