O pagină de destinație este un termen de marketing folosit în mod obișnuit pentru prima pagină pe care accesează utilizatorii atunci când fac clic pe un link din surse externe, cum ar fi o reclamă sau un e-mail. Ei dau clic pe link, ducându-i către o pagină special creată cu intenția de a-i determina să ia măsuri.
Scopul oricărei afaceri este de a determina utilizatorii online să facă apoi o conversie, cum ar fi achiziționarea unui produs sau completarea unui formular de solicitare.
O pagină de destinație ar trebui să iasă în evidență pentru vizitatori și să fie ușor de utilizat. Trebuie să încurajeze și să spună vizitatorului exact ce ar trebui să facă în continuare și să permită ca acest lucru să se facă în cel mai ușor mod posibil. Clienții care sunt suficient de implicați încât să dorească să vă contacteze pot renunța în continuare dacă formularele de contact nu sunt ușor de găsit, de exemplu.
În acest articol, vă vom arăta ce elemente să includeți și cum să le includeți pentru a crea pagina de destinație perfectă, care crește durata medie a sesiunii și maximizează conversiile! Crearea unei pagini de destinație este o modalitate atât de benefică pentru orice companie de dimensiuni de a-și prezenta produsele/serviciile utilizatorilor, mai rapid.
Anteturi captivante
Pentru început, pagina dvs. de destinație ar trebui să aibă un antet clar, vizibil și lizibil. Antetul ar trebui să spună exact care este punctul tău unic de vânzare pentru produsul sau serviciul pe care îl oferi, acesta ar trebui să includă ceva scurt, dar captivant, ar putea fi un slogan relevant al companiei. După antet, ar putea fi util să includeți un sub-antet pentru a extinde ceea ce intenționați să faceți pe pagina de destinație și mai multe despre afacerea dvs.
Aruncați o privire la agenția noastră dedicată de marketing digital pentru un exemplu despre cum să realizați acest lucru. Link aici .
Nimeni nu vrea să vadă o pagină web fără elemente vizuale. Mulți utilizatori online preferă să învețe și să interpreteze lucrurile vizual în zilele noastre moderne. Acesta este motivul pentru care este important ca, pentru a crea pagina de destinație perfectă, să încorporați imagini sau videoclipuri în design.
Un videoclip ar trebui să fie scurt, la obiect și captivant dacă este folosit. Trebuie să reprezinte despre ce este pagina de destinație și să spună o poveste de la început până la sfârșit, chiar dacă durează doar 30 de secunde. Mai presus de toate, videoclipul trebuie să adauge valoare. Videoclipurile mai lungi vor pierde capacitatea de atenție a utilizatorului și ar putea fi, de asemenea, dăunătoare pentru SEO dacă nu se încarcă corect sau dacă nu se încarcă corect sau pun o presiune asupra timpilor de încărcare a paginii web din cauza dimensiunii.
Acest lucru este de la sine înțeles până acum, dar imaginile trebuie să fie relevante și să arate potrivite oriunde sunt plasate. Indiferent dacă decideți să adăugați o imagine pe marginea unui text sau ca un banner, alegerea depinde de dvs. și de ceea ce pare cel mai atrăgător. Imaginile trebuie să fie clare, cu dimensiunea corectă și să nu fie prea mari, altfel pagina web ar putea avea dificultăți să le încarce. Dacă încercați să întindeți o imagine pentru a o folosi ca banner, sunt șanse ca aceasta să nu arate bine și să nu fie folosită decât dacă se potrivește corect. Nu uitați de SEO pentru imagini.