Agențiile care câștigă sigiliul de partener Google au mai multă credibilitate pe piață, pe lângă creșterea pregătirii echipei sale pentru a genera rezultate mai bune. În plus, deținând certificatul Google Partner poți primi premii și te bucuri de diverse avantaje. Află mai multe în acest articol!
A ști cum să deveniți partener Google este ceva pe care îl face orice profesionist de marketing – care lucrează deja cu Google Ads și dorește să se poziționeze ca o autoritate în segmentul de marketing digital.
Acest lucru se datorează faptului că atunci când profesionistul sau agenția participă la program, este posibil să te bucuri de beneficii importante , cum ar fi acces la cursuri personalizate, invitații la evenimente Google și sfaturi valoroase care contribuie ca campaniile tale de marketing digital să fie și mai bune și cu rezultate mai eficiente. .
Dar a deveni partener Google este un privilegiu doar pentru câțiva candidați, deoarece este necesar să treacă testele și să îndeplinească cerințele companiei. Pentru a vă ajuta în acest proces, am pregătit acest articol.
Ce este Google Partner?
Google Partner este un program destinat profesioniștilor și agențiilor de marketing digital care gestionează conturi Google Ads în numele altor mărci sau companii. Pentru a instrui și a instrui un grup select de profesioniști, Google a creat programul de parteneriat , a cărui funcție este de a oferi un serviciu cu excelență și cunoștințe.
În acest scop, se oferă instruire și cei care trec testele și criteriile stabilite pot începe să folosească sigiliul Google Partner în dezvăluirile lor, pe lângă indicarea acestora celor care caută serviciul.
Pentru cine este acest program?
Google Partner este indicat pentru toate agențiile și profesioniștii de marketing care lucrează deja cu Google Adwords și link-uri sponsorizate . Devenind partener Google, dumneavoastră sau agenția dumneavoastră aveți acces la informații exclusive pentru a obține o clasare mai bună în cadrul rezultatelor afișate în motorul de căutare.
Google investește de ceva timp în profesionalizarea și formarea utilizatorilor de AdWords și de link-uri sponsorizate. În plus, adaugă eforturi pentru a face procesele mai puțin complexe , astfel încât profesioniștii din zona de marketing digital să poată obține un rezultat satisfăcător pentru clienții lor, adică să îmbunătățească poziționarea mărcilor în motorul de căutare.
De ce să urmărești certificarea Google Partner?
Practic, profesioniștii și agențiile de publicitate și marketing care au sigiliul Google Partner sunt recunoscuți pentru excelența serviciilor în link-uri sponsorizate și alte strategii care implică cel mai mare motor de căutare din lume.
Dar, așa cum spuneam, pentru a obține sigiliul trebuie să treci prin teste care implică toate aspectele unei campanii de linkuri sponsorizate, începând cu crearea și configurarea acesteia până la management și optimizare.
Prin promovarea acestor examene, care sunt destul de solicitante, se poate dovedi că profesionistul sau agenția are cerințele de bază și avansate pentru publicitatea pe Google. Având în vedere acest lucru, este clar că este o mare diferență competitivă pentru a câștiga sigiliul parteneriatului cu compania.
Sigiliul este deja bine cunoscut și, prin urmare, companiile care caută servicii de marketing digital acordă preferință profesioniștilor și agențiilor care sunt certificate. Aceasta pentru că este o garanție că serviciile oferite sunt cu adevărat calificate , ceea ce crește șansele de a obține cele mai bune rezultate.
Care sunt condițiile prealabile pentru a deveni partener Google?
Prima cerință pentru a deveni partener Google este să lucrezi cu linkuri sponsorizate și să ai cel puțin un membru afiliat care deține certificarea Google AdWords. În ceea ce privește sigiliul Premier, pe care îl vom vedea pe parcursul acestei lecturi, este necesar să existe cel puțin 2 membri atestați.
Ce înseamnă insigna Google Partner?
După cum sa menționat deja, compania sau profesionistul care câștigă sigiliul de partener Google dezvăluie pieței că a obținut certificatul și a obținut un nivel mai ridicat de performanță și expertiză în produsele Google .
Pentru aceasta, acești profesioniști trebuie să treacă teste care testează cunoștințele celor care creează și gestionează campanii de linkuri sponsorizate. În acest scenariu, sigiliul demonstrează expertiza profesioniștilor , ceea ce ajută companiile să folosească mai bine investițiile în reclame pe internet.
Prin urmare, se poate concluziona că sigiliul acționează ca o recunoaștere a faptului că agenția sau profesionistul este un specialist în Google Ads . Cu toate acestea, deoarece Google își actualizează în mod constant politicile și programul de certificare, este important să fiți la curent cu cele mai recente standarde.
Cum să câștigi sigiliul Google Partner?
Google analizează trei categorii ca cerințe pentru a acorda insigna Google Partner, care sunt revizuite zilnic. Vedeți-le în detaliu mai jos!
1. Aprobarea la teste
Google aplică șase teste diferite, care variază în funcție de teme diferite, care au de obicei 100 de întrebări la care se răspunde în maximum 2 ore.
- Fundamentele Google Adwords;
- Publicitate de cercetare;
- Publicitate pe mobil;
- Publicitate video;
- Publicitate în Cumpărături ;
- Publicitate afișată.
Pentru a fi aprobat este necesar să obțineți o performanță bună la testul Fundamentele Google Adwords și încă o modalitate, adăugând minim 80% răspunsuri corecte la întrebări . Dar calmează-te! Google pune la dispoziție materialele de testare, ceea ce facilitează candidaților. Pentru aceasta, este necesar să dedici timp studiilor și, de asemenea, să fii atent la știri. Primii candidați sunt categoric în a afirma că procesul a fost mult mai dificil în anii precedenți.
2. Investiții în AdWords
Pentru a obține certificarea de partener Google, pe lângă trecerea testelor, mai trebuie să vă asigurați o investiție minimă în Google AdWords, care este în prezent de 10.000 USD în ultimele nouăzeci de zile calendaristice . De asemenea, trebuie să aveți un cont de manager vechi de cel puțin 90 de zile și investiții în cel puțin 60 din cele 90 de zile.
Astfel, de exemplu, presupunem că cursul de schimb curent al dolarului este de 3,50 R$. Trebuie să faceți o investiție de R$ 35 mii reale, cel puțin, în ultimele 90 de zile .
3. Analiza performanței
Pentru a asigura o certificare actualizată permanent, Google monitorizează continuu performanța fiecărui partener. Pentru aceasta, profesioniștii AdWords pot găsi pe Google Partner:
- antrenamente;
- oferte promotionale;
- cercetare în zonă;
- material educațional;
- programe de training;
- tendințele pieței și industriei de marketing ;
- oportunități de testare a noilor servicii.
Prin aceasta, Google este capabil să formeze un număr mare de profesioniști, promovând în același timp nivelarea cunoștințelor. Astfel, vă puteți asigura un minim de informații și cunoștințe, pentru a le indica în siguranță.
Ce este certificarea Google Partners PREMIER?
Dintre parteneri, Google acordă sigiliul PREMIER agențiilor și profesioniștilor care se remarcă în cadrul programului. Pentru a obține această certificare, trebuie să fiți printre primele 3% dintre companiile participante în fiecare an.
Pentru a acorda sigiliul Google PREMIER, motorul de căutare analizează mai multe criterii, de exemplu:
- creșterea clienților;
- performanța contului;
- diversificarea produselor;
- reținerea clienților ;
- cheltuieli anuale.
Anual, certificatele sunt supuse unei reevaluări. Prin aceasta, agenția sau profesionistul trebuie să mențină un grad ridicat de excelență pentru a garanta statutul PREMIER.
Cum afișez insigna de certificare Google Partners?
După trecerea testelor și respectarea tuturor parametrilor stabiliți de Google, cei aprobați pot afișa sigiliul partenerului în canalele lor de comunicare, ceea ce implică rețelele de socializare , site-ul web, email marketing și comunicarea offline.
Diferența acestui sigiliu este că este dinamică, adică permite utilizatorilor să interacționeze cu el. Astfel, atunci când utilizatorul face clic pe cele trei puncte din colțul din dreapta sus, apar specializările. Cu toate acestea, această interacțiune este posibilă numai cu furnizarea unui cod.
Care sunt beneficiile de a avea un partener Google?
Recunoașterea și credibilitatea muncii depuse sunt cu siguranță marile avantaje ale devenirii Google Partner. Cu toate acestea, este încă posibil să vă bucurați de alte avantaje. Vezi mai jos!
Google Partner Seal
După cum am menționat deja, odată ce sunteți certificat, dvs. și agenția dvs. puteți afișa sigiliul Google Partner sau Premier Google Partner pe canalele dvs. de comunicare , cum ar fi site-ul dvs. web , rețelele sociale și cărțile de vizită. Pentru a face acest lucru, pur și simplu descărcați insignele Google, precum și regulile acestora, din Centrul de ajutor Google Partners.
piata de desfacere
Google are o piață cu toate agențiile partenere și cu aceasta este posibil să accesați lista de parteneri certificați.
A sustine
Google pune la dispoziția partenerilor săi un raport complet de performanță . Puteți accesa în continuare asistența standard AdWords prin chat live, e-mail și telefon. Partenerii certificați au un management dedicat contului și, ca atare, sunt monitorizați îndeaproape de echipa Google. În plus, se poate conta pe un sprijin mai strategic pentru afaceri , care include consultanță pentru achiziția de noi clienți.
conținut exclusiv
Partenerii Google au acces la cursurile Partners University , unde puteți găsi o varietate de conținut despre marketing digital și șabloane pentru prezentări de prospectare a afacerilor. La Universitatea Partners, puteți găsi, de asemenea, cursuri specifice pentru directorii de companie.
premii
Una dintre diferențele de a deveni partener Google este primirea de recompense, cum ar fi concursuri între agenții cu diferite premii și oferte promoționale (în general, cupoane de credit AdWords pentru conturi noi). În general, recompensele sunt legate de suma investită de conturile noi. Drept recompensă, poți primi de la tricouri oficiale până la excursii pentru a descoperi Silicon Valley.
Cum să te înscrii în program?
Acum că cunoașteți beneficiile Google Partner, vedeți cum să vă înscrieți în pas cu pas de mai jos!
- accesați site-ul web Google Partners;
- accesați Alăturați-vă Google Partners;
- asigurați-vă că sunteți autentificat pentru acces administrativ și faceți clic pe butonul „Abonați-vă acum”;
- citiți Termenii și condițiile și faceți clic pe Accept și continua;
- alege contul de administrator al companiei tale;
- completați datele solicitate;
- Examinați informațiile și faceți clic pe Salvați.
Imediat după aceea, accesați pagina „Program de parteneriat”.
În această secțiune, aveți acces la toate instrumentele și materialele Google Partner.
Rețineți că pentru a primi insigna trebuie să fi trecut testele și să îndepliniți toate cerințele stabilite de Google.
După cum am văzut pe parcursul acestei lecturi, a ști să devii partener Google implică dedicare, deoarece trebuie îndeplinite o serie de cerințe pentru a profita de toate avantajele programului, care includ primirea de premii, consultanță exclusivă și acces la cursuri. de la Universitatea Partners. În plus, obținerea certificării Google Partners este o oportunitate excelentă de a demonstra autoritatea pe piață, ceea ce ajută la atragerea mai multor clienți.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.