Prospectarea activă este o muncă importantă în găsirea de noi clienți potențiali. Chiar și cu strategii solide de atracție, este esențial ca agențiile să folosească cele mai actuale resurse pentru a convinge companiile că pot fi buni furnizori de servicii de comunicare.
Extinderea numărului de clienți dintr-o sucursală este practic un obiectiv comun pentru toți. Motivele sunt evidente: mai multe venituri, cazuri și credibilitate pe piață. Astăzi, prospectarea activă este una dintre cele mai solide strategii în căutarea de noi conturi de gestionat sau chiar proiecte specifice de dezvoltat.
Este fundamental să știi cum să dezvoltăm această formă de finanțare, deoarece depinde de o poziție mai incisivă a agenției. Mai mult decât prospectarea , este esențial ca această muncă să fie stabilită ca ceva fix și continuu, care să garanteze intrarea regulată a noilor clienți. De asemenea, prospectarea de calitate este ceva care depinde de niște baze bune.
În această postare, vom arăta cum prospectarea activă poate garanta un bun aflux de noi clienți către o agenție de comunicare . Aflați cum să faceți acest lucru și înțelegeți cum vă poate ajuta digitalul!
Ce este prospectarea activă?
Prospectarea activa consta in cautarea potentialilor clienti printr-o strategie de cautare si contact. Sarcina este de a afla ce clienți ar fi interesați de ceea ce oferă compania și apoi de a începe conversații prin prezentarea unei propuneri de servicii.
Această muncă activă a fost realitatea vânzărilor timp de mulți ani, mai ales când mediul digital nu era atât de dezvoltat. Publicitatea offline și lead-urile au fost principalele caracteristici, acestea din urmă fiind principalul canal de prospectare activă. Odată cu dezvoltarea resurselor, acum există strategii grozave pentru a obține mai mulți clienți.
Inbound și prospectare una lângă alta
Inbound Marketing înseamnă crearea de conținut și adaptarea, astfel încât companiile să vadă serviciul pe care îl oferiți. Strategiile de atracție sunt stabilite pentru a construi un flux de vizite și intrări într-un portofoliu, site web sau pagini de pe rețelele de socializare, de exemplu, și apoi face oferte pe baza clienților potențiali câștigători, urmând pâlnia de vânzări .
Cu toate acestea, deși este eficient, inbound nu poate fi singura opțiune pentru agenții. Prospectarea activă rămâne un mecanism excelent pentru a urmări aceste companii și a arăta cum poți oferi un serviciu calificat. Pentru aceasta este suficient ca agentia sa cunoasca exact nevoile publicului sau si sa dezvolte oferte bune pentru a genera interes.
Care este importanța prospectării periodice a clienților?
Contractele se termină, proiectele specifice se încheie, iar întregul flux și ieșire este destul de intens în viața de zi cu zi a agențiilor. Ceea ce nu trebuie să genereze această realitate sunt dificultăți financiare, lucru care poate fi comun dacă nu există suficientă stabilitate în căutarea de noi clienți.
Tocmai din acest motiv, este esential sa se realizeze prospectari active, mai presus de toate ca agentia lucreaza mereu pentru a genera interes fata de potentialii clienti. Chiar dacă din 20 de contacte, doar 2 închid afacerea, există rezultate concrete care generează venituri, cerere și putere pentru agenție.
Aici, problema este regularitatea. Prospectarea activă înseamnă a face acel contact și nu doar a aștepta sosirea clienților prin strategii de intrare. Pe lângă menținerea acestei posturi, practica pune în valoare și organizarea acestor contacte, ceea ce asigură că acestea sunt făcute în număr bun și, mai presus de toate, în mod consecvent, respectarea unui program.
Cum a transformat contextul digital modul de prospectare?
Practic, odată cu avansarea digitalului, există mai multe resurse de prospectat și de a avea un contact mai puțin invaziv, dar totuși foarte activ și interesant cu clienții. E-mailurile sunt mai puțin personale decât apelurile telefonice, ceea ce asigură un confort mai mare pentru agenții.
Pe lângă problema contactului, digitalul ne permite să înțelegem mai bine la ce se așteaptă acest client. Uită-te doar la strategiile pe care le-a urmat, adâncește-te în publicul său și adâncește în tot ceea ce are legătură cu el. Instrumentele de automatizare ajută la gestionarea și executarea tuturor acestor lucrări mult mai eficient și colectarea datelor mai precise.
Cum să faci o prospectare activă?
O bună prospectare activă poate crește în general profitabilitatea clienților agenției și o face mai solidă pe piață. Pentru a face acest lucru, totuși, trebuie să urmați câteva puncte de bază care vă vor garanta o muncă de calitate. În continuare, învață cum să prospectezi în cel mai bun mod!
1. Definiți un profil de client ideal pentru prospect
Este important sa cunosti profilul clientului cu care agentia ta vrea sa lucreze. Acest lucru vă ajută să aveți o capacitate mai mare de a furniza un serviciu calificat, deoarece știți la ce să vă așteptați și vă asigurați că sunteți pregătit să dezvoltați strategii de ultimă oră. Prin urmare, chiar înainte de a ști ce este prospectarea activă, trebuie să știi ce este un prospect și care va fi agenția ta.
2. Harta canalele de comunicare pe care se află clienții
După această muncă inițială de a cunoaște prospectul, în mod firesc agenția va ști pe ce canale se află potențialul client. Este ideal să vizitați fiecare dintre ei pentru a înțelege mai multe despre companie, cum comunică, punctele de dezvoltat și orice altceva este interesant. O propunere puternică pleacă de la această înțelegere mai completă.
3. Produceți conținut relevant pentru clienți
Fie în portofoliul tău, fie pe rețelele de socializare, este întotdeauna important să ai conținut interesant și atractiv. La un moment dat, inbound se poate amesteca cu prospectarea activă. Se pare că, după un prim contact, acel client își va face cercetările pentru a afla mai multe despre agenția ta, așa că este important să găsească conținut pozitiv.
4. Creați o relație înainte de a face o propunere comercială
O propunere comercială trebuie făcută în cadrul unui proces în care agenția trebuie mai întâi să întărească legăturile cu prospectul. Aceasta este tehnica raportului , care pune în valoare stabilizarea unei conexiuni emoționale, care asigură acceptarea mai ușoară a ceea ce se propune. Astfel, potentialul client tinde sa fie mai deschis fata de relatia comerciala.
5. Stabiliți o rutină de prospectare
Când este aplicată într-o rutină, prospectarea activă tinde să respecte parametrii și, mai ales, să devină ceva recurent în cadrul companiei. Organizarea este importantă pentru a stabili, într-un calendar, care companii vor fi adresate și în ce zile. Această lucrare de planificare garantează frecvența contactelor, fără a slăbi prospectarea.
6. Solicitați clienților actuali recomandări
Clienții actuali ai agenției pot, de asemenea, să reducă diferența dintre afacerea dvs. și potențialele dvs. Cereți recomandări, arătând întotdeauna că compania dvs. este capabilă să deservească mai mulți clienți fără a pierde calitatea. Cu toate acestea, să știți că este potrivit să faceți acest lucru doar atunci când se face o treabă bună, până la urmă, nimeni nu ar recomanda un furnizor de servicii care nu are calitate.
O muncă bună de prospectare activă poate crește profitabilitatea clienților și poate genera mai multe cazuri de succes, ceea ce este fundamental pentru o agenție. Pentru a face acest lucru, urmați sfaturile pe care le-ați văzut în această postare, folosind întotdeauna canale adecvate și o abordare clară.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.