Managerul agenției vă permite să organizați, să monitorizați, să participați și să direcționați cererile de muncă de oriunde cu acces la internet. Pentru manager, acest lucru face ca fluxul de producție și de aprobare să fie mai eficient, ceea ce reprezintă o mare diferență de piață pentru companie.
Menținerea excelenței în deservirea și executarea cerințelor clienților unei agenții este un factor cheie pentru succesul în această afacere, nu-i așa? Pentru a ajuta la această misiune importantă, este esențial să aveți un manager de agenție . Cu acest instrument ERP , este posibil să optimizați procese precum informarea clienților, producția de conținut, aprobarea și corectarea.
În plus, având o privire de ansamblu asupra tuturor proceselor, ceea ce vă permite să identificați lacune chiar înainte ca acestea să fie observate de clienți. Cu managerul de agenție, procesele de marketing sunt optimizate în linii mari, facilitând munca echipei interne și aprobarea de către clienți, ceea ce înseamnă economii semnificative de timp pentru ambele părți.
Din acest motiv, 77,1% dintre agențiile braziliene folosesc un instrument de management de proiect. Datele provin din sondajul TechTreds , realizat de Results Digitais, în parteneriat cu Rock Content.
Pentru a vă ajuta să știți ce este un manager de agenție și principalele de pe piață, am pregătit acest articol.
Ce este un manager de agenție?
Un manager de agenție este un sistem care permite utilizatorilor să automatizeze sarcini . Această soluție a fost un alt avans oferit de transformarea digitală și, odată cu ea, managerii de sucursale au un flux de lucru mai organizat .
În plus, se pot bucura de anumite facilități, cum ar fi o viziune mai largă asupra afacerii. Pentru aceasta, se bazează pe datele extrase din sistemul în sine, ceea ce permite luarea deciziilor mai rapidă și mai precisă.
Într-un mod practic, sistemul, care, în cea mai mare parte, funcționează online – adică tu, echipa ta și clienții tăi îl accesezi de oriunde te-ai afla – îți permite să monitorizezi, să participi și să direcționezi cerințele de lucru de oriunde cu acces la internet . Pentru managerul agenției, acest lucru face ca fluxul de producție și omologare să fie mai eficient, ceea ce reprezintă o mare diferență de piață, pe lângă alte avantaje, pe care le vom vedea pe parcursul acestei lecturi.
Cum funcționează managerul agenției?
Managerul agenției lucrează concentrând cerințele de lucru, cum ar fi producția de conținut pentru rețelele sociale , bloguri, buletine informative, arte grafice, printre alte cerințe. În acest fel, este posibilă organizarea informațiilor și stabilirea unui flux de activități , delegând sarcini în funcție de competențele fiecărui profesionist din agenție.
Cunoscând responsabilitățile fiecărui membru al echipei, este mai ușor să urmăriți fluxurile de aprobare, care sunt esențiale pentru respectarea termenelor limită. Managerul de agenție poate integra în continuare mai multe sectoare ale companiei, cum ar fi finanțele și achizițiile.
Există, de asemenea, funcții de management de proiect , care sunt esențiale pentru a asigura un flux de lucru optimizat pentru toate părțile implicate în afacere. În acest fel, este posibil:
- definiți pașii și fluxul de locuri de muncă;
- lansează activități pe agendă pentru una sau mai multe persoane;
- ore punctuale de muncă pentru fiecare loc de muncă;
- organizarea etapelor proceselor creative ;
- executa idei;
- îmbunătățirea relației cu furnizorii , printre altele.
Cât de important este managerul agenției?
Pe o piata din ce in ce mai competitiva, agentia care reuseste sa demonstreze un nivel superior de profesionalism este capabila sa-si cucereasca si sa-si mentina clientii multumiti. Cu managerul de sucursală, este posibil să aveți o imagine completă a tuturor activităților, ceea ce este fundamental pentru luarea unei decizii mai precise .
În plus, este posibil să se bazeze pe rapoarte, care vor ajuta la identificarea modului în care procesele agenției trebuie îmbunătățite. Acest lucru facilitează analiza performanței angajaților, furnizorilor și chiar dacă clienții transmit toate informațiile necesare și dacă aprobarea este efectuată în timp util, astfel încât campaniile de marketing să se desfășoare conform programului .
Prin urmare, managerul de sucursală este o resursă de management care poate și trebuie folosită pentru profesionalizarea și optimizarea tuturor proceselor de afaceri.
Care sunt beneficiile unui manager de agenție?
Pe lângă faptul că facilitează luarea deciziilor, managerul de sucursală aduce și alte câteva beneficii. Vezi mai jos pe cele principale!
Integrarea proceselor
V-ați gândit vreodată să gestionați toate sectoarele agenției într-un singur mediu online? Cu managerul de agentie, pe langa faptul ca ai o privire de ansamblu asupra tuturor proceselor de afaceri, este si posibila integrarea mai multor departamente ale companiei intr-o singura platforma.
Cu aceasta, este posibil să avem o viziune strategică a tot ceea ce se întâmplă în agenție. Acum aveți un flux de lucru extrem de optimizat și mai puțină birocrație.
Gestionarea datelor și informațiilor clienților și a istoricului
Fiind o agenție de comunicare și marketing care lucrează, în esență, cu servicii, gândirea la crearea și menținerea unei relații consistente cu clienții este esențială pentru a obține succesul pe această piață. Cu un manager de agenție, aveți date pentru a identifica cerințele și caracteristicile fiecărui client .
Astfel, este mult mai ușor să organizezi fluxul de lucru și să propui soluții, în funcție de caracteristicile fiecăruia dintre ele. Acest lucru se întâmplă deoarece sistemul permite accesul la toate datele unui profil complet al fiecărui client.
Puteți vedea în continuare toate lucrările efectuate pentru fiecare dintre ele, deoarece sistemele au spațiu pentru a stoca toate lucrările. Cu aceasta, economisești timp și poți folosi mai bine capacitățile profesioniștilor agenției tale, care nu vor trebui să dedice mult timp sarcinilor operaționale, cum ar fi căutarea fișierelor.
Mai multă securitate
Majoritatea sistemelor de management al filialelor au deja copii de rezervă zilnice ale informațiilor, pe lângă faptul că sunt criptate pentru a preveni prezența intrușilor. În plus, deoarece accesul la sistem se face prin parole, toate acțiunile utilizatorului sunt identificate .
Astfel, este posibil să păstrați în siguranță informațiile clienților și istoricul joburilor anterioare, care pot fi încă folosite în alte campanii. Prin urmare, sistemul favorizează menținerea unui ritm constant de creștere, care este esențial pentru atingerea rezultatelor scontate.
Care sunt principalele instrumente de pe piață?
Acum că știi ce este un manager de agenție, cum funcționează și beneficiile sale, vezi care sunt principalele instrumente disponibile pe piață.
1. Studio
Studio este software-ul de manager al agenției Allma Design . Instrumentul face posibilă optimizarea timpului de urmărire a proiectului, ajutând managerii în luarea deciziilor și rezultatele acestora. Acest lucru se datorează faptului că software-ul vă permite să structurați procesele interne, sporind în același timp productivitatea echipei.
Soluția oferă rapoarte inteligente, în care puteți urmări principalele metrici de creștere ale agenției. Instrumentul permite, de asemenea, integrarea tuturor sectoarelor agenției dvs., ajutând la organizarea fluxului de lucru și a controlului financiar, toate în același mediu online.
2. Ziflow
Ziflow este un instrument de management de proiect pentru agenții care sprijină peste 12.000 . Printre resursele disponibile se numără instrumente pentru managementul campaniilor, managementul documentelor, managementul sarcinilor, controlul timpului pe locuri de muncă, printre altele. Utilizarea sa este plătită, dar îl puteți testa gratuit.
3. TrafficLIVE
TrafficLIVE este un instrument care permite companiilor să-și gestioneze eficient cerințele, prin funcții precum un panou de cheltuieli, timpul petrecut cu cereri, detaliile proiectului, tabele personalizate și alte resurse . Cu acesta, puteți urmări cererile de la clienți potențiali și clienți rapid și convenabil, optimizând timpul și resursele.
Este un instrument plătit și poate fi personalizat în funcție de nevoile agenției dumneavoastră.
Cum să alegi cel mai bun manager de agenție?
Pentru a alege managerul de agenție ideal pentru afacerea dvs., trebuie să vă gândiți la cerințele actuale, pe termen mediu și lung. În acest fel, poate identifica instrumentul care prezintă cele mai bune soluții, în funcție de nevoile agenției . De asemenea, este important să ne gândim la particularitățile proiectelor derulate de agenție.
O altă întrebare relevantă este evaluarea suportului oferit de dezvoltatori și dacă sistemul este cu adevărat sigur . In plus, avand instrumente capabile sa integreze toate sectoarele agentiei iti va garanta un management mult mai strategic, care poate deveni un mare avantaj competitiv pentru afacerea ta.
După cum am văzut, un manager de sucursală este un instrument strategic pentru a economisi timp și resurse , în timp ce organizați strategic cerințele companiei dumneavoastră. Cu instrumentul Studio, aveți la dispoziție resurse pentru a sprijini planificarea, instruirea și execuția proceselor agenției dvs., ceea ce face posibil să vă serviți clientul în cel mai bun mod.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.