Creșteți productivitatea, automatizați procesele și îmbunătățiți-vă profiturile folosind unele dintre cele 20 de instrumente de agenție pe care le vom prezenta în acest articol. Aici veți vedea totul, de la fluxul de lucru la controlul financiar. Totuși, importanța utilizării acestor resurse și a modului de a gestiona întreaga companie.
Se spune că „timpul înseamnă bani”, așa că este important să cauți modalități de a crește productivitatea afacerii tale. Și utilizarea instrumentelor pentru agenții este o alternativă excelentă . Cel mai bine, nu este întotdeauna necesar să faci investiții mari, deoarece doar câteva ajustări pot avea un impact semnificativ.
Trebuie să cunoașteți aplicațiile care ajută în managementul agenției, acestea fiind factori preponderenți pentru schimbări în management și rezultate. Deci, verifică în acest articol care se potrivește nevoilor tale.
De ce este important managementul agenției?
Pentru a răspunde la această întrebare, este relevant să ne gândim că un bun management al agenției determină succesul acesteia, totuși fiecare are particularitățile sale. Prin urmare, avantajele sunt multe, deoarece optimizarea muncii va influența angajații și strategiile acestora pe piață . Mai jos, vă prezentăm câteva dintre beneficiile sale.
Organizați procesele și oamenii
Fiecare angajat are două definiții și responsabilități clare, chiar și cu flexibilitate în munca și instrumente pentru agenții. Această optimizare este eficientă și strategică pentru buna desfășurare a afacerii.
Reduce costurile și eșecurile
Acest lucru se datorează faptului că toată lumea știe ce trebuie să facă și timpul necesar pentru a îndeplini o anumită sarcină. Prin urmare, se evită reluarea și eșecurile operaționale . În acest fel, acest beneficiu poate fi inversat în salarii mai bune.
Oferă productivitate
Folosind instrumentele potrivite ale agenției, vă puteți crește productivitatea . Puteți chiar să faceți programele mai flexibile concentrându-vă mai mult pe rezultate decât pe volumul de muncă. În principal, după pandemia care a generat o schimbare a mentalității cu privire la prezența și schimbările în companii.
invata din greseli
Este esențial să acceptați greșelile și să le analizați pentru a înțelege ce s-a întâmplat și a face modificările necesare. De fapt, este indicat să înveți să le faci față, dar într-un mod constructiv.
Întărește luarea deciziilor
Investiția în business intelligence face ca procesul de luare a deciziilor să se bazeze pe date și nu pe presupuneri. În curând, deciziile tale vor fi mai asertive, deoarece ai informații sigure și concrete pentru astfel de atitudini.
Cum să gestionezi o agenție de marketing?
Trebuie să te gândești cum voi gestiona această companie? Unde să încep? Calmează-te, aceste răspunsuri le vei vedea mai jos pentru a putea înțelege ulterior ce instrumente pentru agenții va trebui să folosești. Citește mai departe!
ai un plan
Planificarea este totul pentru orice situație din viață și nu ar putea fi diferit în compania ta. Prin urmare, faceți un plan de afaceri pentru a înțelege care sunt obiectivele și scopurile dvs. și cum le veți realiza . De asemenea, documentați toate procesele pentru a analiza ce a funcționat și ce nu.
Ține-ți echipa informată
După aceea, informați-vă echipa despre toate procesele, indiferent dacă vor participa la toate sau nu . Este important ca aceștia să înțeleagă ce se va face în mediul de lucru. Acest lucru asigură integrarea și implicarea, fiecare având responsabilitățile sale de a oferi un produs de calitate.
Prețuiește-ți angajații
Investește în angajați pentru a putea lucra motivați. Deci, dacă este posibil, oferiți salarii, beneficii și recompense mai bune pentru cei care „poartă cămașa” agenției.
controlează-ți finanțele
Este imperativ să aveți controlul asupra intrărilor și ieșirilor de numerar ale companiei sau să solicitați ca cineva să o facă pentru dvs. Cu fluxul de numerar la zi, este posibilă planificarea și executarea activităților în siguranță pentru a obține cele mai bune rezultate atât pentru agenție, cât și pentru clienți. Pe de altă parte, deteriorarea este, de asemenea, evitată.
Investește în software de management de proiect
Utilizarea software-ului de management de proiect este esențială în compania dumneavoastră, deoarece fiecare client are propriile caracteristici, iar tehnologia informației poate organiza totul la locul său.
Toată documentația poate fi arhivată, astfel încât accesul să fie rapid și partajat celor implicați . Odată structurat, este ușor de urmărit progresul acțiunilor.
Care sunt cele 21 de instrumente pentru agenții care pot ajuta cu acest management?
Conducerea unei afaceri nu este simplă. Cu toate acestea, folosind instrumente pentru agenții, este posibilă planificarea și organizarea tuturor proiectelor clienților astfel încât livrările să fie efectuate la datele potrivite. Mai jos, le prezentăm pe cele principale. Urma!
1. slăbiciune
Pentru cei care doresc o comunicare eficientă, Slack este un instrument bun pentru agenții. La urma urmei, creează canale specifice subiectului de către echipă, ajută la sarcini mai simple și chiar complexe . De exemplu, lăsați un memento și afișați rezultatele valorilor site-ului .
2. Google Drive
Fișierele din Google Drive trăiesc în cloud și pot fi accesate de oriunde . De asemenea, este foarte bun pentru a transfera fișiere mari și a le partaja cu echipa. În plus, este posibil să editați în timp real și să verificați istoricul de înregistrare a ceea ce a fost modificat.
3. Cronometre pentru roșii
Vrei să controlezi timpul de lucru? Cronometrele de roșii folosesc tehnica Pomodoro , care își propune să ia o pauză de 5 minute după 25 de minute de lucru. Acest sistem crește productivitatea și concentrarea angajaților.
4. Evernote și Google Keep
Vrei un caiet? Evernote sau Google Keep sunt excelente pentru stocarea link-urilor, listelor, desenelor, textelor, imaginilor, informațiilor importante, mementourilor etc. Sunt disponibile atât pe desktop, cât și pe Android și iOS.
De exemplu, Evernote oferă funcții precum crearea de proiecte cu fișiere, link-uri și note care să fie partajate între colaboratorii conectați. Puteți folosi planul gratuit sau plătit. Acesta din urmă distribuie informațiile și caută fișiere și imagini.
5. Facebook
Pe lângă faptul că este o rețea socială mare, Facebook este și un instrument de marketing digital , deoarece ajută la programarea difuzării conținutului organic și plătit . Deci, puteți selecta după nișă, anunțuri, programare și altele.
6. WordPress
Foarte popular pentru dezvoltarea site-urilor web, în WordPress angajații tăi pot crea bloguri, pagini de destinație , site-uri web, testare A/B și îmbunătăți performanța traficului tău prin SEO . Există mai multe plugin-uri care trebuie inserate în funcție de nevoile clientului.
7. Orele mele
Orele mele ajută, de asemenea, la controlul productivității angajaților. Cu toate acestea, demonstrează care sunt cele mai eficiente și care nu respectă termenele limită . Pe această platformă, este posibil să vedeți graficele și rapoartele printr-o foaie de calcul. În curând, veți ști cât de mult lucrează fiecare din echipă pe zi. Cu toate acestea, planul gratuit este pentru un singur utilizator, pentru mai mult trebuie să cumpărați.
8. Coogle
Trebuie să creați hărți mentale? Coogle este o opțiune ușor de utilizat. În ea, vei putea să prezinți idei în întâlnirile tale și să creezi un plan într-un mod atractiv . Începe cu un punct central și deschide linii de posibilități.
9. Google Docs
Similar cu Word, tot ceea ce scrieți sau creați este stocat în cloudul Google Docs . În acest fel, poate fi împărtășit cu echipa, clienții sau furnizorii. Mai presus de toate, există posibilitatea ca alte persoane să facă comentarii la dosar.
10. Canva
Canva este un instrument excelent pentru crearea de modele rapide atât pe desktop, cât și pe mobil . Aici, puteți dezvolta coperți pentru rețelele sociale, cărți de vizită, marketing prin e-mail, invitații și multe alte posibilități. Există o versiune plătită și una gratuită cu limitări. De fapt, șabloanele sunt gata pentru a fi ajustate în funcție de ideea ta, iar layout-urile sunt foarte profesionale.
11. Fonturi Google
Google Fonts este un instrument care vă ajută să alegeți o tipografie pentru a vă crea arta. Astfel, fonturile sunt redate în cloud, nefiind instalate pe computer. Există peste 800 de familii de opțiuni gratuite și open source. Inclusiv, poate suferi modificări.
12. Giphy
GIF-urile ajută agenția să își umanizeze marca și să îmbunătățească angajamentul, deoarece își comunică mesajul prin emoție și poveste. În plus, sunt receptivi și se adaptează la limbajul curent. Cu Giphy , veți putea copia adresa URL pe care doriți să o utilizați, deoarece există mai multe opțiuni în biblioteca sa. De asemenea, vă puteți face propria versiune.
13. Banca de imagini si video
Lucrul cu imagini și videoclipuri nu este ușor, deoarece există drepturi de autor care trebuie respectate. Cu toate acestea, există bănci care furnizează aceste fișiere gratuit și fără proprietate. Acestea sunt: Pixabay, Pixels, RGBStock, Free Digital Photos, Freerange Stock și Kaboom Pics.
14. Biblioteca de anunțuri Facebook
Credeai că Facebook funcționează doar la programare? Știți că are o bibliotecă de anunțuri pentru a verifica conținutul plătit care este lansat de clienții și concurenții dvs. În plus, acest instrument oferă date despre crearea paginii, dacă numele a fost deja schimbat și dacă a fost îmbinat.
15. Gyazo
Gyazo înregistrează ecranul computerului și îl face disponibil în format GIF de 6 secunde . De asemenea, puteți descărca înregistrarea în alte formate. Cu toate acestea, în GIF este foarte ușor și poate fi introdus în corpul e-mailului.
Lucrul tare despre GIF este că acest tip de fișier este destul de ușor în comparație cu videoclipurile. Este dinamic și poate fi încorporat în corpul textului e-mailului.
16. Generator UTM
Generatorul UTM folosit pentru a crea parametri de urmărire (UTM) pentru diferite instrumente de analiză web. Deoarece Google Analytics nu captează toate datele pentru o campanie fără a defini UTM-uri, este necesar un URL Builder . În acest fel, UTM oferă un punct de contact pentru utilizatorii cu un anumit link.
17. Google Keyword Planner
Cu acest instrument Google este posibil să căutați cuvinte cheie și să construiți campanii de căutare plătite. Platforma detaliază cele mai bune sume licitate și comportamentul în termeni. Este indicat celor care își propun să obțină relevanță în motoarele de căutare, să îmbunătățească tehnicile SEO și traficul plătit. De asemenea, este folosit pentru a înțelege cuvintele cheie care au cel mai mult sens pentru crearea conținutului blogului .
18. Google Pagespeed Insights
În cazul în care nu știai, SEO este influențat de încărcarea paginilor site-ului sau blogului. În acest sens, Google PageSpeed Insights vine să analizeze și să optimizeze această viteză. Paginile ar trebui să se deschidă în maximum 3 secunde pentru satisfacția utilizatorului . În acest fel, Google evaluează încărcarea și alte date pentru a acorda un scor de la 0 la 100, conform celor mai bune practici definite de acesta.
19. Feedly
De multe ori rămânem fără idei pentru conținut de creat, dar Feedly ne ajută în acest proces. Vă permite să culegeți informații de pe web pe baza cuvintelor cheie sau a subiectelor , deoarece este un cititor RSS. În curând, captează date de pe multe site-uri web, bloguri, portaluri de știri și altele. Pentru a prezenta căutarea, introduceți o listă asemănătoare căsuței de e-mail pentru fiecare cuvânt cheie sau subiect.
20. Pocket
O altă opțiune pentru salvarea ideilor este Pocket , un instrument de curatare în care salvați pagini pentru a le citi mai târziu. Este foarte util pentru salvarea conținutului pe care doriți să-l utilizați ca referință.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.