Știți diferența reală dintre preț și valoare? Ele pot arăta la fel, dar au diferențe care trebuie luate în considerare în strategia ta de afaceri. Continuați să citiți acest articol pentru a afla mai multe despre el!
Managementul financiar într- o agenție este fundamental, dar stabilirea prețurilor poate fi o muncă dificilă, mai ales atunci când întrebarea principală este determinarea diferenței dintre preț și valoare .
Pentru unii oameni, cei doi termeni sunt sinonimi, dar acest lucru nu este adevărat. De exemplu: ați văzut vreodată un obiect care credeai că este ieftin, dar ai fost surprins să vezi că prețul a fost mai mare decât se aștepta? Acest lucru se întâmplă cu siguranță pentru că valoarea sa este mare.
Care este pretul?
Prețul reprezintă o valoare financiară care este plasată unui produs sau serviciu pentru ca oamenii să-l cumpere . Indiferent dacă oferta ta comercială este simplă sau complexă , prețul ajunge să fie ceva pe care prospectul îl cere la un moment dat când ia contact cu compania ta.
Pretul poate varia in functie de nivelul de calitate al serviciului, puterea brandului companiei care il ofera, puterea de cumparare a consumatorului si media perceputa de piata. După ce ați analizat toate aceste puncte, este posibil să determinați prețul compatibil cu nișa dvs.
Ce este valoarea?
Spre deosebire de preț, valoarea se referă la percepția publicului despre produsul sau serviciul pe care îl oferiți . Prin urmare, este o analiză mai subiectivă, deoarece poate varia de la persoană la persoană pe măsură ce fiecare persoană consideră importanța din spatele ofertei.
Luați, de exemplu, o agenție care oferă servicii de marketing medicilor . Cei care au nevoie de cineva care să producă conținut pentru o altă nișă nu vor acorda prea multă atenție acestei specializări. Dar oricine caută agenți de marketing care înțeleg medicina va vedea cu siguranță multă valoare în acest diferențiator.
Cum să adăugați valoare produsului sau serviciului dvs. fără a modifica prețul?
Acum că știți ce diferențiază prețul de valoare, să vedem cum să aplicăm valoarea fără a fi nevoie să urcăm sau să scadă prețul.
Branding
Când auzim că ceva are o mie și una de utilizări, ne gândim imediat la Bombril. În același mod, când auzim pe cineva spunând „Îmi plac foarte mult toate acestea”, facem deja o asociere cu McDonalds. Acest lucru se întâmplă deoarece brandingul la care au lucrat aceste mărci este foarte puternic și a ajuns să rămână în mintea și inimile publicului.
Prin urmare, pentru ca oamenii să fie dispuși să-ți cumpere produsul sau serviciul – chiar dacă are un preț mai mare decât cel al concurenței – primul pas este consolidarea branding-ului, deoarece atunci când vine momentul achiziției, este normal ca consumatorii să opteze pentru primul brand care îmi vine în minte, care îi adaugă mai multă valoare.
avantaj competitiv
Indiferent care este segmentul dvs., adevărul să fie spus: piețele sunt din ce în ce mai competitive, astfel încât publicul poate conta acum pe o varietate de oferte de la concurenții săi direcți și indirecți.
Dacă produsele lor se află în aceeași gamă de preț cu a dvs. sau dacă percepeți mai mult pentru oferta dvs., cum depășiți concurența ? Răspunsul este simplu: oferind valoare în avantajul competitiv .
Cunoașteți călătoria de cumpărare a publicului dvs
Când un client de-al tău ia decizia de a-ți cumpăra oferta, nu se întâmplă fără motiv . Trece printr-o călătorie numită călătoria cumpărătorului .
Fiecare produs sau serviciu trece printr-o călătorie de cumpărare reprezentată de o pâlnie de vânzări și, ca atare, este împărțit în trei etape: partea de sus, de mijloc și de jos a pâlniei, care, respectiv, corespund atracției, angajării și conversiei audienței dvs. în clienti..
Cunoscând bine drumul de cumpărare, vei înțelege comportamentul pe care îl au consumatorii tăi în etapele funnelului și tipul de ofertă adecvată luând în considerare fiecare.
Înțelegeți problemele publicului dvs
Ori de câte ori o persoană cumpără ceva de la tine, indiferent cât de mult ar fi fost afectată de acțiunile tale de branding și i-a plăcut ceea ce oferi, principalul motiv care o face să cumpere este doar unul: să rezolve o problemă pe care o are .
Prin urmare, atunci când faceți programul de marketing necesar pentru a vă promova oferta, țineți cont de cea mai mare problemă a potențialilor dvs. clienți și clarificați în mesaj cum se va rezolva atunci când încheiați o afacere cu dvs.
Introduceți soluția problemelor clienților dvs. în produsul sau serviciul dvs
Cu siguranță ați auzit o reclamă care spune că Omo se spală mai alb, nu? Realizând că lăsarea hainelor albe curate era o plângere constantă a gospodinelor, producătorul de săpun pudră a optat pentru culoarea albastră după ce a observat că brazilienii foloseau indigo pentru a spori albul hainelor .
Ar trebui făcut ceva similar pentru tine: în loc să subliniezi cât de minunat este ceea ce oferi, pune putere în mesajul care arată cum vei rezolva problemele audienței tale . În timp ce „vă aducem multe beneficii” sună bine, „vă rezolvăm toate problemele” are mai mult impact.
Asta ne duce la finalul acestui articol, unde încercăm să explicăm diferența dintre preț și valoare, astfel încât să ajute atât în compoziția ofertelor tale, cât și în planul tău de prețuri.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.