Știi cum să faci mediul de lucru mai distractiv? Prin acțiuni bune, este posibil să-ți implici echipa și să crești productivitatea. În acest sens, poți investi într-o zonă de jocuri, să sărbătorești victorii, să promovezi evenimente bune și multe altele!
A ști cum să faci mediul de lucru mai distractiv este esențial pentru un management eficient al agenției. Prin mici îmbunătățiri, puteți transforma climatul organizațional al companiei dvs. și puteți face ca echipa să crească productivitatea în sarcinile zilnice.
Spatiul profesional a suferit mai multe schimbari in ultimii ani, facand corporatiile sa realizeze importanta de a avea angajati motivati, fericiti, care simt cu adevarat placere in exercitarea functiei lor. În mediul publicitar, unde creativitatea este atât de fundamentală, oferirea unei atmosfere ușoare și distractive este și mai importantă.
De ce să facem mediul de lucru mai distractiv?
Companiile lider la nivel mondial, precum Google, Facebook și Microsoft, au deja câteva elemente care oferă libertate, confort și distracție echipei lor. Prin introducerea acestui tip de dinamică în întreprindere, puteți crește productivitatea și puteți crea un mediu propice inovației.
Un aspect important al acestei situații se referă la capacitatea de a atrage noi talente. La urma urmei, cine nu și-ar dori să lucreze într-o companie care oferă confort, libertate și un climat intern bun ?
Prin sosirea acestor noi membri, agenția ta devine mai inteligentă, productivă și profitabilă, generând un ciclu pozitiv care contribuie la extinderea afacerii. Mai jos sunt alte beneficii ale investiției în adoptarea unei atmosfere distractive pentru compania dumneavoastră.
Îmbunătățirea comunicării
Prin dezvoltarea unor practici care aduc distracție și libertate tuturor, comunicarea este direct afectată de această schimbare. Chiar dacă există un mare respect în rândul persoanelor care alcătuiesc ierarhia posturilor agenției, reușiți să dezvoltați un mediu favorabil astfel încât fiecare angajat să poată discuta cu liderii modalități optime de a-și îndeplini sarcinile.
Acest lucru îi face pe responsabilii organizației să deschidă dialogul cu subalternii lor, permițând dezbaterii să creeze soluții inovatoare pentru cerințele companiei. De asemenea, prin îmbunătățirea comunicării , reduceți numărul de confuzii, greșeli și neînțelegeri între colegi.
Implicare sporită
Pentru agențiile de publicitate, implicarea este un element cheie în menținerea calității, a timpilor de livrare și a satisfacției clienților. Spre deosebire de sarcinile mecanice, munca în marketing necesită creativitate, raționament și înțelegere a publicului căruia îi vorbește agenția.
Aceasta înseamnă că lipsa de interes a angajaților pentru atingerea performanțelor înalte este o problemă serioasă, deoarece nu afectează doar volumul muncii prestate, ci și calitatea acesteia.
Prin urmare, a face agenția dvs. mai distractivă și relaxată îi ajută pe copywriteri să fie persuasivi și creativi în textele lor, managerii să creeze campanii eficiente și designerii să dezvolte materiale excelente.
Optimizarea productivitatii
Creșterea productivității este o cerință pentru orice corporație care dorește să devină mai competitivă și intenționează să depășească concurența prin ofertele sale. Astfel , investițiile în crearea unui mediu calm și distractiv oferă angajaților cele mai bune condiții posibile pentru a găsi soluții la probleme, a crea conținut interactiv și a dezvolta produse noi pentru clienții lor.
Prin urmare, productivitatea este un punct central în procesul de creștere al oricărei afaceri. Cu mici îmbunătățiri, puteți îmbunătăți deja volumul sarcinilor efectuate, făcând loc în agendă pentru a participa la noi proiecte.
Creativitate crescută
Creativitatea este una dintre cele mai apreciate aptitudini astăzi. Este esenta oricarei agentii de publicitate, unul dintre principalii factori de succes ai acestui tip de afaceri.
Cu toate acestea, o astfel de aptitudine nu este ușor de antrenat sau dezvoltat. Prin urmare, merită să angajați specialiști la care observați deja soft skills și să oferiți un mediu mai liniștit și mai vesel. Unirea marilor profesionisti cu un spatiu adecvat ar trebui sa produca continut de mare valoare adaugata pentru clientii dumneavoastra si, in consecinta, pentru propria dumneavoastra agentie.
Cum să faci mediul de lucru mai distractiv?
Acum că știi cum un mediu de lucru relaxat poate îmbunătăți productivitatea și poate genera rezultate mai bune în afacerea ta, merită să descoperi câteva sfaturi care te pot ajuta în acest sens. Continuă să citești și verifică cele mai bune practici pe care le-am separat special pentru tine!
1. Aveți o zonă de jocuri
Pentru a face din compania dvs. un loc mai relaxat, ar putea fi o idee bună să includeți o sală de jocuri pentru ca angajații să se distreze în pauze. În acest fel, oferi un loc de fraternizare și odihnă.
De exemplu, imaginați-vă că echipa dumneavoastră are o zi obositoare și stresantă. Cu sala de jocuri, le poți acorda o pauză pentru a se odihni și a se putea întoarce la muncă mai eficient, găsind soluții la probleme.
În plus, acest tip de mediu poate ajuta la unirea și angajarea echipei dumneavoastră pentru a atinge obiectivele companiei . Un alt punct pozitiv al unei săli de jocuri este satisfacția mai mare pe care o vor obține angajații. Prin urmare, merită să pariezi pe un loc ca acesta pentru ca toată lumea să se distreze în pauze și să poată produce în perioada necesară.
2. Încurajează prieteniile
Lucrul într-un mediu de colaborare și cu oameni pe care îi admiri este esențial pentru a avea o experiență mai distractivă și plăcută. Prin urmare, merită să încurajezi prieteniile în organizația ta.
Acest lucru se poate face pe baza sfatului anterior, cu utilizarea periodică a sălii de jocuri, prin întâlniri de companie, pe lângă faptul că viața de zi cu zi face diferența. Cu toate acestea, pentru a crea legături puternice, este necesar să existe o instituție armonioasă.
Prin urmare, pariul pe fiecare dintre sfaturile pe care le vei descoperi pe parcursul acestui articol este important pentru ca afacerea ta să fie un loc bun de muncă, unde angajaților le place să fie.
3. Faceți un decor distractiv
Ai fost vreodată într-un loc întunecat, prost decorat și care a ajuns să transmită descurajare și tristețe? Mediile cu calitate decorativă slabă pot avea efectul opus a ceea ce cauți.
Pentru a combate acest lucru și pentru a ne asigura că angajații au o calitate mai bună a vieții în fiecare zi, merită să investiți în amenajarea spațiilor. În primul rând, trebuie să asigurați o bună iluminare și ventilație, pe lângă faptul că lăsați totul curat și organizat .
In plus, aducerea de teme lunare si pariarea pe un decor diferit poate fi un motiv de relaxare si motivatie pentru angajati. Puteți folosi obiective stabilite, evenimente de conștientizare și teme pe care le place tuturor pentru a vă decora afacerea.
4. Sărbătorește victoriile
Sărbătorirea victoriilor este o modalitate excelentă de a face mediul de lucru mai distractiv și mai motivant. Echipa ta lucrează din greu cu scopul de a atinge obiectivele stabilite, deci nimic mai corect decât să ai sărbători bune.
În acest sens, este posibil să luați o oră dintr-o zi de muncă cu intenția de a acorda premii, de a organiza o mică întâlnire și de a recunoaște efortul tuturor de a realiza tot ceea ce a fost planificat pe parcursul lunii .
Cu această atitudine simplă, este fezabil să creșteți angajamentul echipei dvs. și să vă faceți compania să evolueze și să crească împreună cu toți cei care participă la ea. Prin urmare, asigurați-vă că sărbătoriți victoriile și obiectivele atinse pe parcurs.
5. Oferă feedback
Un mediu nu poate fi cu adevărat fericit decât atunci când membrii săi comunică bine și pot dialoga cu ușurință pe orice subiect. Acesta este motivul pentru care feedback-ul este atât de important în agenții .
Acesta servește pentru ca liderii să-și îndrume subordonații cu privire la cele mai bune practici sau particularitățile unui anumit proiect, în plus față de ghidarea fiecărui membru asupra performanței lor curente în instituție.
Aceasta înseamnă că încorporarea feedback-ului în cultura companiei permite angajaților să se adapteze la nevoile agenției. În schimb, afacerea poate fi adaptată pentru a îmbunătăți experiența membrilor echipei .
Astfel, feedback-ul poate fi transmis într-o întâlnire închisă, printr-o casetă de sugestii, la evenimente cu echipa sau orice altă dinamică care oferă confort și libertate fiecăruia de a se exprima. Ideea este de a crea un mediu liber de pedepse sau represalii, încurajând capacitatea de a comunica în întregime.
6. Promovați evenimente
Crearea de evenimente este o oportunitate excelentă de a angaja echipa, de a entuziasma angajații și de a ridica nivelul tehnic al echipei. Merita sa investim in programe de training, workshop-uri si activitati tehnice , incheind aceasta perioada cu o petrecere, spectacol sau excursie.
O idee excelentă, realizată de mai mulți MasterMinds din Brazilia, este să vă duceți echipa într-o călătorie și să susțineți câteva prelegeri și cursuri în timpul zilei, lăsând noaptea liberă pentru distracție, explorare a spațiilor și divertisment. Prin această schimbare, îți scoți echipa din rutina, le permiți membrilor echipei să se relaxeze și îi ajuți în continuare să obțină informații excelente din evenimente.
7. Creați spații confortabile
Într-o zi grea la muncă sau în care te confrunți cu o problemă complicată, este important să găsești un colț al agenției pentru a te relaxa, a-ți limpezi capul și a-ți pune gândurile în ordine. Cu siguranță, în mijlocul altor colegi și printre toate birourile, computerele și ritmul frenetic de lucru, acest tip de răgaz nu este posibil.
Prin urmare, să investești într-un spațiu confortabil, exclusiv pentru a te relaxa câteva minute și a bea o cafea, este foarte important pentru a-ți reîncărca bateriile și a face față altor sarcini care te așteaptă . Investiția în iluminare confortabilă, mobilier confortabil și un mic aparat de cafea aduce și mai mult confort echipei tale.
8. Nu-ți izola echipa
Chiar dacă mai multe domenii de lucru sunt independente, comunicarea între membrii diferitelor sectoare are potențialul de a contribui la rezultate mai bune. Un manager de trafic, de exemplu, poate discuta cu redactorul care public este potrivit pentru o anumită campanie. Sau un designer poate vorbi cu copywriter-ul pentru a înțelege mai multe despre dorințele persoanei de a crea imagini atractive.
Acest tip de interacțiune aduce multe beneficii și permite echipei să imagineze soluții din diferite puncte de vedere. Prin urmare, investiția în spații deschise cu mese mari poate produce un rezultat excelent.
9. Investește în pereți cu tablă
Pentru companiile care lucrează cu idei, este esențial să aibă un spațiu în care să scrie, să noteze informații importante, obiectivele echipei, termene limită, sau să dezvolte noi produse și servicii legate de proiectele propuse de clienți. Astfel, o ardezie cu peretele plin este o oportunitate excelentă de a dezlănțui creativitatea echipei și de a evidenția informații importante pentru întreaga echipă.
Întrucât aspectul vizual este foarte important în publicitate, merită să investești în acest tip de spațiu pentru ca comunicarea în echipă să fie favorizată și ideile să fie prezentate mai clar.
Cum pot aceste sfaturi să facă compania mai productivă?
Prin implementarea unor astfel de schimbări, poți stimula interacțiunea dintre echipa ta și permite fiecărui individ să desfășoare activitățile zilnice în modul care îi este cel mai confortabil. Cu o echipă mai fericită, calitatea muncii crește și serviciul pentru clienți se îmbunătățește.
Desigur, agenția ta începe să câștige putere și competitivitate. Pe termen lung, aceasta duce la dezvoltarea unei companii eficiente , capabile să contribuie la crearea de afaceri de succes.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.