Înțelegerea modului în care funcționează generarea de clienți potențiali pentru agenții vă permite să creați strategii optimizate în acest scop. În acest fel, îți poți extinde baza de clienți și ai mai multă libertate de a lucra doar la cele mai bune proiecte pentru brandul tău.
Generarea de lead-uri este un element de bază în găsirea de noi clienți și proiecte, care vor construi succesul agenției dumneavoastră .
Aceasta înseamnă că, pe lângă faptul că faci o treabă bună de marketing pentru companiile care se bazează pe echipa ta, trebuie să investești și în publicitate și sensibilizare pentru afacerea ta.
Bazându-te pe unele strategii, poți aduce noi clienți în portofoliu și ai mai multă autonomie pentru a te implica în proiecte care te interesează cu adevărat sau care aduc mai mult profit agenției.
Dacă doriți să aflați mai multe despre cele mai bune tehnici de generare de clienți potențiali, continuați să citiți postarea noastră!
Ce este generarea de lead-uri?
Înainte de a ști cum să generați clienți potențiali, este important să înțelegeți ce înseamnă exact acest termen.
Când o persoană accesează unele dintre canalele tale de comunicare, el devine orice vizitator. Cu toate acestea, prin predarea voluntară a oricărei informații personale – cum ar fi e-mailul, telefonul sau orice altă formă de contact – el devine liderul dumneavoastră.
Urmând această linie de raționament, generarea de lead-uri este un proces organizat de identificare a potențialilor clienți , având în vedere că acești oameni au oferit deja un anumit grad de permisiune pentru marca ta.
Pentru aceasta, există mai multe modalități prin care agenția ta poate alege să genereze valoare și să câștige încrederea publicului odată pentru totdeauna, aducând și mai mulți clienți în portofoliul tău.
Producția de conținut, crearea paginii de destinație și prezentarea cazurilor de succes sunt doar câteva exemple despre cum se poate face acest lucru.
De ce trebuie să generați clienți potențiali pentru agenția dvs.?
Să presupunem că în prezent puteți deservi confortabil toți clienții agenției dvs. Asta înseamnă că ai făcut destul și nu trebuie să captezi noi proiecte?
Cu siguranta nu.
Chiar și cu un program încărcat, merită să vă folosiți experiența pentru a atrage noi proiecte. La urma urmei, pe lângă posibilitatea extinderii afacerii, atunci când există o creștere a cererii pentru compania dvs., este posibil să reajustați prețurile și să creșteți valoarea lucrării.
Unul dintre beneficiile puțin explorate în acest sens este posibilitatea de a înceta parteneriatele stresante sau neprofitabile pentru agenție.
Acest lucru oferă mai multă liniște pentru echipă și reduce stresul pentru toți cei implicați în campanii.
În sfârșit, o agenție cu un flux excelent de lead-uri valorează mult mai mult.
Aceasta înseamnă că, dacă vă gândiți să vindeți compania atunci când ajunge la maturitate, cu siguranță va merita mai mulți bani cu o bază largă de audiențe gata să încheie tranzacția.
6 strategii pentru a genera clienți potențiali pentru agenția ta de marketing
Înțelegerea modului de generare de clienți potențiali pentru agenția dvs. de marketing este importantă pentru a construi relații cu clienții și a-i duce în noi etape ale călătoriei lor de consum.
Prin strategii bune, această sarcină devine mai ușoară.
Cu intenția de a vă ajuta, am separat mai multe alternative pe care să le incorporați în afacerea dvs. și să optimizați rezultatele. Verifică!
1. Rețele sociale
Rețelele sociale au devenit un instrument extrem de necesar în agențiile de Marketing.
Pe măsură ce există din ce în ce mai mulți utilizatori în mass-media, poziționarea afacerii dvs. în ei este o strategie bună pentru a capta clienții potențiali și a maximiza profiturile companiei.
În acest sens, există mai multe strategii care pot fi folosite.
De exemplu, postarea de conținut valoros care se adaugă la experiența consumatorului ajută la creșterea vizibilității agenției dvs.
În plus, merită să apelezi la principalele modalități de interacțiune pe rețele precum Facebook și Instagram .
Astfel, creșteți implicarea publicului față de marca dvs., oferind o acoperire mai mare a serviciilor agenției dvs. și atrăgând mai mulți oameni să interacționeze și să consume soluțiile dvs.
2. LinkedIn
LinkedIn este o rețea socială care are anumite caracteristici diferite, totuși, poate oferi agenției dvs. de marketing mai multe oportunități de a încheia noi oferte și de a capta clienți potențiali pentru vânzări viitoare .
Prin intermediul acestuia, este posibil să-ți crești networking-ul și să ai contact cu mai mulți factori de decizie din companii.
Oferind informații valoroase, puteți atrage potențiali clienți și puteți încheia mai multe oferte pentru agenție.
De asemenea, merită să ai foarte clar în minte cine este persoana ta . Cu aceasta, devine mai simplu să contribui la această rețea și să ai mai multă vizibilitate.
Mai există posibilitatea de a investi în reclame plătite pentru a crește acoperirea agenției și a obține și mai multe clienți potențiali.
Astfel, puteți crea o listă de e-mail bună pentru a începe o relație de succes cu potențialii clienți.
3. Reclame Twitter
Publicitatea plătită prin Twitter Ads poate fi o modalitate excelentă de a capta o mulțime de clienți potențiali pentru agenția dvs.
Pentru aceasta, este important să înțelegeți cum să faceți publicitate strategic pentru a avea succes cu această opțiune.
Unul dintre sfaturile prezentate chiar de Twitter este folosirea declanșatorului mental al urgenței.
De exemplu, o carte electronică disponibilă pentru o perioadă limitată de timp ca magnet principal este o modalitate excelentă de a obține o listă de e-mail bună de utilizat în strategiile de marketing digital .
De asemenea, merită să înțelegeți cum funcționează licitarea Twitter, deoarece acesta este unul dintre elementele care determină cum vor apărea anunțurile dvs. pentru clienți.
La început, este indicat să folosiți cele automate. Dar pe măsură ce aflați mai multe despre instrument, vă puteți îmbunătăți acoperirea.
4. Reclame Facebook
O altă posibilitate de a face publicitate și de a capta clienți potențiali este prin intermediul managerului Facebook .
Acest instrument oferă și posibilitatea de a face publicitate pe Instagram, făcând posibilă ajungerea la diverșii utilizatori care se află pe aceste rețele.
Există câteva bune practici pe care ar trebui să le urmați la agenția dvs. De exemplu, fiți clar atunci când comunicați mesajul cu publicul.
De asemenea, știi cine este persoana ta. Acest lucru vă va permite să segmentați și să găsiți oameni care sunt cu adevărat interesați de serviciile dvs.
Un alt punct important este să perfecționați audiovizualul postărilor dvs. publicitare. Astfel, poți transmite mai mult profesionalism celor care privesc reclamele și, în consecință, șansele de a capta astfel de lead-uri cresc foarte mult.
Urmând acești pași este posibil să se reducă costurile implicate de publicitate.
5. PPC
O altă modalitate de a ajunge la mai mulți clienți potențiali prin reclame este cu Google Ads .
Prin intermediul acestui instrument, este posibil să faci și segmentări eficiente și să găsești persoane interesate de serviciile agenției tale.
În acest sens, costurile sunt legate de numărul de persoane care dau clic pe reclamele tale.
Există mai multe elemente care pot ajuta la reducerea costurilor și la obținerea unor rezultate bune.
De exemplu, crearea de texte persuasive și optimizate este importantă. Pentru a face acest lucru, efectuați teste și monitorizați valorile fiecărei reclame.
De asemenea, faceți un plan pentru a nu arde bani și folosiți materiale bune pentru a atrage atenția utilizatorilor Google.
De asemenea, este recomandată utilizarea unor cuvinte cheie bune, așa că încercați să fiți atenți când căutați acești termeni.
6. Anunțuri în media și directoare locale
Unele agenții se concentrează pe servicii regionale, adică sunt mai conectate la o structură tradițională de marketing.
Acest lucru înseamnă că puteți profita de anunțuri și listări axate pe regiune din media locală pentru a crește generarea de clienți potențiali, precum și pentru a vă baza pe sprijinul influențelor din orașul dvs., care sporesc vizibilitatea agenției.
Printre principalele acțiuni pe care le puteți întreprinde în acest scop se numără expunerea publicațiilor — atât online, cât și offline — în conținut sponsorizat sau alte mecanisme de publicitate plătită, apariția în directoare relevante și domeniul SEO local .
Acest ultim element este esențial pentru a vă construi prezența digitală și pentru a capta o mare parte a audienței care apare prin canale organice precum Google.
Prin urmare, crearea unui profil pe Google My Business este esențială pentru a începe această strategie. Merită să explorați principalele cuvinte cheie legate de locația dvs. în producția de conținut.
Folosirea „publicitate în (regiunea dvs.)”, „marketing în (regiunea dvs.)” și „reclamă în (regiunea dvs.)” în unele postări pe blog poate atrage oameni care caută deja servicii legate de marketing și sunt gata să cumpere.
Pentru o agenție, generarea de clienți potențiali calificați este o resursă indispensabilă în construirea unei afaceri de succes.
Odată cu creșterea competitivității pe care o experimentează segmentul de publicitate, merită să investim în modalități de a atrage și califica publicul. Astfel, vă puteți asigura că compania dumneavoastră rămâne competitivă și cu o bună generare de profit.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.