Investițiile în marketing sunt necesare pentru a crește o companie, care include agenții. Așadar, vezi cum te poate ajuta un împrumut de afaceri să investești în acțiuni de marketing.
Un împrumut pentru afaceri poate fi cea mai bună modalitate de a investi în marketing și de a atrage din ce în ce mai mulți clienți și de a asigura creșterea sustenabilă a companiei dumneavoastră.
Fie că face planificare financiară, definește un plan de marketing sau află ce tip de împrumut să închidă, fiecare antreprenor trebuie să ia decizii care să se concentreze pe calea cea bună. În acest scenariu, cu cât cunoștințele despre strategiile tale și o viziune foarte clară asupra obiectivului tău sunt mai mari, cu atât șansele tale de a ajunge acolo sunt mai mari.
Gândindu-vă la fructele pe care investiția în marketing în modul potrivit și la momentul potrivit, fără a fi nevoie să vă compromiteți fluxul de numerar , le poate aduce companiei dvs.
De ce să investești în marketing?
Marketingul este responsabil pentru menținerea brandului dumneavoastră bine poziționat pe piață și pentru imaginea pe care o construiți pentru clienții potențiali și actuali. Pe o piață competitivă, misiunea de a ieși în evidență și de a rămâne vizibil pentru consumatori este departe de a fi simplă. În acest moment, investițiile în atragere și reținere prin marketing ajută compania în multe moduri vitale.
În zilele noastre, când căutăm orice produs, companie sau serviciu, tendința este să ne deschidem telefonul mobil sau computerul și să facem o căutare. De exemplu, o persoană care tocmai s-a mutat într-un cartier nou poate, în primele săptămâni, să caute online servicii precum „petshop”, „restaurant sănătos”, „farmacie” etc.
Îți poți imagina impactul pe care îl poate avea o investiție în marketing digital asupra afacerii tale dacă, în timpul acestei căutări, compania sau produsul tău îi apare acestui nou client?
În acest proces, este foarte important ca antreprenorul să cunoască diferite inițiative și canale la care se poate lucra într-o strategie de marketing. Direcția care trebuie luată va depinde de o serie de factori, de la profilul dvs. de afaceri până la obiectivul de creștere pe care doriți să îl atingeți.
Prin urmare, cuvântul cheie pentru succesul strategiei tale de marketing este: planificare .
Când este momentul potrivit pentru a investi în marketing?
Momentul potrivit pentru a face orice mișcare în afacerea dvs. este atunci când vă cunoașteți obiectivul și care sunt rezultatele așteptate. Să vă cunoașteți compania, clienții, de unde porniți și, mai ales, unde doriți să ajungeți, sunt primii pași fundamentali care preced orice investiție.
Compania dvs. caută să păstreze clienții? Sau lansați un produs nou? Vrei să atragi o nouă piață de nișă? Ajungeți la potențiali clienți? Fiecare obiectiv necesită o strategie diferită și țintită. Aflați cum să faceți un plan de marketing!
Acum, dacă știți deja care sunt canalele și inițiativele de marketing care se potrivesc cel mai bine nevoilor dvs., să trecem la treabă? Cu asta în mână, te apropii din ce în ce mai mult de a-ți crește acoperirea și de a-ți crește vânzările.
Gândiți-vă la câteva puncte importante pentru a vă defini suma bugetului:
- Care este facturarea dvs. lunară în prezent? Acesta este un număr excelent pentru a vă echilibra bugetul. Alegeți un procent care să nu compromită celelalte fronturi ale afacerii. În funcție de dimensiunea companiei și de cât de mult vei depinde de marketing pentru a genera noi vânzări, experții tind să indice o cheltuială de 3% până la 10% din venituri ;
- Afacerea ta are caracter sezonier? Dacă în mod natural vindeți mai mult într-o anumită perioadă a anului, vă puteți gândi să cheltuiți mai puțin în această perioadă și mai mult în altele. Sau invers dacă vrei să profiti de perioadele optimiste;
- Unde sunt clienții tăi? Profilul dvs. de client folosește alte platforme de social media sau sunt peste tot? Gândiți-vă cum și unde să vă diversificați bugetul;
- Fii flexibil. Amintiți-vă că marketingul trebuie testat, așa că trebuie să vă monitorizați întotdeauna cheltuielile pe canal și pe campanie și să vă ajustați bugetul în funcție de ceea ce ați învățat în următoarele câteva luni.
Cu suma investiției definită și deja înțelegând bine ce canale de marketing doriți să utilizați, faceți un plan de buget pentru fiecare canal selectat.
În sfârșit, este timpul să pleci în căutarea unei investiții care să-ți încapă în buzunar și care să-ți permită să-ți duci la îndeplinire planul. În acest moment, un împrumut pentru afaceri poate fi cea mai bună opțiune pentru afacerea dvs.
Cum te poate ajuta un împrumut pentru afaceri să investești în marketing
În absența capitalului necesar pentru a investi în marketing în compania dumneavoastră, puteți conta pe creditul de afaceri pentru a garanta o investiție care se potrivește nevoilor dumneavoastră.
Cu o bună planificare, organizare financiară și un plan de acțiune de investiții bine gândit, finanțarea vă poate apropia afacerea de potențialii clienți și de calea spre succes.
Pentru cei care doresc un împrumut rapid, fără acea birocrație celebră și fără surprize, sfatul nostru este: cunoașteți și cercetați fintech-urile . Valul fintech-urilor a popularizat un tip de credit care s-a extins odată cu cererea micro, companiilor mici și mijlocii. Acestea sunt împrumuturi online, al căror scop este de a facilita medierea între creditor și client.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.