Dacă agenția dvs. folosește videoclipuri în strategiile corporative și pentru clienți, probabil ați auzit despre avertismentul YouTube. Unul dintre principalele mijloace de comunicare pentru difuzarea videoclipurilor în marketingul digital, YouTube are un set de reguli pentru a se asigura că drepturile intelectuale și ale omului sunt respectate de către producătorii de conținut și proprietarii de canale pe rețeaua de socializare.
Înțelegeți ce este greva pe YouTube
Aceasta este o notificare creată pentru a aplica Regulile comunității . Dezvoltat astfel încât fiecare să aibă propriul canal, unii oameni încalcă una sau mai multe reguli, fie în neștire, pentru a îmbogăți strategia de conținut pe YouTube , fie chiar conștient, în încercarea de a câștiga vizibilitate și chiar de a crește monetizarea.
Când cineva se confruntă cu acest tip de încălcare, care poate fi conținut ofensator, abuziv sau utilizarea abuzivă a proprietății intelectuale terță parte, poate depune un raport la YouTube. Platforma va transmite cererea unuia dintre analiștii săi pentru a verifica dacă canalul a încălcat într-adevăr vreuna dintre regulile stabilite.
Dacă analistul realizează că plângerea este validă, atunci canalul poate primi o grevă (un fel de avertisment). În primul, proprietarul canalului va trebui să participe la un curs privind drepturile de autor pentru a-și extinde înțelegerea asupra modului în care funcționează drepturile de autor pe YouTube. Amintiți-vă că influencerul digital are dreptul la replică.
Două puncte forte care influențează negativ un canal YouTube după un avertisment sunt legate de monetizarea canalului și restricția de acces, împiedicând încărcarea de videoclipuri noi sau streamuri live. Cu toate acestea, politica acestei rețele de socializare prezintă mai multe oportunități pentru ca responsabilul de canal să ia măsurile necesare. Funcționează așa:
- avertisment — prima dată când canalul încalcă regulile, nu primește o grevă, ci un avertisment;
- strike 1 — este primul avertisment, canalul are 90 de zile pentru a remedia situația și va fi interzis timp de 7 zile;
- strike 2 — în acest al doilea avertisment, managerul paginii va avea, de asemenea, 90 de zile pentru a corecta problema raportată, iar canalul va fi interzis timp de 14 zile;
- avertisment 3 — în sfârșit, dacă canalul primește un al treilea avertisment, atât el, cât și creatorul său vor fi șterse definitiv de pe YouTube.
Aflați cum să o evitați
Pentru o agenție, înțelegerea procesului care duce la un avertisment pe YouTube este esențială. La urma urmei, pe lângă gestionarea canalului în sine, este obișnuit să se producă conținut pentru conturile mai multor clienți. Deci, deja în briefing , este posibil să colectați informații relevante pentru a vă asigura că nu apar probleme legate de drepturile de autor sau mesaje care încalcă drepturile omului.
Primul punct este să studiezi toate regulile și regulile comunității YouTube . De asemenea, este important să invităm clienții să fie la curent în acest sens. Pentru aceasta, agenția însăși poate crea conținut educațional care facilitează înțelegerea a ceea ce poate și nu poate fi difuzat pe canal . Unele dintre conținuturile care se află în alerta Youtube sunt:
- spam și practici înșelătoare — uzurpare identității, spam, practici înșelătoare, escrocherii, linkuri către conținut extern care nu sunt în conformitate cu regulile comunității, implicare falsă (comentarii, distribuiri sau „aprecieri” realizate altfel decât spontan);
- conținut violent sau periculos — discurs instigator la ură, hărțuire și hărțuire cibernetică, conținut explicit, violent, dăunător sau periculos, conținut produs de sau în sprijinul organizațiilor criminale violente sau teroriste;
- conținut sensibil — siguranța copiilor, nuditate, conținut sexual, sinucidere, autovătămare, miniaturi personalizate cu un profil violent, pornografic sau care fac spectatorul să creadă că va viziona ceva care nu apare de fapt în videoclip;
- produse reglementate — această categorie include toate produsele care sunt comercializate numai pe baza unor reglementări, cum ar fi armele de foc (YouTube include produse ilegale în aceeași categorie);
- altele — categorie importantă de vizionat, acoperă factori care nu sunt legați de tipul de conținut postat, ci de inactivitatea contului, restricții din cauza vârstei minime a responsabilului pentru canal sau postări care încurajează încălcarea termenilor și condițiilor YouTube.
Aflați dacă canalul dvs. are un avertisment
Dacă strategiile sunt în kitul media al agenției dvs. , atunci ar trebui să știți care sunt pașii pentru a verifica dacă canalul YouTube al clientului a primit deja avertismente sau avertismente. Pentru aceasta, va trebui să aveți acces la un cont care are autorizație de gestionare a canalului (nu trebuie să fie contul clientului). Apoi faceți următoarea cale:
- asigurați-vă că sunteți conectat cu un cont care are permisiunea de a accesa YouTube Studio în cauză;
- în panoul canalului, dați clic pe videoclipuri, aflate în meniul din stânga, chiar sub poza de profil;
- faceți clic pe pictograma de filtru (chiar deasupra listei de videoclipuri) și alegeți revendicarea drepturilor de autor;
- va apărea lista de conținuturi care au fost penalizate. Este posibil să aveți mai multe informații despre fiecare, trecând cursorul peste descrierea prezentată în coloana de restricții.
Descoperiți soluțiile
În strategiile de marketing, publicitate , este obișnuit să urmăriți tendințele și să căutați cele mai bune puncte pentru a interacționa cu publicul. Cu toate acestea, poate exista o linie foarte fină între oferirea unei experiențe optime pentru utilizator și încălcarea regulilor YouTube. Muzica redată pe fundal în timpul unui live sau formatul reclamei efectuate pot fi responsabile pentru grevă. Odată ce notificarea este prezentată, este timpul să acționați .
Este interesant să clarificați clientului dumneavoastră parteneriatul care există între el și agenție. Așadar, trebuie să pregătești suport pentru a urmări toate producțiile realizate și să ajuți în procesul de dispută pentru canalul în cauză.
Aflați motivul pedepsei și contestați alerta . Pentru a face acest lucru, accesați YouTube pentru a informa motivele pentru care credeți că conținutul dvs. este în conformitate cu politicile platformei. În ceea ce privește cazul grevei, problema poate fi rezolvată în instanță pentru a dovedi dreptul de utilizare, pentru a contacta deținătorul drepturilor sau pentru a urma cursurile YouTube.
Consultați câteva cazuri de canale care au fost lovite
După cum probabil ați observat, există mai multe motive care pot determina YouTube să emită un avertisment sau să lovească un canal. Astfel, pentru a menține satisfacția clienților , este important să-i facem conștienți că consecințele pot dăuna strategiilor de marketing ale companiei. Iată câteva cazuri în care s-a întâmplat acest lucru:
- Sara Giromini — extremistul de dreapta a dezvăluit identitatea unui copil de 10 ani, victimă a violului, care ar avea un avort pentru a pune capăt sarcinii. YouTube a închis contul pentru încălcarea repetată a Regulilor comunității ;
- César Menotti și Fabiano — duo-ul sertaneja a folosit platforma pentru a vinde publicitate în același format pe care YouTube îl oferă deja agenților de publicitate;
- Pablo Vittar, Gustavo Lima, printre alți artiști, au folosit platforma pentru a face publicitate băuturilor alcoolice în timpul vieții lor și au primit penalități pentru acest lucru.
Înțelegeți actualizarea YouTube care vă permite să luați fragmente de videoclipuri
Raționalizând opțiunile pentru producătorii de conținut, YouTube a introdus opțiunea de tăiere asistată în decembrie 2019 . Astfel, dacă utilizatorul primește o plângere pentru utilizarea abuzivă a drepturilor de autor, el va putea elimina doar această parte a videoclipului, menținând vizualizările și alte interacțiuni .
Ți-a plăcut să afli mai multe despre greva de pe Youtube și cum să-l eviți? Pentru o agenție de comunicare și marketing, este esențial să înțeleagă regulile platformei și să dezvolte materiale care îi ajută pe clienți să cunoască reglementările YouTube, evitând notificările și grevele temute. Aceasta este o muncă care trebuie făcută în parteneriat.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.