Studierea și monitorizarea clienților dvs. potențiali este esențială pentru a crea acțiuni mai asertive pentru marketingul dvs. digital. Folosind software de marketing, este posibil să monitorizați îndeaproape clienții potențiali și să creșteți conversia vânzărilor. Continuați să citiți și rămâneți la curent cu beneficiile instrumentului!
Generarea de lead-uri și extragerea de rezultate bune în Digital Marketing este esențială pentru a asigura campanii de succes pentru clienții agenției tale. În acest sens, utilizarea software-ului de marketing este o strategie excelentă pentru a vă crește performanța. La urma urmei, de ce să pierzi atât de mult timp cu activități care nu adaugă direct valoare produselor și serviciilor livrate clientului final?
Din acest instrument, este posibil să interacționați cu clienții potențiali într-un mod mai personalizat și mai automatizat. Cu aceasta, îți îmbunătățești performanța și garantezi clienți potențiali care sunt mai bine pregătiți pentru a face o achiziție, pe măsură ce trimiți conținutul potrivit, persoanei potrivite, în momentul exact.
Ce este software-ul de marketing?
Automatizarea marketingului constă în combinarea de tehnologii și procese pentru companiile care lucrează cu marketing, cu scopul principal de a crește eficiența și rezultatele sarcinilor din acest domeniu . Conceptul său se bazează pe urmărirea punctelor de contact dintre companii și clienți potențiali (famoșii clienți potențiali) și optimizarea acestora.
Astfel, software-ul de marketing este un instrument alcătuit din module și funcționalități menite să optimizeze timpul echipei tale și să gestioneze persoanele responsabile pentru fiecare activitate. Prin urmare, sistemul integrează oamenii în procesele companiei într-un mod colaborativ. Ideea este de a transforma multe dintre sarcinile birocratice pe care le îndeplinește echipa în activități mai strategice.
Din utilizarea soluțiilor corecte, întreaga productivitate și performanță a echipei tinde să crească. Astfel, în loc să piardă ore întregi cu o activitate care adaugă puțină valoare produsului final al companiei tale, profesioniștii se pot concentra pe realizarea de acțiuni relevante pentru consumatorul final . Pe termen lung, acesta poate deveni un important diferențiator competitiv.
Care este diferența dintre tipurile de software de marketing?
Tehnologia utilizată în platforme face posibil ca companiile să creeze, să publice, să disemineze, să optimizeze, să analizeze și să controleze toate acțiunile lor de marketing și vânzări. Dar, când vine vorba de rezultate, și nu doar de „publicarea lucrurilor”, idealul este să utilizați metodologia de intrare și software-ul adecvat pentru obiectivele dvs.
Pentru asta, există trei soluții: software de marketing, CRM și platforme ”all-in-one”. Prima permite mai multe acțiuni de marketing, de la marketing prin e-mail până la construirea unei pagini de destinație. Ei au propriile rapoarte și gestionează separat acțiunea, prezentând funcționalități relevante pentru echipe.
Customer Relationship Management (CRM) se caracterizează ca o platformă de relație cu clienții, facilitând acțiuni precum trimiterea de e-mailuri, înregistrarea tuturor interacțiunilor efectuate, monitorizarea acțiunilor și interacțiunilor utilizatorilor, oportunităților de punctare și inteligența datelor online pentru echipa de vânzări.
La rândul lor, platformele integrate „all-in-one” centralizează strategiile de marketing, vânzări și afaceri. Prin intermediul acestora, puteți crea acțiuni complete de marketing, vă integrați cu alte resurse, dezvoltați site-uri web și bloguri, automatizați sarcini, gestionați echipe de vânzări, obțineți rapoarte și analize de rezultate pe baza obiectivelor stabilite de companie și multe altele într-un singur loc .
Care este cea mai bună opțiune pentru agenția ta?
Toate organizațiile pot beneficia de instrumente de marketing și vânzări, deoarece ajută la înțelegerea modului în care se simt clienții lor și, de acolo, caută modalități de a aborda oamenii care sunt cu adevărat interesați de ofertele lor. Pentru a vă crește ratele de conversie a vânzărilor, gestionarea eficientă a acestora este esențială.
Atunci când intenția este de a trimite e-mailuri către potențiali, de a publica articole pe bloguri, de a crea pagini de destinație și de a analiza rezultatele, cel mai potrivit este adoptarea unui software de marketing. Dacă aveți deja un proces de marketing structurat, dar doriți să vă concentrați pe relațiile cu clienții după procesul de vânzare, cea mai bună opțiune este CRM.
Pentru afacerile care necesită o abordare mai robustă, care să includă marketing de la început până la post-vânzare, cu campanii planificate, obiective axate pe venituri și obiective de rentabilitate a investiției, cea mai potrivită opțiune este utilizarea unei platforme integrate „all-in-one ” . ”, care oferă suport pentru metodologia inbound , mai multă educație, un ghid pas cu pas pentru crearea proiectelor, precum și instruire și optimizare a practicilor companiei.
Cel mai important lucru este să înțelegeți că există numeroase opțiuni de software de marketing și întotdeauna va exista una care să răspundă cerințelor afacerii dvs. Prin urmare, primul pas pentru utilizarea corectă a acestor instrumente este să înțelegeți care sunt dificultățile echipei dvs. Pe baza acestei analize interne, puteți alege soluțiile care vă sporesc cu adevărat rezultatele .
Cum poate beneficia agenția dumneavoastră software-ul de marketing?
Un software bun impactează pozitiv sarcinile efectuate în sectorul de marketing, având în vedere că ajută în acțiuni extrem de importante, precum evaluarea publicului și derularea de campanii online. Vedeți câteva dintre principalele beneficii ale utilizării acestui instrument în agenția dvs.
Automatizează procesele
Odată cu cantitatea enormă de date care ajung prin internet, devine din ce în ce mai dificil să gestionezi informațiile și procesele de marketing în cadrul organizațiilor.
Chiar dacă ai o echipă întreagă care să se ocupe de aceste sarcini, tendința este ca aceasta să fie epuizată la un moment dat, creând o marjă de eroare.
Utilizarea software-ului de marketing automatizează aceste procese, deoarece are funcții de automatizare precum notificări, trimitere de email marketing, înregistrarea clienților și redirecționarea comenzilor. În acest fel, echipa ta va avea mai puține activități manuale, ceea ce previne erorile și, în consecință, evită costurile cu reluare .
Optimizează timpul
Sarcinile automate lasă angajații liberi să dedice mai mult timp pentru a servi clienții, a răspunde la întrebările acestora și a crește șansele de conversie. Atât în etapa de prospectare, cât și în perioada post-vânzare, această perioadă este foarte valoroasă pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienții și, astfel, fidelizarea. Din informațiile colectate de software, de exemplu, profesioniștii le pot folosi în strategiile lor.
Mărește acuratețea datelor
Prin adoptarea unui software de marketing, agenția dvs. are mai multe șanse să efectueze analize de piață, deoarece colectează date automat. Tot ce trebuie să faceți este să programați sistemul pentru a colecta datele dorite.
Prin urmare, vei avea la dispoziție date mai precise despre nișa ta, ceea ce îți permite să dezvolți acțiuni mai asertive, precum investiția în media care aduc mai multe conversii de vânzări.
Permite integrarea cu alte instrumente
Această caracteristică poate fi integrată cu alte instrumente. De exemplu, platforma poate fi completată cu date din motoarele de căutare, rețelele sociale și alte mijloace de comunicare.
Unul dintre principalele programe în care software-ul de marketing poate fi integrat este CRM, aducând mai multe date pentru a construi rapoarte satisfăcătoare despre clienții tăi. Astfel, toate informațiile sunt centralizate într-un singur loc, evitând probleme precum relucrarea și facilitând, de exemplu, integrarea cu alte sectoare, precum și implementarea activității de vânzări .
Generați mai multe clienți potențiali
După cum am văzut, acest software vă lasă mai mult timp pe care îl puteți folosi pentru a cultiva clienții potențiali și a înțelege mai bine baza de clienți.
În prezent, consumatorii se pregătesc din timp pentru a-și face achizițiile, facând multe cercetări înainte de a ne contacta. Diferența pentru ca aceștia să decidă pentru achiziție devine serviciul. Și acest lucru crește șansele ca aceștia să facă noi negocieri în viitor, obținând cantitatea maximă de informații pentru a îmbogăți, de exemplu, viitoare campanii media plătite sau acțiuni pe rețelele de socializare.
Permite personalizarea caracteristicilor
Nu toate caracteristicile oferite de software-ul de marketing sunt întotdeauna utile pentru afacerea dvs. Unele pot fi avantajoase pentru companii de o anumită dimensiune, de exemplu. Acest lucru are ca rezultat informații poluante, în loc să strângă date utile.
Având în vedere acest lucru, puteți personaliza caracteristicile software-ului în funcție de nevoile dumneavoastră, profitând de toate beneficiile pe care le poate oferi agenției dumneavoastră. Adică, echipa ta va putea conta pe o soluție practic exclusivă pentru problemele și durerile tale.
Ajutor la identificarea KPI-urilor
Indicatorii cheie de performanță ( KPI ) reflectă performanța companiei, analizând de la numărul de vânzări până la numărul de vizite înregistrate pe site-ul său. Cu toate acestea, determinarea KPI-urilor dvs. poate fi o sarcină dificilă, dar instrumentul de marketing ajută la această decizie.
După strângerea datelor despre organizație, puteți utiliza software-ul pentru a evidenția care variabile s-au schimbat pe parcursul lunii și care au rămas mai stabile pe parcursul campaniei. Dacă ați înregistrat un număr mare de vizite pe site, dar ați avut puține vânzări, probabil că vă uitați la indexul greșit.
Care sunt cele mai bune instrumente de pe piață?
Există mai multe opțiuni de software de marketing disponibile pe piață. Afla, mai jos, putin mai multe despre cele mai folosite alternative.
hubspot
Hubspot este considerat unul dintre cele mai complete software de pe piață, deoarece are peste 32 de funcții care facilitează dezvoltarea de conținut , e-mail, marketing digital și strategii CRM. Unul dintre cele mai mari avantaje ale sale este faptul că prezintă o interfață foarte clară și funcțională. În plus, nu aveți nevoie de lucrări specifice din zona IT sau chiar de designeri.
Instrumentul este foarte simplu de utilizat și poate face munca echipei tale mai ușoară, mai ales datorită seriei de șabloane pentru trimiterea de e-mailuri , de exemplu, toate concepute pentru a crește conversia comunicațiilor.
Google Analytics
Unul dintre cele mai eficiente și mai simple software de marketing de utilizat este Google Analytics . În mod gratuit, este posibil să faceți un audit complet al site-ului dvs., de exemplu. Ideea este să obțineți cât mai multe informații despre o pagină, cu date valoroase pentru planificarea strategică , cum ar fi timpul mediu de ședere a vizitatorului sau chiar rata de respingere pe site-ul dvs.
Instrumentul oferă o imagine de ansamblu completă a unui site, informând chiar și originea vizitatorilor de acolo. Toate acestea permit echipei dumneavoastră să aibă mai multe cunoștințe despre performanța paginilor. Astfel, este posibilă identificarea erorilor mai rapid și garantarea corecțiilor la momentul potrivit.
Google Search Console
Profitând de faptul că subiectul este Google și software-ul său de marketing gratuit, Search Console ajută la munca SEO. Soluția creează rapoarte complete despre erorile din paginile dvs. Din identificarea automată a acestor erori, echipa dumneavoastră economisește timp și poate acționa rapid pentru a corecta ceea ce îi împiedică performanța.
Ahrefs
Gândindu-se, de asemenea, la facilitarea muncii profesioniștilor SEO, Ahrefs contribuie la sarcina de monitorizare a informațiilor. Software-ul efectuează un audit complet asupra a ceea ce se face corect și a ceea ce trebuie schimbat. Într-o platformă intuitivă, utilizatorul poate evalua chiar și backlink-urile negative care afectează clasamentul paginilor sale.
Stația RD
RD Station este prima automatizare a marketingului din Brazilia. Recent, sistemul a încorporat un CRM gratuit la funcționalitățile sale. Cu acesta, este posibil să organizezi sarcini în propria aplicație, să faci reclame pe Facebook, să optimizezi SEO site-ului, să creezi pagini de destinație, să creezi formulare, să accesezi un istoric al relațiilor cu clienții, să automatizezi lead nurturing și să verifici rezultatele rapoartelor intuitiv.
Mautic
Mautic este un instrument open source, adică cu sursă deschisă, permițând tuturor să-l folosească fără costuri. Totuși, drept urmare, este indicat companiilor care au o echipă IT dedicată, deoarece este necesar să cunoașteți bine codurile și să înțelegeți cum pot fi adaptate la realitatea afacerii.
SEMRush
Un alt instrument utilizat pe scară largă este SEMRush , care vizează munca SEO. Soluția oferă informații complete despre calitatea conținutului din paginile tale, fiind foarte utilă pentru optimizarea producției de conținut. În același timp, puteți analiza utilizarea cuvintelor cheie, linkurile și chiar puteți urmări ceea ce fac concurenții dvs. de top .
interfon
Interfonul poate fi definit ca o soluție care se concentrează mai mult pe relațiile cu clienții, care folosește resurse inteligente pentru a ajuta compania să-și cunoască mai bine clienții și să ia decizii bazate pe analiza constantă a datelor .
Prin adoptarea acestuia, puteți segmenta vizitatorii, puteți utiliza chatboți care califică clienții potențiali, programați întâlniri de vânzări, urmăriți potențialii , primiți alerte despre clienți și efectuați teste A/B.
BuzzSumo
Când vine vorba de Content Marketing , BuzzSumo este unul dintre cele mai utile software. Platforma oferă o imagine de ansamblu asupra calității conținutului dvs. și vă ajută să descoperiți noi cuvinte cheie pentru a crea o strategie mai eficientă . Monitorizarea este una dintre cele mai interesante caracteristici, permițând o analiză completă a acțiunilor dvs.
zoom
Cu majoritatea funcțiilor sale gratuite, Zoom este ideal pentru o echipă mică sau cu un buget mai restrâns. Deoarece are atât uzabilitate, cât și un aspect intuitiv al comenzilor, este unul dintre cele mai bune software de conferințe virtuale disponibile pe piață. În vremuri de distanțare socială, a avea software pentru a ține întâlniri la distanță este o soluție foarte practică.
MailChimp
Ideal pentru companiile care nu au un număr mare de contacte în baza lor de e-mail, MailChimp are un plan gratuit pentru a trimite până la două mii de utilizatori. Și toate acestea cu resurse foarte eficiente, precum posibilitatea de segmentare a listelor, folosind teste A/B și toate rapoartele pentru a afla care sunt cele mai bune alternative pentru a trimite conținut relevant publicului tău.
Vă amintiți că am mai vorbit despre posibilitatea integrării? MailChimp poate fi integrat cu WordPress, de exemplu, care centralizează tot conținutul pentru o strategie de Inbound Marketing. Toate aceste detalii înseamnă mai multe instrumente pentru a livra e-mailuri de calitate superioară fără a pierde prea mult timp.
Este evident că software-ul de marketing realizează mult mai mult decât automatizarea sarcinilor sectorului . Deoarece permite analiza datelor și a pieței, favorizând acțiuni mai asertive pentru business, tendința este ca performanța întregii dvs. echipe să fie îmbunătățită și rezultatele companiei să crească.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.