Comunicarea internă a companiei este un factor extrem de important în transmiterea mesajelor și valorilor către angajați. Atunci când promovați profesioniști care ies în evidență pozitiv, este important să scrieți un text clar și informativ despre situație, fără a uita să felicitați persoana în cauză pentru realizare.
Când ne gândim la promovarea locului de muncă, în curând ne vin în minte mai mult statut, creșteri salariale și mai multă relevanță în cadrul organizației. Știți cum să comunicați acest lucru angajatului? Crearea acestui mesaj nu este ușoară. În acest conținut vom face brainstorming pentru a veni cu câteva soluții creative pentru a dezvolta mesajul de promovare a locurilor de muncă!
Comunicarea internă este esențială în orice tip de companie. Menținerea angajaților dvs. mereu motivați și pe drumul cel bun pentru a vă atinge obiectivele poate nu numai să creați un mediu mai bun, ci și să accelereze dezvoltarea organizației.
Comunicarea strategică, centrată pe cultura companiei și concentrată pe oameni, este capabilă să apropie angajații și să-i facă să se simtă parte din ceva mai mare.
În cadrul acestei comunicări se află mesajul de promovare a locului de muncă. Momentul în care un angajat iese în evidență și primește oportunitatea de a urca o nouă treaptă în companie poate fi remarcabil în viața acelei persoane.
De ce este atât de importantă o bună comunicare internă?
Se vorbește multe despre comunicarea companiei cu publicul extern, adică potențialii clienți. Există multă grijă despre cum să vorbești, ce să spui și canalele de comunicare, mai ales cu atâtea mijloace, cum ar fi rețelele sociale .
Această îngrijorare este complet de înțeles, deoarece este nevoie de un singur mesaj prost plasat pe o rețea de socializare pentru a strica imaginea companiei în fața unui public foarte mare.
Comunicarea internă ar trebui pusă la îndoială, până la urmă, angajații sunt cei care fac să se întoarcă întreaga mașină. Dacă nu sunt conectate la obiectivele organizației, este foarte dificil să se realizeze obiectivele stabilite.
Zgomotul în comunicare, pierderea credibilității și chiar o scădere a productivității sunt câteva dintre efectele negative ale comunicării interne slabe.
Lipsa de timp (atunci când un angajat află ceva relevant despre companie de la un terț, și nu de la compania în sine), comunicarea unidirecțională, fără ascultarea angajatului și lipsa comunicatorilor pot fi cauzele problemele citate anterior.
Din cauza tuturor punctelor menționate, comunicarea internă este atât de importantă și trebuie îngrijită cu grijă!
Momentul de a promova un angajat este ceva remarcabil, așa că nimic mai interesant decât să-l planificați bine, nu?
Care este relevanța comunicării în momentul promovării unui loc de muncă?
Este foarte greu să găsești pe cineva care să nu dorească să fie promovat în companie. Cu toții visăm să ocupăm posturi mai responsabile, să avem mai multă autonomie la locul de muncă , să devenim o referință și, bineînțeles, să ne bucurăm de beneficiile financiare ale unei promovări.
Trebuie să ne amintim, însă, că atunci când treci la nivelul unei companii cresc și așteptările legate de munca profesionistului. Nu sunt doar flori, iar persoana promovată trebuie să fie conștientă de asta.
Mesajul de promovare a locurilor de muncă, așadar, ar trebui conceput ca o formă de felicitare, în primul rând, dar și invitând provocările viitoare.
Angajatul promovat trebuie să se simtă motivat să facă față acestor provocări de promovare. Astfel, adaptarea la noua poziție va fi mai rapidă, cu mai multe rezultate.
Cum să creezi un mesaj bun de promovare a locurilor de muncă?
Primul sfat pe care îl putem ridica pentru a crea un mesaj bun de promovare a locurilor de muncă este să folosim creativitatea !
Acesta este un moment unic, de recunoaștere pentru tot ceea ce s-a făcut deja la locul de muncă, de evidențiere a întregii colaborări a angajatului cu organizația, motiv pentru care mesajele standardizate pot să nu fie cea mai bună alegere.
Desigur, puteți folosi un ghid (și vă vom arăta câteva exemple de urmat mai târziu), dar cu cât mesajul este mai personalizat, cu atât va avea un impact mai pozitiv.
Urmărirea unor agenți de publicitate celebri și credibili poate fi o idee bună, precum și o bună agenție de comunicare .
Pentru a vă ușura munca, am selectat câteva șabloane care pot fi folosite ca punct de plecare (nu pentru copiere și lipire, ok?). Uite!
Exemplul 1
Bună [NAME]. Toate bune?
Scriu acest mesaj cu o bucurie extremă pentru a vă anunța că sunteți promovat într-un nou rol, acum fiind [NUMELE POZIȚIEI] aici la [NUMELE COMPANIEI]!
Conducerea noastră a văzut că ați depășit cu mult așteptările, cu mult angajament, livrare și responsabilitate, iar acum vrem să vă invităm la această nouă provocare!
Atitudini precum a dumneavoastră sunt cele care ne conduc către rezultatele obținute de [NUMELE COMPANIEI].
Felicitări și bucurați-vă de acest moment! Suntem siguri că va fi o altă etapă pe care o vei câștiga!
Exemplul 2
Bună [NAME]. Toate bune?
Nu știu dacă știți, dar astăzi finalizați [X] zile de muncă aici la [NUMELE COMPANIEI]. Această dată tocmai a avut o mare realizare: ești promovat la [NUMELE POZIȚIEI]!
Această promovare a fost rezultatul muncii și rezultatelor pe care le-ați generat!
Suntem foarte bucuroși să vă avem în echipa noastră și acum așteptăm cu nerăbdare să vă vedem următorii pași. Contați pe noi în această nouă provocare și felicitări!
Exemplul 3
Dragă [NUME].
Conducerea [COMPANY NAME] v-a urmărit activitatea în ultimele luni și am observat rezultate excelente. Dăruirea, responsabilitatea și determinarea sa au avut un mare impact pozitiv asupra organizației noastre.
Am auzit oameni din echipa ta și am fost clar că ești o referință în cadrul companiei noastre.
Prin urmare, în semn de recunoaștere a muncii dvs., vă oferim o promovare a locului de muncă, devenind [NUMELE POZIȚIEI] în [NUMELE INDUSTRIEI].
Vă dorim mult succes în noua provocare!
Am văzut în acest conținut că crearea unui mesaj de promovare a locurilor de muncă oricum nu este ceva de făcut. Inclusiv, trebuie comunicat nu doar angajatul promovat, ci intreaga echipa implicata.
Am creat trei exemple de mesaje, ultimul fiind ceva mai formal, dar sunt doar ghiduri! Este foarte important să puneți în practică creativitatea și să personalizați cât mai mult mesajul.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.