Monitorizarea angajaților care lucrează în afara agenției poate fi implementată cu ușurință. Pentru aceasta, este important să aveți o cultură corporativă puternică și să folosiți alte resurse care să facă responsabilitățile clare și ușor de urmat. Aflați cum să faceți acest lucru și stimulați productivitatea chiar și a celor care sunt departe.
Monitorizarea angajaților este foarte importantă pentru a înțelege nivelul de productivitate (individ și companie). În cazul lucrului la distanță, aceasta poate deveni o mare provocare. La urma urmei, știm că fiecare persoană are un temperament diferit , așa că vor fi necesare abordări diferite pentru a se angaja, a motiva și a stimula îmbunătățirea performanței fiecăruia.
În acest articol, vă vom arăta cum este posibil să țineți pasul cu munca de la distanță , care a devenit o tendință în mai multe domenii, inclusiv în comunicare. În plus, în situații specifice, cum ar fi izolarea socială în timpul pandemiei de COVID-19, mai multe date au indicat o productivitate crescută a multor persoane care au început să lucreze sub acest regim.
Consultați principalele puncte la care ar trebui să acordați atenție pentru a obține performanțe bune chiar și cu lucrul de la distanță, pe lângă faptul că oferiți structura și instrumentele potrivite pentru bunăstarea echipei dvs.
Creați o cultură de responsabilitate pentru angajații de la biroul de acasă
Primul punct de monitorizare a angajaților care nu lucrează în cadrul agenției este legat de contactul angajatului cu compania. Dacă, pe de o parte, purtarea cămășii brandului a devenit deja o expresie clișeică, pe de altă parte, este tocmai practica necesară .
Prin urmare, în acest proces care promovează autonomia la locul de muncă , este important să se clarifice care sunt responsabilitățile fiecărei persoane. Dacă cineva este responsabil pentru plata facturilor și a salariilor, de exemplu, este ușor de înțeles cererea și de a menține lucrurile la zi. De ce? Pentru că funcția, termenul limită și consecințele întârzierii sunt foarte clare.
Agenția trebuie să dirijeze munca fiecărui angajat și să arate importanța ca fiecare să își asume propriile responsabilități . Aceasta este o practică fundamentală deoarece asigură că fiecare persoană din echipa ta este capabilă să-și dezvolte rolul fără a depinde de un superior.
Aveți un manual cu practici pentru lucrul la distanță
Care este cel mai bun mod de a documenta pozițiile și procesele companiei? Scris! Un manual de bune practici pentru lucrul de acasă contribuie, de asemenea, la claritate în monitorizare. Pentru aceasta, este important ca textul să aibă:
- concentrați-vă pe tipul de muncă – dacă este încă necesar să îndepliniți un volum de muncă sau dacă obiectivul devine livrarea de rezultate;
- direcţia de conduită pentru anumite acţiuni . De exemplu, dacă un client contactează cerând anularea parteneriatului cu agenția, care sunt marjele cu care poate lucra managerul de proiect? Unele neprevăzute pot fi gândite în avans;
- claritate cu privire la granița dintre care este responsabilitatea angajatului și ceea ce trebuie transmis managerului de proiect sau unui superior;
- indicatori de performanță clari, realiști și coerenți (aliniați cu istoricul de performanță al agenției).
Ține întâlniri periodic, chiar dacă online
Zona de comunicare are un avantaj fata de alte segmente de piata cand vine vorba de home office: intalnirile. Indiferent dacă delega sarcini sau oferă briefing-uri, probabil că echipa este deja obișnuită să participe la întâlniri pentru a aduce rezultatele campaniei, a prezenta rapoarte de management sau a semnala posibile erori de proces.
În plus, metodologiile agile pe care marketingul digital le-a moștenit din rudenia sa cu oamenii IT aduc noi evoluții în întâlniri. Ei colaborează prin note de sprint, distribuirea sarcinilor și dezvoltarea incrementală a proiectelor, permițând tuturor membrilor echipei să producă fără a fi nevoie să aștepte finalizarea completă a pasului anterior.
Definiți frecvența întâlnirilor și locația în care vor avea loc. Se pot întâmpla în companie sau pe o platformă online, de exemplu. Acest moment este important nu numai pentru a oferi noi sarcini angajaților care lucrează de la distanță , ci și pentru:
- să înțeleagă cum se simte echipa, pentru a evita epuizarea psihică a echipei ;
- colectează sfaturi și perspective percepute de angajați;
- primirea eventualelor reclamații și clarificarea îndoielilor;
- arată că companiei îi pasă de angajații săi, motivându-i și transmițând securitate.
Așadar, rețineți: deși întâlnirile sunt o strategie excelentă de monitorizare a productivității și statutului fiecărui angajat , acest spațiu trebuie să fie deschis participării bidirecționale, profitând de momentul în care fiecare își exprime impresiile și așteptările în raport cu munca.
Indicatori de urmărire pentru monitorizarea lucrătorilor de la distanță
Dacă compania dvs. nu are încă software pentru analiza managementului, ar trebui să creați alte mecanisme care să permită monitorizarea rapidă și eficientă a indicatorilor . Cu un tabel este deja posibil să aveți o idee de bază despre ceea ce se întâmplă. Este important să introduceți date precum nivelul de productivitate și implicare al fiecărei persoane, pe lângă prospectare, reținere și satisfacție a clienților.
Un alt punct important de analizat este livrările la timp . Trebuie monitorizată și eficiența comunicării (care este și mai importantă în munca la distanță), pentru a asigura fiabilitatea rezultatelor. De exemplu: dacă acordul este de a transmite informația prin e-mail de fiecare dată când se încheie o campanie, acest lucru trebuie să se întâmple, pentru a evita nepotrivirea informațiilor.
Utilizați instrumente care vă ajută să monitorizați angajații de la distanță
A avea un software de management atunci când ai angajați care lucrează de acasă este un mare avantaj. Permite o actualizare online în timp real a tuturor activităților . Este posibil să folosiți panouri precum kanban pentru a organiza livrările și pentru a facilita înțelegerea vizuală a angajaților.
Monitorizarea angajaților este o diferență pentru a înțelege ce trebuie corectat și încurajat în operațiunile agenției. În cazul lucrătorilor la distanță, această tehnică devine și mai importantă, deoarece asigură succesul operațiunilor. Cu instrumentele potrivite, cum ar fi software-ul de management, această analiză devine și mai completă și mai precisă .
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.