Lucrul cu media online necesită cercetări și actualizări constante. La urma urmei, aceasta este o zonă în mod natural creativă care propune inovații. Din același motiv, oferă instrumente cu oportunități exclusive de a derula campanii de succes și de a arăta puterea agenției dvs. de a obține rezultate!
Oricine din domeniul marketingului sau al reclamei are probabil deja unele cunoștințe de media online . La urma urmei, clienții și-au dat deja seama că publicul lor este digital și doresc ca acțiunile să iasă în evidență în mediile virtuale.
Deci, fie că este vorba de crearea unei strategii de email marketing, de dezvoltare de campanii pentru rețelele sociale sau de crearea de site-uri web și aplicații, adevărul este că există multe cerințe pentru o agenție în zilele noastre.
Pentru a urmări această mișcare pe care transformarea digitală a adus-o în zona de marketing și publicitate, este esențial să știm ce vehicule trebuie luate în considerare, pentru ce strategii se potrivește fiecare dintre ele și cum să faci planuri de succes.
Ce sunt media online?
Așa cum comunicarea tradițională a adus noi perspective pentru public, oferind informații și evidențiind idei, media online sunt canale prin care informațiile pot fi diseminate . Aducând diferențe mari care au reînnoit modul de a face comunicare și marketing, caracteristicile sale cele mai izbitoare sunt:
- capacitatea de a segmenta și personaliza mesajele;
- depășirea barierelor geografice în calea comunicării;
- logica multilaterală, în care comunicarea funcționează mult mai bine într-o dinamică de la toți către toți;
- posibilitatea de urmărire a unor metrici concrete asupra acțiunilor și chiar asupra comportamentului consumatorilor.
Odată cu un număr tot mai mare de persoane care accesează internetul, potențialul universului virtual pentru comunicare a devenit clar. În ultimele decenii, am asistat la nașterea e-mailului, site-urilor web, blogurilor, comerțului electronic, rețelelor sociale, chat-urilor, chatbot-urilor și multor alte platforme digitale care au permis o muncă și mai concretă și au garantat rentabilitatea în aceste medii.
Tocmai pentru că înțeleg impactul pozitiv pe care aceste canale îl pot aduce brandului, în fiecare an agențiile încorporează în kit-ul lor media multe servicii publicate în media online .
Este posibil să câștigi vizibilitate și să folosești acest diferențial ca avantaj competitiv chiar dacă compania nu este capabilă să furnizeze toate serviciile pe cont propriu, prin parteneri, dacă este necesar. Multe agenții de servicii complete adoptă această strategie.
De ce ar trebui agenția ta să investească în marketing digital?
Evenimente precum pandemia provocată de Covid-19 arată cât de mult sunt oamenii predispuși să adopte mijloace de comunicare online pentru a face schimb de informații.
De la e-mailul corporativ la rețelele sociale (trecând prin aplicații pentru vânzarea produselor și oferirea de servicii precum streaming), oamenii s-au adaptat rapid la modele precum lucrul de acasă și întâlnirile virtuale.
Evidențiați pe piață
Poziționarea agenției, generarea de vizibilitate și obținerea de noi clienți pentru companie poate fi și mai ușoară folosind mijloacele de comunicare online.
Chiar dacă ciclul de vânzări pentru închiderea unui contract este complex și, în mod normal, este necesar să se facă mai multe contacte pentru a încheia o afacere, platformele digitale permit extinderea teritoriului pentru service și menținerea unor interacțiuni și mesagerie mai dinamice .
Faceți față unei cereri în creștere
Dacă există un lucru pe care zona de publicitate și publicitate îl înțelege, este nevoia de a identifica tendințele pentru a le oferi publicului tău direct.
O agenție este, de asemenea, capabilă să demonstreze dominație față de media online atunci când își generează autoritate și credibilitate, arătându-și eficiența în dezvoltarea proiectelor pe platforme digitale. Bineînțeles, pentru aceasta, este esențial să gestionezi mass-media proprie a agenției.
Lucrul cu creativitate și inovație
Pune-te în locul clientului tău și gândește-te puțin: ce arată capacitatea și calitatea muncii unei agenții? Dacă este capabilă să folosească mijloacele de comunicare online cu măiestrie, acesta indică deja modul în care ADN-ul ei este marcat cu abilități fundamentale pentru acest domeniu , cum ar fi creativitatea și inovația.
În plus, cu siguranță este mai ușor să descoperi talentul și să ai rezultate mai bune în evaluarea performanței atunci când arăți echipei că compania ta este deschisă la lucruri noi și dorește să vadă potențialul fiecăruia.
Cunoașteți strategii pe care să le utilizați cu propriul dvs. brand
Dacă, în urmă cu câțiva ani, Facebook era deja regele planurilor de marketing de performanță (nu că, astăzi, rețeaua de socializare nu mai este importantă), imaginați-vă câte șanse câștigă o agenție ținându-se la curent cu media online.
Este posibil să profitați de oportunități cu randament și profitabilitate ridicate în fazele de creștere ale diverselor canale, cum ar fi Spotify, Snapchat, TikTok și Waze.
Care sunt principalele media online și pentru ce sunt acestea?
O agenție, digitală sau nu, ar trebui să fie deja obișnuită să pregătească briefing-ul cu întrebările potrivite pentru a înțelege care sunt nevoile clientului. Pentru strategiile atât ale audienței dvs., cât și ale ale dvs., este esențial să înțelegeți puterea fiecărui canal și ce tip de acțiune este cel mai bine indicat în fiecare etapă a pâlniei de vânzări.
Marketing prin e-mail
Strategia de email marketing nu este doar pentru trimiterea de newslettere drăguțe (care joacă, de asemenea, un rol cheie). Acesta este unul dintre cele mai neutre instrumente online pentru furnizori . La urma urmei, ai nevoie doar de adresa clienților potențiali pentru a putea relaționa cu ei. Cu e-mail, tu:
- creează strategii personalizate prin oferirea de fluxuri de hrănire care te duc la următoarea etapă a ciclului de vânzări;
- puteți afla cine a primit, deschis și dat clic pe e-mailurile dvs.;
- poti realiza campanii personalizate;
- trimite oferte speciale și promoții în funcție de comportamentul lead-ului.
Site web, blog și comerț electronic
Site-urile web, blogurile și comerțul electronic pot fi platforme interesante pentru agenția dvs. pe web. Prin ele, garantezi un impact mai mare și chiar reușești să închei o afacere fără a fi nevoie de o întâlnire fizică.
Folosiți conținut relevant, cazuri de succes, un portofoliu frumos și alte referințe, cum ar fi numele clienților pe care compania i-a deservit deja. Astfel, publicul tău este hrănit de demonstrațiile tale de expertiză în ceea ce faci. Apropo, paginile sale ar trebui să vorbească deja de la sine, prezentând calități precum AllmaDesign.
Rețelele de socializare
Rețelele sociale sunt punctul de întâlnire . În ele, miliarde de utilizatori sunt activi și interacționează cu lumea. Este posibil să fii prezent pe principalele canale pe care publicul tău le accesează (de exemplu, Instagram, LinkedIn, Facebook și YouTube), arătând valoarea agenției și oferind constant conținut și acțiuni, pentru a garanta traficul organic (care a fost din ce în ce mai restrâns). în aceste medii), pariând pe reclame și stimularea acțiunilor de viralizare.
Chat online
Chat -ul online a apărut acoperind o așteptare privind calitatea serviciului oferit clienților. Companiile au acum oportunitatea de a rezolva întrebările, de a depăși obiecțiile și de a contribui la succesul clienților instantaneu.
Cu chatbot, costul acestei forme de comunicare a scăzut, deoarece nu mai este necesar să aveți agenți pentru întrebări simple. Permite agenției să creeze strategii personalizate și creative pentru a interacționa cu potențialii și clienții folosind această funcție.
Cum s-a schimbat logica comunicării odată cu apariția canalelor online?
În 2020, odată cu pandemia cauzată de noul coronavirus, s-a putut observa cum majoritatea afacerilor migrează către universul digital. Așa cum internetul și consolidarea e-mailului nu au ucis oficiul poștal, acest proces nu are scopul de a pune capăt experienței magazinelor fizice.
Totuși, un aspect trebuie luat în considerare: modul în care clientul caută, compară și decide asupra achizițiilor sale este acum prin intermediul rețelei . Atât pentru produse, cât și pentru servicii, companiile au învățat importanța comunicării cu publicul folosind media online și au descoperit cât de mult platformele digitale oferă tuturor vocea, permițând complimentelor și plângerilor să concureze pentru spațiu cu brandul însuși.
Este posibilă integrarea vehiculelor tradiționale cu media online?
Este timpul de trecere, dar asta nu înseamnă că se întâmplă așa cum ne-am imaginat. O discuție care a preluat agenda sectorului privind creșterea media online a fost care dintre cele două formate ar fi mai important. Astăzi, este clar că integrarea dintre marketingul offline și digital poate fi una dintre cele mai bune oportunități.
Prin urmare, chiar și agențiile specializate în marketing tradițional trebuie să știe cum să migreze afacerile de la offline la online .
Cum să asigurăm succesul cu integrarea dintre marketingul digital și offline?
Dacă agenția dvs. folosește deja marketingul tradițional, acum este momentul să obțineți rezultate. Mai întâi, cercetează abilitățile de marketing digital pe care membrii echipei tale le stăpânesc deja.
Apoi enumerați tendințele pe care agenția ar trebui să se concentreze. Este posibil să pariezi pe oferta de inbound marketing și să lași sursele de trafic plătit în seama partenerilor. În cele din urmă, instruiți și îndrumați pe toți cei din agenție cu privire la schimbarea alinierii, asigurând coerența și o mai mare diseminare a noilor competențe.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.