Resursele materiale de care aveți nevoie pentru a conduce o agenție pot fi foarte diferite. Aceasta variază în funcție de dimensiunea companiei de comunicații pe care doriți să o operați și de varietatea serviciilor oferite. Aflați ce este esențial pentru a pune agenția la emisiune.
Resursele materiale pentru înființarea unei agenții pot varia în funcție de scopul, dimensiunea și serviciile oferite de compania dumneavoastră. Un fapt este că zona de comunicare continuă să crească și este posibil să se garanteze un flux de lucru productiv cu o agenție digitală. Ceea ce se întreabă mulți antreprenori este despre activele necesare pentru menținerea companiei de comunicare.
Chiar și în perioade de criză, cum ar fi în timpul pandemiei de Covid-19 , sectorul comunicațiilor digitale își continuă creșterea exponențială. Dacă intenționați să pariați pe o oportunitate excelentă, continuați să citiți. Veți afla ce sunt resursele materiale, veți vedea sfaturi pentru articole permanente și consumabile și cum să minimizați investițiile. Verifică!
Care sunt resursele materiale într-o companie?
Resursele materiale sunt toate bunurile fizice care au nevoie de investiții de bani. Articolele folosite într-o structură fizică precum mesele, scaunele și pozele sunt considerate bunuri materiale, dar lumina soarelui și aerul nu pot fi incluse în această listă deoarece, deși sunt disponibile, nu au valoare comercială și pot fi folosite în mod liber.
Alte active în managementul agenției , cum ar fi o sumă rezervată pentru a acoperi toate activitățile pe termen scurt (sau capitalul de lucru), nu fac parte din resursele materiale: sunt incluse în resursele financiare . Sistemele și tehnologiile sunt resursele tehnice , iar oamenii necesari pentru a contribui la operațiunile agenției sunt resursele umane .
În acest fel, putem defini ca resurse materiale ale unei agenții de comunicare elementele necesare structurii fizice, pe lângă instrumentele și echipamentele care contribuie la îndeplinirea sarcinilor propuse. În acest caz, putem înțelege că unele dintre resursele materiale pot fi intangibile, așa cum este cazul majorității instrumentelor de marketing digital.
Care sunt principalele resurse materiale permanente ale unei agenții?
În primul rând, este important să înțelegem ce este o resursă materială permanentă : toate bunurile care au o durată minimă de utilizare de 2 ani, fără a rupe sau modifica structura.
Pentru a defini corect această calitate a bunului, există 5 piloni care exclud un bun material de la permanent, migrându-l către resursele materiale de consum. Dacă articolul corespunde cu cel puțin 1 dintre următoarele puncte în decurs de doi ani, acesta nu mai este considerat o caracteristică permanentă.
- Perisabilitate : obiectul își pierde caracteristicile (chimice sau fizice) cu utilizarea normală.
- Durabilitate : atunci când materialul își reduce sau chiar își pierde funcțiile de utilizare.
- Incorporabilitate : dacă articolul este încorporat într-un alt bun, pierzându-și funcționalitatea principală și caracteristicile fizice.
- Fragilitate : când structura este fragilă și fragilă, deformând caracteristica originală și făcând resursa inutilizabilă.
- Transformabilitate : atunci când bunul material este deja dobândit cu scopul de a fi transformat.
În acest fel, putem cita ca resurse materiale permanente ale unei agenții de comunicare :
- mese, scaune, canapele, porumbei, dulapuri, imprimante și alte articole de mobilier de birou;
- calculatoare, notebook-uri și chiar smartphone-uri (când sunt folosite pentru agenție);
- aparate foto profesionale si de filmare, trepiede, microfon, recordere, materiale de iluminat, chroma key (in functie de specializarea si serviciile oferite de agentie).
Care sunt resursele consumabile într-o agenție digitală?
Conducerea financiară a agenției trebuie să prevadă și achiziția de diverse resurse materiale care nu îndeplinesc caracteristicile resurselor permanente. Acestea sunt cunoscute și sub numele de bunuri de larg consum . Cu siguranță o agenție va avea nevoie de:
- rechizite de birou, cum ar fi hârtie, capsator, perforator, toner pentru imprimantă, cleme, pixuri, note lipicioase;
- insigne sau uniforme (dacă agenția decide că va fi necesar ca angajații să folosească aceste articole);
- indicatoare pentru semnalizare interioara;
- contractarea de software și aplicații necesare îndeplinirii funcțiilor. Corel Draw, programe de captură de ecran și alte soluții de design și editare video precum cele de la Adobe cu Photoshop, Illustrator, InDesign, Premiere, After Effects (merită să ne amintim că vorbim despre soluții care nu acordă licență permanentă de utilizare). , împiedicând utilizarea gratuită a instrumentului dacă plata este suspendată);
- decor și obiecte care să inspire și să stimuleze creativitatea angajaților .
Cum să definești resursele materiale ale agenției digitale?
Dacă intenționați să deschideți o agenție și doriți să aveți o idee despre resursele materiale necesare , mai întâi ar trebui să vă dedicați gândirii la tipul de companie de comunicare pe care urmează să o creați. Puteți investi într-o agenție de servicii complete, cu toate serviciile de comunicare din portofoliu sau să vă specializați într-o ramură de servicii, cum ar fi publicitatea plătită.
Agențiile care lucrează cu proiecte unice, de exemplu, au nevoie de o echipă de prospectare mult mai mult decât de o companie care se concentrează pe taxa lunară , încântându-și clienții și încheind oferte de durată.
Un alt punct important este cum îți imaginezi agenția acum. Poate că resursele pot fi foarte diferite de o structură idealizată pentru viitor.
Cum să minimizezi investiția de resurse materiale pentru înființarea agenției?
Dimensiunea ideilor realizate de o agenție nu trebuie să fie reprezentată de structura sa fizică. Puteți alege să coordonați o echipă de la distanță, programând întâlniri unice într-un spațiu de coworking sau într-un birou mai mic, numai pentru administrator. Calculatoarele sunt un alt element care poate fi amortizat cu închirierea de utilaje pentru prima fază a companiei.
Ați văzut cum resursele materiale ale agențiilor pot varia foarte mult în funcție de dimensiunea companiei de comunicare și de serviciile pe care intenționați să le oferiți? Chiar și așa, crearea unei previzibilități a acestor costuri este esențială pentru a planifica crearea companiei dumneavoastră. Amintiți-vă că, cu marketingul digital, valoarea structurii poate fi ștearsă, direcționând bugetul către alte sectoare.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.