Integrarea social media reunește toate canalele de comunicare ale agenției într-un singur loc. Printre alte beneficii, această inițiativă generează mai mult angajament și oportunități de afaceri. În această postare, veți descoperi cum să vă integrați corect rețelele sociale.
Cu oamenii din ce în ce mai conectați la internet, planificarea și integrarea rețelelor sociale au devenit extrem de importante pentru succesul relațiilor și strategiilor de marketing ale companiilor. Până la urmă, aceste mijloace de comunicare aduc brandul mai aproape de publicul țintă și sporesc interactivitatea , contribuind la relații loiale și de durată.
Potrivit unui sondaj realizat de We are Social și Hootsuite, 62% dintre brazilieni au acces la rețelele sociale, ceea ce demonstrează cât de utili sunt pentru a genera oportunități de afaceri.
În urmă cu câțiva ani, organizațiile s-au străduit să integreze aceste platforme în strategia lor de marketing. Deși majoritatea dintre ei sunt conștienți de relevanța acestor resurse, mulți încă fac greșeli atunci când le integrează în procesele lor.
Ce este integrarea social media?
Planificarea și brainstormingul acțiunilor din social media este esențială pentru optimizarea procesului de luare a deciziilor. Acest lucru se datorează faptului că, din managementul acestor instrumente, echipa ta are mai multe șanse să creeze un program de publicații coerent și aliniat cu obiectivele companiei și cu nevoile publicului consumator.
Practic, integrarea rețelelor sociale constă într-o strategie de marketing care face posibilă profitarea acestor media ca o extensie a eforturilor de publicitate și branding.
Este necesar să țineți cont de faptul că potențialii clienți folosesc diferite forme de comunicare pentru a intra în contact cu companiile – prin urmare, este necesar să fiți pregătiți pentru a satisface toate preferințele.
Neutilizarea sau neintegrarea unei anumite platforme poate duce la deteriorarea autorității și reputației agenției. Unii oameni preferă să comunice prin Facebook, în timp ce alții optează pentru Twitter, de exemplu. Companiile care nu acordă atenție acestui punct pot pierde clienți potențiali , deoarece închid o ușă de comunicare.
Cum funcționează integrarea în practică?
Integrarea rețelelor sociale se face cu site-ul și blogul companiei. Acest proces se bazează pe plasarea acestor platforme pe paginile oficiale ale companiei, permițând vizitatorilor să acceseze aceste canale cu doar câteva clicuri. Scopul este ca el să cunoască detaliile serviciilor tale și să poată lua legătura ori de câte ori consideră că este necesar.
Această inițiativă facilitează trecerea de la un canal la altul, pe lângă creșterea gradului de interactivitate și, în consecință, a conversației. Prin intermediul acestuia, utilizatorii site-ului agenției pot comunica rapid cu brandul de pe rețelele lor de socializare preferate.
Care sunt pașii principali pentru integrarea rețelelor sociale?
Pentru a integra rețelele sociale ale companiei dvs., trebuie să urmați un set de practici care, atunci când sunt combinate, adaugă practicitate atât pentru companie, cât și pentru publicul țintă. Vezi, mai jos, care sunt pașii pentru promovarea integrării rețelelor de socializare ale agenției.
Adăugați butoane de rețele sociale pe site-ul dvs
Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să adăugați butoane pentru rețelele de socializare pe site-ul dvs. În acest fel, vizitatorii paginii pot vedea mai ușor punctele de contact ale companiei și se pot conecta cu aceasta prin platformele cu care sunt obișnuiți.
In plus, intr-un singur click, utilizatorul isi poate accesa profilul social, ceea ce il impiedica sa uite sa caute marca dupa ce a vizitat pagina.
Cele mai potrivite locuri pentru fixarea butoanelor rețelelor sociale sunt în partea de jos a primei pagini a site-ului web, în bara laterală sau în partea de jos a postărilor. În acest fel, comenzile vor avea o vizibilitate mai mare. Pentru ca butoanele să nu fie trecute cu vederea, personalizați-le cu culori și pictograme legate de marca dumneavoastră.
Facilități utilizatorilor să se înscrie pe rețelele sociale
Încorporând autentificarea socială pe site-ul dvs., le oferiți clienților potențiali alternativa de a se conecta la pagină din conturi de pe Facebook, Instagram, Twitter și multe altele. Astfel, vizitatorul nu va trebui să creeze un login specific pentru a accesa conținutul sau serviciile site-ului.
Acest proces aduce confort publicului dvs. și, de asemenea, aduce beneficii companiei, deoarece generează date mai precise despre utilizatori – cum ar fi vârsta, sexul, adresa de e-mail și interesele – în plus față de reducerea cantității de spam.
Afișați fotografii și videoclipuri de pe rețelele sociale pe site
Folosiți creativitatea pentru a vă implica clienții potențiali. În acest sens, merită să arăți fotografii și videoclipuri de pe rețelele de socializare pentru a atrage atenția și curiozitatea oamenilor. Când se confruntă cu acest tip de material, tendința este ca utilizatorul să se conecteze cu platformele pentru a accesa mai mult conținut.
Dacă intenția este de a crește numărul de urmăritori pe Instagram, de exemplu, puteți încorpora postări pe site folosind aplicația de imagine în sine. Efectuarea manuală a acestui lucru poate fi complexă și este recomandat să adoptați widget-uri exclusive de la terți pentru această funcție.
Ce instrumente pot fi folosite în această sarcină?
Cu ceva timp în urmă, integrarea rețelelor sociale într-un site web necesita mult timp pentru a încărca postări individual și manual sau a necesitat crearea de API-uri personalizate. În prezent, aceste acțiuni pot fi mult mai simple și mai rapide datorită instrumentelor specifice procesului.
Când vine vorba de site-uri WordPress, există o opțiune de a folosi un plugin de social media pentru a încorpora postări pe site, pentru a adăuga linkuri pentru partajare, imagini și videoclipuri.
Site-urile web din Drupal și Joomla au resurse pentru extensii și module. Platformele construite pe Weebly, Wix și Squarespace autorizează, de asemenea, integrarea rețelelor sociale cu utilizarea de aplicații terțe.
Ce greșeli ar trebui evitate în integrarea rețelelor sociale?
Unul dintre principalele obiective ale integrării rețelelor sociale este creșterea ratei de implicare a potențialilor clienți. Pentru ca acest lucru să se întâmple, este necesar să se evite acțiunile care îngreunează interacțiunea vizitatorilor. Apoi, verificați ce greșeli ar trebui evitate.
Folosind pictograme sociale neatractive
Pictogramele sclipitoare, cu culori și dimensiuni proeminente, se află în vârful ierarhiei vizuale, adică sunt remarcate într-un timp mai scurt de către utilizatorii site-ului. Prin urmare, adăugarea de pictograme neatractive tinde să genereze puțină implicare.
Link către conturile inactive
Dacă utilizatorul intră fără mișcare într-un cont de rețea de socializare, cu postări vechi, cel mai probabil nu se va simți încurajat să urmărească și să consume conținutul platformei. Prin urmare, păstrați-vă conturile mereu la zi și cu postări relevante pentru publicul țintă.
Efectuarea integrării rețelelor sociale este o strategie esențială pentru companii, deoarece încurajează interacțiunile, extinde numărul de urmăritori și îmbunătățește experiența utilizatorului, pe lângă faptul că facilitează evaluarea performanței platformelor acestora. Pe termen lung, inițiativa are potențialul de a extinde oportunitățile de afaceri și profiturile agenției.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.