Primul pas pentru îmbunătățirea performanței afacerii tale este, fără îndoială, să înțelegi care sunt motivele pierderii vânzărilor și clienților în agenția ta. Din principalele obiecții, este posibil să determinați ce puncte ar trebui îmbunătățite pentru a vă îmbunătăți serviciile.
Nimic nu ține un manager treaz mai mult noaptea decât pierderea clienților. La urma urmei, înseamnă că ceva în operația ta nu este în regulă. Într-o piață cu atât de multă concurență, mai mult decât să știi cum să faci o propunere comercială , este necesar să înțelegi cum să îmbunătățești experiența oferită — și o parte din această muncă este să știi care sunt motivele pierderii vânzărilor la agenția ta.
Pentru a vă putea gestiona agenția mai eficient și pentru a evita ca clienții să plece în mod constant, este important să înțelegeți motivele acestor pierderi.
Cum se monitorizează volumul vânzărilor?
Înainte de a înțelege principalele motive pentru care o agenție pierde vânzări, este necesar să cunoaștem mai multe despre importanța monitorizării acestor date . La urma urmei, cum poți ști dacă strategiile tale funcționează fără o evaluare atentă a rezultatelor companiei tale?
Chiar și pentru a putea înțelege dacă numerele sunt pozitive sau negative, este necesar să existe vreun parametru. Pentru cei care doresc să știe cum să câștige mai mulți clienți pentru agenția lor , tocmai de la definirea unor metrici și indicatori începe această lucrare.
Odată cu transformarea digitală, a devenit din ce în ce mai ușor nu doar să monitorizezi și să măsori numărul de vânzări sau clienți, ci și să înțelegi, de exemplu, sănătatea financiară a companiei. De la fluxul de numerar la rata de pierdere , toți indicatorii sunt importanți pentru a vă evalua rezultatele.
Doar prin monitorizare este posibil să înțelegeți ce greșeli au fost făcute în strategia dvs. și ce puncte ar trebui îmbunătățite. Pe termen lung, compania dumneavoastră își va perfecționa modelul de afaceri și se va poziționa ca o autoritate în segmentul său .
8 motive pentru care agenția ta pierde vânzări!
Deci, care sunt principalele motive pentru care agenția dvs. continuă să piardă vânzări și conturi? Le-am enumerat pe cele mai obișnuite, astfel încât să puteți rămâne la curent și să nu le lăsați să vă împiedice succesul afacerii dvs. Verifică!
1. Lipsa de pregătire
Lipsa de instruire este una dintre cele mai grave probleme atunci când vine vorba de pierderea vânzărilor. La urma urmei, după o experiență proastă, clientul se va gândi de două ori înainte de a închide un nou proiect cu compania ta. Prin urmare, trebuie să ai o echipă calificată care să înțeleagă nevoile consumatorului și să știe să comunice cu acesta.
Fie că este timpul să negociezi sau să oferi servicii post-vânzare, instruirea este un diferențial pentru orice companie. Fără o echipă calificată, clientul se poate simți și mai devalorizat și, încetul cu încetul, își caută concurenții.
2. Serviciu în masă
Era personalizării a sosit și acest lucru este mai important ca niciodată când vine vorba de calitatea serviciilor oferite. Masificarea acestui serviciu poate însemna o pierdere considerabilă a clienților agenției dumneavoastră, care vor avea experiențe impersonale și mai puțin satisfăcătoare.
3. Lipsa unui canal de vânzări aliniat
Pâlnia de vânzări este un alt concept care poate face diferența atunci când vine vorba de reducerea posibilelor motive pentru pierderea unei tranzacții. Fără un flux structurat, nu vei ști exact când și cum să te comporți cu fiecare client, de exemplu.
O ofertă la momentul nepotrivit sau prezentarea unei soluții care nu este utilă pentru acel client sunt doar câteva dintre problemele care pot rezulta din lipsa de aliniere a pâlniei dumneavoastră de vânzări.
4. Bugetul departe de realitate
Partea financiară joacă, de asemenea, un rol important atunci când clientul ia o decizie, ceea ce necesită prudență la definirea bugetului. Este esențial să găsești calea de mijloc între ceea ce nu dăunează sănătății financiare a afacerii tale și, desigur, nu înstrăinează clientul cu un preț ridicat.
5. Lipsa unei strategii centrate pe consumator
Punerea consumatorului în centrul atenției ar trebui să fie un punct central al companiei dumneavoastră. Nici măcar să nu faci asta poate fi o greșeală care te va costa scump în viitor. Trebuie să înțelegeți și să prioritizați nevoile publicului dvs. și să vă modelați afacerea pentru a le satisface .
Acesta este cel mai bun mod de a câștiga încrederea clienților dvs. Treptat, înțelege importanța pe care i-o acordă agenția lui și, astfel, începe să se simtă mai confortabil în această relație. Când acest lucru nu se întâmplă, șansele de a vinde scad.
6. Concurența a depășit agenția dvs
Un alt motiv foarte frecvent pentru pierderea vânzărilor este victoria concurenței tale. Așa este, o propunere mai atractivă – din multe motive – poate captiva clientul. Cum consumatorul se gândește mereu, pe bună dreptate, la ce este mai bine pentru el, schimbarea agenției poate deveni inevitabilă, de exemplu.
7. Stagnarea strategiilor
Doar pentru că compania ta a făcut recent adaptări nu înseamnă succesul strategiilor tale pe termen lung. Din ce în ce mai mult, devine necesar să vă adaptați, să monitorizați și să vă refaceți acțiunile în funcție de schimbările și comportamentele consumatorului.
Odată cu transformarea digitală, aceste nevoi se schimbă din ce în ce mai rapid, iar agenția ta trebuie să țină pasul cu ele. Ceea ce a funcționat la începutul anului nu va continua neapărat să funcționeze. Stagnarea ajunge să se reflecte în practici care nu mai sunt eficiente .
8. Repetarea ideilor
Oricât de mult unele tehnici funcționează bine și pot fi folosite și/sau reutilizate pe parcursul activității agenției dvs., ele nu pot fi aceleași pentru totdeauna. Este necesar să vă reevaluați și să vă reformulați planificarea strategică cu o anumită frecvență .
Dacă clientul percepe că o agenție oferă mai mult din același lucru, fără a inova, nu se va gândi de două ori înainte de a schimba agenția. Prin urmare, reevaluați-vă întotdeauna strategiile și căutați să oferiți experiențe puțin mai inovatoare pentru clienții dvs.
Cum să ocoliți blocajele de vânzări?
Problemele le cunoașteți deja, dar care sunt cele mai bune strategii pentru a le evita? În continuare, separăm câteva practici care pot fi utile atunci când vine vorba de a evita blocajele de vânzări. Verifică!
Antrenează-ți echipa
Nu are rost să oferi un produs de cea mai înaltă calitate sau cel mai competitiv preț dacă, în practică, echipa ta nu poate oferi o experiență pozitivă pentru utilizator. Prin urmare, primul pas pentru a evita pierderea vânzărilor este antrenamentul.
Așa este: îndrumați, lăsați feedback, oferiți corecții și încurajați formarea și alte forme de calificare. Scopul este de a rafina munca depusă de echipa dvs. și de a vă asigura că oferă și mai multă valoare clienților. Compania în ansamblu tinde să câștige din asta.
Investiții în noi tehnologii
Tehnologia poate juca un rol cheie atunci când vine vorba de creșterea vânzărilor agenției dvs. , oferind în același timp câștiguri semnificative de productivitate. Pe lângă optimizarea rutinei de lucru, instrumentele și soluțiile pot facilita livrarea unei experiențe mai complete.
În loc să pierdeți timpul cu activități birocratice, de exemplu, dumneavoastră și echipa dumneavoastră vă puteți concentra pe acțiuni mai strategice. De ce să pierdeți timpul gestionând toate activitățile agenției dvs. într-un mod descentralizat? Utilizați soluții precum AllmaDesign pentru a avea toate fazele proiectelor dvs. într-un singur loc și pentru a avea un control mai mare asupra întregii operațiuni.
Acesta este doar un exemplu al modului în care tehnologia poate juca un rol cheie în reducerea erorilor companiei dvs. În acest fel, este necesar să înțelegeți care sunt cele mai sensibile cerințe ale agenției dvs. și să căutați soluții care să colaboreze pentru a rezolva această durere .
Căutați un avantaj competitiv
Pentru ca clientul dvs. să nu aibă îndoieli cu privire la importanța activității agenției dvs., trebuie mai întâi să aveți în vedere avantajul dvs. competitiv. Acest lucru se aplică atât pentru munca de achiziție de clienți , cât și pentru păstrarea acelei baze.
Efectuați o analiză de piață, aflați mai multe despre concurență, studiați în profunzime comportamentul persoanei dvs. și oferiți exact ceea ce caută. Chiar mai bine dacă reușești să faci toate acestea definind un avantaj competitiv pentru agenția ta.
Înțelegând motivele pierderii vânzărilor, agenția ta se poate pregăti mai bine pentru a oferi o experiență mai apropiată de ceea ce caută clienții tăi. În acest fel, șansele ca aceste obiecții să devină o problemă mai mare scad, iar rezultatele tind să se îmbunătățească .
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.