Vrei să-ți duci agenția la un nou nivel? Pentru aceasta, este necesar să se investească într-un bun management al echipelor creative. Citiți acest articol pe care l-am pregătit și aflați despre cele 7 bune practici pentru a crește rezultatele echipei dvs. chiar acum.
Un bun management al echipelor creative este esențial pentru a obține performanțe ridicate, pentru a crește angajamentul și pentru a avea rezultate individuale și colective bune de la angajați. Acest factor este capabil să diferențieze agenția de comunicare de concurență, asigurând o poziție proeminentă în rândul clienților și profesioniștilor. La urma urmei, creativitatea este totul.
Dar, pentru ca acest lucru să fie posibil, este necesar să existe un leadership inspirator , care să fie atent de la angajarea angajaților până la desfășurarea proceselor de muncă.
Este important de reținut că un grup devine o echipă extrem de competentă doar dacă scopurile membrilor săi sunt aliniate corespunzător, având viziunea, valorile și obiectivele comune. Vrei să știi cum este posibil acest lucru? Consultați, în această postare, cele 7 bune practici pentru un management de succes!
Sfaturi pentru un bun management al echipelor creative
1. Stabiliți obiective inteligente în avans
A face față provocărilor este văzută ca un combustibil pentru acei profesioniști care caută mereu să se îmbunătățească. Având în vedere acest lucru, stabilește-ți în avans obiective și obiective inteligente, astfel încât echipa să se poată pregăti pentru noi proiecte și să obțină depășiri.
Procesul necesită o planificare realistă. La urma urmei, nu are rost să se stabilească obiective care depășesc capacitatea de productivitate a echipei , deoarece acestea nu pot fi atinse și vor duce doar la frustrare.
Pe parcurs, managerul poate fi nevoit să revizuiască și să ajusteze obiectivele în funcție de competența angajaților și de factorii pieței . Nu ezitați să faceți astfel de schimbări, deoarece acestea sunt esențiale pentru a face obiectivele mai realiste și posibil de atins.
2. Cunoașteți calitățile și dificultățile fiecărui membru al echipei
O echipă de înaltă performanță este formată din profesioniști cu abilități și talente diferite. Este rolul liderului să identifice, să monitorizeze și să evalueze evoluția membrilor echipei. Astfel, este mai ușor să delegați sarcini, repartizându-le în funcție de persoanele cele mai potrivite pentru a le dezvolta.
Încercați să aflați care sunt calitățile și dificultățile fiecărui membru al echipei. În acest sens, puteți aplica leadership și motivație pentru a ajuta profesioniștii să-și mențină punctele forte și să-și dezvolte punctele slabe. Prin cunoștințele membrilor echipei, liderul poate chiar ajusta funcțiile unora, dacă înțelege că acest lucru va ajuta la generarea de rezultate într-un mod mai eficient și mai agil.
3. Împuterniciți echipa
Managerii aleg adesea să delege cele mai importante sarcini doar profesioniștilor cu mai multă experiență. Totuși, noii angajați merită și ei șansa de a desfășura aceste activități și, pentru aceasta, trebuie să fie instruiți.
Făcând acest lucru, puteți descoperi un mare talent. În acest context, este foarte recomandat să investiți în pregătire practică pentru a analiza mai bine cine are deja înclinații pentru o anumită sarcină și rutina respectivă. Procesul ajută la formarea liderilor de agenție , de exemplu.
Formarea echipei contribuie la actualizarea cunoștințelor, permițând angajaților să țină pasul cu tendințele pieței și cu nevoile specifice ale clienților.
4. Urmăriți îndeplinirea sarcinilor
Urmărirea liderului este indispensabilă pentru ca rezultatele echipei să evolueze constant. Amintiți-vă că încrederea reciprocă și dialogul sunt bazele pentru promovarea angajamentului echipei.
Prin urmare, nu fi genul de manager care pare doar să dea ordine și să ceară rezultate. Creați obiceiul de a fi aproape de echipă, urmărind desfășurarea sarcinilor. Fă-te disponibil pentru a ajuta atunci când este nevoie.
5. Respectă momentul creativ al echipei
În general, o agenție are contracte cu mai mulți clienți și, în consecință, dezvoltă proiecte simultan, fiecare dintre ele fiind într-o etapă diferită de finalizare. Pentru ca totul să meargă fără probleme, sectoarele trebuie să acționeze în paralel și în mod interdependent, astfel încât să fie fezabilă satisfacerea cerințelor.
În fața acestei situații, managerul trebuie să concureze contra cronometru pentru a se asigura că toate etapele sunt finalizate. Cu toate acestea, perioada de creație este de o importanță capitală pentru succesul unui proiect publicitar . Liderul nu trebuie să confunde niciodată momentele de sprint, brainstormurile, cercetarea în echipă creativă și întâlnirile cu lipsa de productivitate și angajament.
Stabiliți termene care să fie agile, dar să țineți cont și de timpul necesar pentru ca echipa să aibă o dezvoltare creativă de calitate. Această măsură înseamnă că agenția nu numai că realizează livrări satisfăcătoare și răspunde așteptărilor clienților, dar o face și recunoscută de piața industriei creative.
6. Concentrați-vă pe rezultate
Prezența zilnică a angajatului în companie nu înseamnă întotdeauna niveluri ridicate de productivitate. În unele situații, poate fi mai productiv lucrând de la distanță. La fel, nu este eficient să se determine completarea mai multor rapoarte care sunt depuse fără a fi analizate.
Pentru a stimula agenția, este necesar să ne concentrăm pe rezultate. Aceasta constă în eliminarea sau reducerea pe cât posibil a birocrațiilor care nu adaugă nimic. Este necesar să ai o viziune strategică și să fii conștient că o echipă performantă tinde să fie motivată atunci când percepe că obiectivele sunt atinse.
7. Investește în software de management
Promovarea managementului la 360 de grade este o modalitate excelentă de a avea mai mult control asupra companiei și asupra proceselor acesteia, având în vedere că permite stăpânirea performanței tuturor sectoarelor. Acest model de management permite managerului să știe ce se întâmplă în fiecare departament, pe lângă asigurarea unei decizii mai informate.
Prin urmare, este esențial să se recurgă la un instrument de management pentru agenții , cum ar fi software-ul de management , care ajută la integrarea departamentelor . Soluția are caracteristici care ajută la monitorizarea progresului proiectelor, controlul financiar, contactul cu clienții, planificarea și analiza datelor, de exemplu. Adică aduce mult mai mult confort managerilor.
Gestionarea echipelor creative este o provocare. Dar cu practicile potrivite, poți conduce echipa în direcția corectă. Datorită devotamentului managerului de a crea un mediu de lucru stimulant, agenției îi este mai ușor să livreze la timp și cu excelență.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.