Mass-media are multă putere cu consumatorii. Prin urmare, investiția în strategii de marketing în media tradițională, precum reclamele în ziare, este esențială pentru a aduce brandul în atenția publicului larg. Vezi care sunt avantajele presei tipărite!
Datorită popularității și accesibilității internetului în aceste zile, companiile și-au transformat strategiile de sensibilizare către marketing digital .
Cu asta, se pune întrebarea: mai merită să investești în media tradițională , cum ar fi reclamele în ziare? Adevărul este că ziarele tipărite rămân relevante datorită credibilității și seriozității pe care le reprezintă pe piață.
Chiar și confruntându-se cu o lume din ce în ce mai virtuală, presa scrisă continuă să răspundă pozitiv investițiilor primite. Acest lucru se datorează faptului că materializarea ideilor și experiența senzorială cu informații mulțumesc un public numeros. Prin urmare, reclamele din ziare nu trebuie omise.
Pentru a obține profituri ca acest tip de anunț, este esențial să știi cum funcționează și să cauți cele mai potrivite vehicule pentru afacerea ta.
De ce sunt încă interesante reclamele din ziare?
Când luăm în considerare interacțiunea tot mai mare a generației actuale cu resursele tehnologice, putem observa că „universul virtual” este direct legat de „universul real”. Astfel, se poate spune că trăim într-un context hibrid, în care instrumentele online și offline sunt amestecate constant, inclusiv în dezvoltarea și structurarea acțiunilor de marketing.
În acest sens, un anunț de ziar poate fi legat de o reclamă care este difuzată la televizor, care duce publicul țintă spre site-ul companiei, de exemplu. În plus, reclamele publicate în presa scrisă pot conține și un cod QR, permițând cititorului să acceseze detaliile publicitare prin intermediul smartphone-ului său.
Astfel, reclamele din ziare rămân interesante pentru că pot fi adaptate la lumea virtuală în care trăim. Pentru a construi un plan de marketing complet și eficient, este foarte recomandat să integrați propunerile offline și online. În acest fel, vă puteți conecta cu obiceiurile și limbajul clienților dvs., acoperind toate punctele de contact.
Care sunt avantajele reclamelor în ziare?
Reclamele în ziare sunt instrumente foarte utile, întrucât răspund nevoilor clienților kinestezici, adică celor cărora le place să manipuleze materiale de lectură, pe lângă faptul că beneficiază de credibilitatea vehiculului de comunicare. În continuare, urmăriți principalele avantaje ale acestei caracteristici!
Mai multă flexibilitate în oferte
Segmentarea este o strategie crucială pentru a oferi un produs publicului potrivit, ceea ce îmbunătățește experiența clienților și crește șansele de conversie a vânzărilor. Dacă agenția urmează să facă publicitate produselor alimentare, de exemplu, este posibil să plaseze reclamele în secțiunea de sănătate și calitatea vieții.
Un alt avantaj al publicității și al publicității tipărite este posibilitatea de a adapta anunțul în funcție de bugetul disponibil. Poate fi o pagină întreagă, un sfert de pagină sau o jumătate de pagină. Astfel, poți derula campanii eficiente cu randamente bune, chiar dacă lucrezi cu un buget mai mic.
Promovează rechemarea mărcii
Când navigăm pe internet, ajungem să deschidem mai multe file în browser. Ca să nu mai vorbim că de multe ori facem asta cu televizorul pornit sau ascultând muzică. Aceste condiții ne fac mai puțin receptivi la publicitatea care ne înconjoară. Acest lucru nu se întâmplă când citim ziarul, deoarece vizualizăm câte o pagină, păstrând accentul pe conținutul publicat.
Potrivit cercetărilor, atunci când oamenii citesc ziare sau reviste, aceste mijloace media sunt folosite exclusiv în 85% din timp. Aceasta înseamnă că cititorul de media tipărită nu este un multitasker și acordă mai multă atenție materialului grafic.
În prezent, pe baza metodei de imprimare care utilizează date variabile, precum nume, grafice, texte și imagini, imprimarea poate fi personalizată pentru fiecare utilizator. Există, de asemenea, alternativa tipăririi fluturașilor și a trimiterii prin corespondență. Aceste caracteristici îmbunătățesc absorbția informațiilor, făcând marca mai familiară și mai memorabilă.
Are tradiție și fiabilitate
Publicitatea tipărită face parte din viața de zi cu zi a oamenilor, fiind folosită ca referință pentru efectuarea achizițiilor. Potrivit unui studiu realizat în Statele Unite, 82% dintre consumatori consideră că publicitatea tipărită este mai credibilă decât reclamele digitale .
Ziarele lucrează cu fapte care sunt investigate de jurnalişti de renume, dedicaţi unui serviciu de calitate. Astfel, cititorii asociază caracteristicile ziarului cu brandul promovat, simțindu-se mai încrezători în achiziționarea produselor promovate în acest media.
provoacă o reacție rapidă
Un sondaj realizat privind publicitate subliniază că mass-media, precum radioul, televiziunea și ziarele tipărite, aduc rezultate mai eficiente pe termen scurt . Justificarea acestui lucru este faptul că aceste mijloace de comunicare ajung la public pe scară largă și rapid.
În acest fel, companiile își pot face publicitate produselor către publicul larg, în timp ce își țintesc piesele publicitare. Cu un număr mai mare de oameni care cunosc brandul și îl percep ca fiind de încredere, tendința este ca vânzările să crească considerabil.
Cât costă să faci reclamă într-un ziar?
După cum ați văzut, reclamele din ziare aduc rezultate excelente pentru companii. Cu toate acestea, pentru a le folosi, este indicat să luați unele măsuri de precauție. În primul rând, trebuie să căutați ziare care vorbesc publicului țintă. De asemenea, trebuie să alegeți secțiunea în care va rula anunțul, care trebuie să aibă legătură cu produsul dvs.
Valoarea unui anunț într-un ziar depinde de anumiți factori, precum spațiul care va fi folosit pe pagină, numărul de persoane care se abonează la ziar, secțiunea selectată, de câte ori va fi publicat anunțul, printre altele.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.