Angajarea de software de management al agențiilor este încă o decizie care generează impas și se confruntă cu obiecții în cadrul acestor companii. Paradigmele și nesiguranța sunt principalele motivații, motiv pentru care este ideal să afli mai multe despre avantaje, până la urmă orice moment este momentul potrivit pentru a avea o soluție care să permită creșterea.
Conducerea unei agenții este un job care îi provoacă chiar și pe cei mai experimentați profesioniști din industria comunicațiilor și marketingului. Astăzi, această sarcină este facilitată de instrumente de control care ajută la rezolvarea tuturor solicitărilor pe care companiile trebuie să le rezolve zilnic. Având în vedere acest scenariu, o modalitate bună de ieșire poate fi angajarea unui software de management.
Problema este că multe agenții văd această investiție ca pe ceva prea important pentru a fi făcut fără a lua în considerare mulți factori, care pot întârzia achiziția soluției și pot acumula probleme. Întrebarea pe care managerii și-o tot pun este: „Este timpul să recurgem la software?”. Există mult mai multe motive pentru a investi decât obiecții cu adevărat motivate.
Misiunea noastră în această postare este să arătăm exact de ce merită angajarea unui software de management al agenției. Află mai multe despre el mai jos!
Ce este software-ul de management și cum poate fi important?
Software-ul de management este o platformă care vă permite să controlați, să organizați, să monitorizați procesele și cerințele . Când vorbim despre o agenție de comunicare și marketing , se lucrează mult în fiecare zi și, mai mult decât cerințe creative, există și obligații administrative.
În fața acestui scenariu aglomerat, este obișnuit să apară dificultăți uneori, mai ales în agențiile mai mici. În general, acestea sunt companii cu puțini angajați, iar cei care se ocupă de management trebuie să muncească din greu pentru a face față cerințelor financiare, departamentului de personal, contabilității și, în unele cazuri, chiar să participe la serviciu.
În aceste cazuri, unele agenții optează pentru soluții care nu sunt cele mai potrivite, cum ar fi bazarea pe platforme gratuite care sunt ineficiente sau au funcționalități limitate. După cum spune expresia tradițională, aceste companii „împing cu burta” nevoia unui management calificat, conștientizând chiar că dificultățile nu fac decât să crească.
Impactul angajării software de management asupra creșterii agenției
Creșterea este o perspectivă pe care o are orice afacere, dar nu depinde întotdeauna doar de dorința și munca de îmbunătățire. Scalarea unei agenții necesită o mișcare generală, care include, pe lângă faptul că are mai mulți angajați, și angajarea de software de management.
Motivul necesității de a avea acest instrument în procesul de creștere este tocmai faptul că aduce o serie de resurse de administrare a agenției. La urma urmei, cum să ai mai mulți clienți, să faci față mai multor cerințe, să ai mai multe tranzacții financiare și obligații în acest domeniu de îndeplinit dacă doar cu o afacere mică au existat deja probleme și dificultăți?
La început, ceea ce oferă agenției posibilitatea de a crește este munca bună, adică ușile se deschid ca urmare a calificării oferite clientului. Totuși, în paralel cu aceasta, ceea ce concretizează cu adevărat acest eveniment sunt investițiile pentru a servi mai bine și a avea o capacitate mai mare de a conduce afacerea.
Care sunt principalele obiecții care împiedică agențiile să angajeze software de management?
Angajarea software-ului de management este o decizie care încă generează multe obiecții din partea responsabililor agențiilor. Există întotdeauna sentimentul că este posibil să continui desfășurarea afacerii fără o platformă de suport și, prin urmare, managerii caută soluții ineficiente sau justifică refuzul de a căuta software-ul din motive care se repetă.
În unele cazuri, sunt discursuri gata făcute pe care managerii se bazează pentru a continua fără a îmbunătăți serviciile. Unii le este frică de adaptare, alții de investiții și de modul în care ar putea afecta finanțele agenției.
Ideea este că, în fața oricărei obiecții, există întotdeauna un motiv întemeiat pentru a o depăși și pentru a avea instrumentul ideal pentru a menține agenția în ordine. Ce-ar fi să verificăm unele dintre aceste opoziții mai frecvente și să le descompunem pentru a arăta că nu au sens? Vezi câteva de mai jos!
„Îmi restructuram agenția”
De fapt, restructurarea unei agenții este un proces comun și extrem de important, chiar și în sensul creșterii, așa cum am menționat deja, dar acesta este momentul ideal pentru a angaja software de management. Dacă există intenția de a replanifica procesele , modul în care este monitorizat fiecare job, pe lângă alte obligații, cu cât acest lucru este mai bine realizat, cu atât se adaugă mai mult la restructurare.
Nu există o opțiune mai bună decât să te bazezi pe software într-un moment în care agenția suferă schimbări, la urma urmei, intenția este să se schimbe în bine. O restructurare, desigur, necesită costuri și investiții, așa că acesta este momentul să angajezi software-ul. Acesta va putea centraliza toate lucrările de administrare și operare .
„Suntem într-o perioadă de mare sezonalitate”
Sezonalitatea mare este, de asemenea, comună, dar asta arată că există un volum de cerere compatibil cu o companie care își permite să investească în software. În acest caz, nu trebuie să ne temem de trecerea de la metodele actuale de lucru la mediul platformei tocmai pentru că a fost dezvoltată pentru a optimiza pe cât posibil viața de zi cu zi a agenției.
Toată planificarea curentă a clienților poate fi introdusă fără probleme în platformă, chiar dacă lucrările sunt în desfășurare.
„Agenția mea este prea mică pentru software robust”
Nu există nimic mai potrivit pentru scalabilitatea agenției decât un software robust și, în acest caz, este pe deplin competent și pentru agențiile mici. Justificarea este simplă: nu există afaceri care să nu aibă nevoie de o platformă capabilă să ofere toate avantajele pe care le oferă un instrument de management. Îmbunătățirea trebuie întotdeauna binevenită!
În acest caz, un software bun nu trebuie să fie cel mai scump, cel mai faimos sau cel mai renumit. Există multe platforme competente pentru agențiile mici care, pe lângă faptul că au un cost care se potrivește bugetului, îndeplinesc bine rolul.
Care sunt avantajele software-ului de management al angajării?
Încă aveți îndoieli cu privire la avantajele angajării software de management? Ele arată în practică cum poți să ridici nivelul de productivitate și management al agenției tale și să îi permiti să aibă din ce în ce mai mulți clienți, fără a provoca un colaps. Consultați principalele caracteristici și cum ajută acestea!
1. Management optimizat de proiect
Fiecare proiect aflat în desfășurare la agenție poate fi vizualizat și gestionat în detaliu datorită vizualizării unui tablou de bord simplu care rezumă toată munca pe un singur ecran. Prin intermediul acestui panou, este posibil să cunoașteți ce produce fiecare echipă, stadiul cererilor și să efectuați toate gestiunile operaționale. Și cel mai bun: acest panou de control poate fi personalizat.
2. Crearea de fluxuri de lucru personalizate
Pentru fiecare cerere la agenție, este posibil să se creeze un flux de lucru complet personalizat, cu un flux în funcție de ceea ce necesită acel job și, de asemenea, aliniat cu echipa disponibilă. Astfel, procesul devine mai eficient, mai agil și mai ușor de înțeles pentru toți cei implicați. Șansele de blocaj și lipsa de progres în sarcini sunt reduse considerabil.
3. Sprijin pentru administrarea financiară
Una dintre provocările majore ale unei agenții este menținerea unui management financiar eficient, dar soluția cu software-ul este, de asemenea, simplă și directă. De acolo, este posibil să controlezi absolut totul, având printre principalele funcții:
- organizarea costurilor;
- urmărirea profitului;
- obligații fiscale și de muncă;
- sume restante cu clienții;
- monitorizarea fluxului de numerar ;
- urmarirea tranzactiilor financiare;
- emiterea de rapoarte de gestiune financiară ;
- emiterea de facturi.
4. Integrarea intre companie si clienti
Într-un singur mediu, compania și clientul pot comunica fără bariere. Aceasta este una dintre cele mai interesante caracteristici, deoarece concentrează toate activitățile, fără a fi nevoie să folosiți aplicații de mesagerie în paralel. Comunicarea se îmbunătățește, evitând erorile și reluarile.
5. Asistență de service
Sectorul serviciilor este, de asemenea, contemplat prin utilizarea software-ului de management datorită posibilității unui mediu cu suport pentru definirea etapelor de lucru. A avea o platformă care ajută la ghidarea deciziilor clienților este grozav, evitând orice greșeală. De acolo, fluxul de lucru continuă normal, ajungând la echipa de creație.
Fără îndoială că angajarea software de management este o decizie care trebuie luată de orice agenție, indiferent de momentul în care trăiește. Investiția este necesară și nu trebuie privită ca o cheltuială sau cost suplimentar. O platformă plină de funcții și suport larg vă permite să creșteți în siguranță!
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.