Pentru a scrie o propunere de design web câștigătoare, trebuie să vă asigurați că acoperiți fiecare aspect al proiectului. Aceasta include punctele dureroase ale clientului, obiectivele, bugetul, instrumentele, cronologia și multe altele. Propunerea este primul pas în a vă prezenta punctele forte și capacitățile agenției dvs. și pentru a vă crește șansele de a câștiga proiectul.
Acesta este un ghid simplu despre cum să scrieți o propunere de design web câștigătoare pentru a vă maximiza șansele de succes.
1. Context
O propunere excelentă începe cu stabilirea contextului potrivit. Acesta este „de ce” din spatele propunerii. Ar putea fi un punct dureros pe care îl întâmpină clientul potențial sau o oportunitate pe care doresc să o valorifice. A arăta că înțelegeți problemele și nevoile potențialului dvs. client este cel mai bun mod de a le câștiga încrederea de la început.
Pe baza cercetărilor și a constatărilor tale inițiale, acum vei putea schița o soluție.
Odată ce începe munca, vor exista, fără îndoială, unele modificări ale ideilor, dar în această etapă, clienții trebuie să fie încrezători că puteți aborda problema. Aici puteți crea o diferențiere unică a serviciilor dvs. și puteți umple golul.
De exemplu:
Agenția noastră va crea un site web contemporan care va prezenta valoarea mărcii The Invest și va defini clar serviciile sale cu studii de caz și mărturii. Cunoștințele pe care le adunăm în urma cercetării vor fi folosite pentru a dezvolta o cale clară către rezervarea de întâlniri online.
3. Domeniu de aplicare și rezultate
Este destul de ușor să pierdeți evidența proiectului atunci când livrabilele nu sunt definite și convenite la început. Având o listă agreată de livrabile, va evita modificarea domeniului de aplicare, care este una dintre provocările majore ale oricărui proiect de design și dezvoltare web. Definind în mod clar domeniul de aplicare și livrabile, puteți ancora costurile proiectului și puteți economisi tone de timp.
De exemplu, ca parte a livrabilelor proiectului site-ului web, nu ați reușit să luați în considerare conținutul site-ului web. Clientul poate presupune că aceasta face parte din livrabile generale. Introducerea livrabilelor nesocotite mai târziu în proiect ruinează relațiile cu clienții. Prin urmare, este important să țineți cont de ceea ce este inclus și exclus din lista de livrabile.
Defalcarea fiecărei componente și evidențierea a ceea ce este inclus și exclus oferă clientului o înțelegere aprofundată a ceea ce să se aștepte.
Exemplu:
Incluziuni
- Cercetare și perspective
- Wireframes
- Harta site-ului
- Concepte de design
- 10 x pagini web
Excluderile
- Integrari
- Conținutul site-ului și SEO
- Active de branding
*Lista de excluderi nu face parte din livrabilele generale de design web. Fiecare articol din listă va fi calculat separat dacă este necesar.
4. Procesul de proiectare și dezvoltare
În această secțiune, veți prezenta abordarea dumneavoastră pentru gestionarea și executarea proiectului site-ului web. Subliniați fiecare pas și rezultatele sale, împreună cu timpul care va fi alocat execuției.
Procesul de proiectare și dezvoltare a unui site web diferă de la agenție la agenție. Unii dintre pașii comuni în procesul de proiectare și dezvoltare a site-ului web sunt:
- Cercetare și strategie
- Wireframe și hartă site
- Proiecta
- Conceptul designului
- Dezvoltarea designului
- Finalizarea designului
- Dezvoltare și QA
- Deconectați-vă și lansați
De exemplu:
- Cercetare și strategie
Pentru a demara proiectul, ne vom scufunda în brandul The Invest. Vom desfășura interviuri desktop și 5 x interviuri personale cu părțile interesate interne. Pe baza rezultatelor cercetării, va fi elaborată o strategie pentru site-ul web.
Produse livrate:
Rezultatele cercetării și perspectivele
Strategia site-ului
Timp: 4 săptămâni
Notă: 1 x schimbare de strategie este inclusă. Orice runde suplimentare de modificări vor fi taxate cu 150 USD pe oră.
- Wireframe și Sitemap
Postați aprobarea strategiei, apoi vom trece la wireframe-ul site-ului și la maparea site-ului. Aceasta va oferi o imagine de ansamblu detaliată a cadrului site-ului.
Produse livrate:
1 x wireframe și hartă site
Timp: 2 săptămâni
- Proiecta
În această etapă, vom folosi wireframe-ul și harta site-ului pentru designul site-ului web
Folosind Shopify CMS, vom crea pagini web după cum urmează:
Produse livrate:
2 x concepte de design din care să alegeți.
După aprobarea unui concept de design, vom trece la crearea designului
Machete.
3 x pagini web
Timp: 4 săptămâni
- Dezvoltare și testare QA
Odată ce designul este semnat, vom dezvolta site-ul pe Shopify CMS. Vom folosi BugHerd ca instrument de feedback pentru site-ul web pentru a colecta feedback în această etapă a procesului de dezvoltare a site-ului web. Vi se va oferi acces complet la panoul BugHerd Kanban pentru vizibilitate completă a proiectului (mai multe despre BugHerd în secțiunea de instrumente)
- Închidere și lansare
Odată ce site-ul web este construit și gata pentru a fi expediat, vom aranja o sesiune de o oră pentru a vă prezenta site-ul. Vom lansa site-ul web după aprobarea tuturor părților interesate.
5. Instrumente
De la integrarea clienților până la menținerea în ordine a proceselor interne, tehnologia pe care o utilizați poate face sau distruge experiența clientului dvs. Includerea instrumentelor orientate către client în propunerea dvs. vă va oferi un avantaj față de concurenții dvs.
Dacă vă întrebați cum să alegeți o stivă de tehnologie orientată către client, este util să luați în considerare avantajul de a avea astfel de instrumente.
De exemplu:
Ne concentrăm pe crearea celor mai bune rezultate posibile pentru echipele și clienții noștri prin inovație. În timpul etapei de dezvoltare, vă vom prezenta instrumentul de feedback al site-ului BugHerd. Folosind BugHerd, tu și echipa ta veți putea să atașați feedback direct elementelor site-ului web, să urmăriți modificările și să obțineți vizibilitate asupra proiectelor dvs. BugHerd facilitează colaborarea și lansarea unui site web mai rapid pentru dvs. și echipa dvs.
BugHerd este cel mai important instrument de feedback vizual și de urmărire a erorilor din lume pentru site-uri web.
La nivel global, mii de agenții și echipe de marketing îl iubesc pentru ușurință și
colaborarea pe care o aduce proiectelor lor de site-uri web.
BugHerd a revoluționat modul în care agențiile colectează și gestionează feedback-ul site-ului de la clienți și echipele interne. Este perfect pentru oricine este implicat în proiectarea și dezvoltarea site-ului web.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.