Integrarea echipei într-o agenție de comunicare este vitală pentru a avea rezultate bune. Acest lucru se datorează faptului că pot fi obținute mai multe beneficii, cum ar fi un mediu mai plăcut, un schimb mai mare de informații și business intelligence.
Viața de zi cu zi a unei agenții poate fi foarte agitată, mai ales când există mulți clienți și proiecte diferite. Acest mediu, atunci când nu este bine gestionat, poate genera rezultate slabe, cum ar fi o rată ridicată de rotație și performanțe slabe.
Pentru a ajusta aceste puncte este necesar să se lucreze la integrarea în echipă . Poate promova sentimentul de apartenență, îi poate determina pe angajați să poarte tricoul companiei și poate colabora din ce în ce mai mult cu rezultatele.
Cu acest lucru în minte am creat acest conținut. Vom arăta importanța integrării acestei echipe, crearea de evenimente care vizează acest lucru și chiar sfaturi despre cum să puneți totul în practică.
De ce să integrăm echipe în agenție?
A te alătura echipei nu înseamnă doar să lucrezi la un climat intern mai bun. Dacă aveți angajați integrați, cu sentiment de apartenență și comunitate, se pot obține mai multe beneficii, precum:
Această integrare în echipă este una dintre responsabilitățile sectorului de Resurse Umane, dar nu trebuie să ne gândim că acțiunile ar trebui întreprinse doar de această zonă.
Toată conducerea agenției ar trebui să fie responsabilă pentru crearea de situații și medii care să încurajeze o mai mare participare și acceptare din partea tuturor.
Merită promovarea evenimentelor de integrare?
Una dintre modalitățile de a crea integrarea echipei este prin intermediul evenimentelor. Un eveniment de succes începe cu planificarea și analiza echipei. La urma urmei, trebuie să înțelegeți nevoile echipei pentru a organiza evenimentul ulterior.
În plus, trebuie să înțeleagă care sunt preferințele angajaților pentru a avea aderență și a crea un mediu plăcut care să obțină rezultate.
Un punct mai complicat despre evenimente este dificultatea de a calcula ROI (Return On Investment). Conducerea trebuie să înțeleagă că evenimentul de integrare a echipei poate aduce multe beneficii indirecte afacerii, care vor veni pe termen mediu , reflectate în rezultatele afacerii.
8 sfaturi pentru promovarea integrării echipei
Acum că știm importanța formării echipelor și a evenimentelor, să ne uităm la cele mai bune sfaturi pentru a pune totul în practică. Verifică!
1. Investește în tehnologii de comunicare
Primul sfat este să investești în tehnologii de comunicare. Până la urmă, nu există o echipă integrată care să nu comunice, care să nu facă schimb de informații.
Este interesant să ai un instrument agil de comunicare internă . Astfel, un mesaj poate fi trimis și partajat de echipă cu ușurință.
Chiar și viziunea unui flux de lucru în echipă de către toți poate ajuta la îmbunătățirea delegării sarcinilor și la optimizarea managementului timpului .
2. Integrați diferite profiluri în companie
O agentie de comunicare poate avea diferite profiluri de angajat, de la cel mai analitic si exact la cel mai creativ.
Pentru a căuta rezultate mai bune, este necesar să se integreze aceste profiluri diferite, despărțind „grupurile mici” sau „clicile mici” care se unesc datorită unor caracteristici similare. Această integrare a diferitelor profiluri poate aduce idei noi afacerii.
O modalitate bună de a integra diferite profiluri este crearea de jocuri, dinamică, folosirea creativității . Diferite cărți despre leadership pot ajuta foarte mult în acest sens!
3. Rezolvați conflictele cât mai curând posibil
Este normal să existe conflicte atunci când ai de-a face cu oamenii – iar conducerea trebuie să știe cum să facă față acestor momente dificile.
Cu toate acestea, un sfat bun pe acest subiect este să rezolvi conflictele cât mai curând posibil , fără a le lăsa să crească și să capete proporții periculoase pentru mediul de lucru.
4. Monitorizați și măsurați rezultatele
Al patrulea sfat se referă la rezultate. Ar trebui să căutați întotdeauna să monitorizați și să măsurați prin intermediul indicatorilor de performanță.
Gestionați indicatorii și împărtășiți rezultatele cu echipa . Prin implicarea tuturor angajaților, veți putea crea un sentiment mai mare de apartenență, iar munca, în general, va avea o relevanță mai mare, deoarece aceștia vor înțelege efectul direct al sarcinilor lor.
5. Mențineți o comunicare clară și obiectivă
Pentru a promova integrarea echipei, este esențial ca managementul să comunice clar și obiectiv cu toată lumea. Angajații trebuie să simtă încredere și transparență în companie, pe lângă faptul că au valori clare.
6. Ascultă colaboratorii
Al șaselea sfat are de-a face cu a oferi angajaților o voce . Conducerea companiei trebuie să asculte întreaga echipă și să fie atentă la principalele plângeri, critici și, de asemenea, laude.
Acest lucru îi va face pe angajați să se simtă importanți, că sunt implicați în activitățile de zi cu zi ale agenției și că sunt participanți.
Multe idei pot veni de la cei care sunt acolo zilnic, își îndeplinesc sarcinile și caută mereu o livrare de calitate superioară.
7. Implicați diferite departamente
În al doilea sfat, am spus că ar trebui să implicați diferite profiluri în cadrul companiei, dar acest lucru este valabil și pentru diferite departamente .
Este obișnuit în companiile care nu au dezvoltarea integrării în echipă pentru ca comunicarea să fie restrânsă la sector, chiar și fără partajarea datelor relevante. Acest lucru poate dăuna foarte mult rezultatelor companiei în ansamblu.
Evenimentele de integrare sunt ocazii grozave de a genera acest moment de unire, de împărtășire și chiar de cunoaștere, deoarece se poate întâmpla ca o persoană să nu cunoască sau să nu aibă prea multe contacte cu alta dintr-un sector îndepărtat.
8. Lucrează la autonomie
În cele din urmă, o modalitate bună de a încuraja integrarea echipei este de a lucra la autonomie la locul de muncă , încurajarea angajaților să caute soluții la probleme . Desigur, această autonomie trebuie să fie foarte bine planificată pentru a nu pierde controlul asupra situației.
În acest articol, am văzut că integrarea echipei în agenție poate fi o pârghie pentru rezultate bune. Beneficiile sunt diverse, cum ar fi un schimb mai mare de informații, un climat organizațional mai bun, o productivitate mai mare și reținerea talentelor. Fii atent la fiecare sfat pe care ti l-am enumerat si vezi cum le poti pune in practica in agentia ta.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.