Identitate vizuala
Identitatea vizuala a unei companii consta intr-un ansamblu de elemente care definesc acea companie. Multa lume confunda logo-ul companiei cu identitatea vizuala in sine. Este un lucru gresit!
Logo-ul unei companii reprezinta un element foarte important al identitatii vizuale, este adevarat. Insa, doar atat! Identitatea vizuala este ceva mai mult decat atat!
Pentru ca o companie sa aiba succes in campaniile de marketing are nevoie in primul rand de o identitate vizuala buna, poate chiar exceptional de buna pentru a face fata competitiei.
Pe scurt, identitatea vizuala este formata din toate imaginile si informatiile de tip grafic care diferentiaza compania respectiva de alte firme. Fontul folosit, culorile, imaginile, grafica, logo-ul, cartile de vizita, plicuri, foi de antet, pliante, slogan,etc., toate fac parte din identitatea vizuala a unei companii.
Care este rolul identitatii vizuale ?
Specialistii sustin faptul ca rolul identitatii vizuale este acela de “a uni toate aspectele unei afaceri cu ajutorul unor imagini si de a crea o emotie celui care priveste”.
Daca sunteti interesat de astfel de lucruri, firma Sorin Design va sta la dispozitie pentru detalii suplimentare. Formati acum numarul de telefon postat pe site si solicitati o discutie despre felul in care se creeaza identitatea vizuala a unei companii noi sau despre felul in care poate fi imbunatatita, daca firma a fost infiintata in trecut.
Sorin Design este o firma care furnizeaza servicii de web design foarte variate, de buna calitate si foarte moderne.
Asteptam sa ne contactati cat mai curand!