Organizarea la locul de muncă vă permite să rezolvați prioritățile, să performați mai bine și să reușiți să livrați la timp. Pentru aceasta, este important să observați factorii interni și externi care pot contribui sau împiedica rutina dvs. de activități să continue în performanță ridicată!
Organizarea la locul de muncă este fundamentală, fie pentru cei care lucrează în cadrul companiei, fie pentru angajații de acasă. Ea se asigură că fluxul de lucru al agenției funcționează eficient, asigurând succesul personal și al echipei. Pentru aceasta, mai multe instrumente precum lista de verificare sunt esențiale, deoarece permit acoperirea tuturor evenimentelor, prevenind uitarea sarcinilor cheie.
Dacă doriți să descoperiți cum să vă îmbunătățiți performanța, ținând activitățile la zi și reușind în continuare să țineți pasul cu toate procesele companiei, atunci continuați să citiți. În acest articol, îți vom arăta 6 sfaturi pentru a-ți organiza rutina de lucru și a dedica timp ceea ce contează cu adevărat, cum ar fi dezvoltarea creativă pentru campanii sau planificarea strategică pentru companie. Lectură bună!
1. Setați nivelul de prioritate pentru fiecare sarcină
Cum îți dezvolți programul? Creați un kanban cu toate livrările care trebuie să aibă loc și continuați să lucrați fără să priviți înapoi? Dacă răspunsul dvs. a fost da, atunci poate că este timpul să vă revizuiți conceptele despre aceste instrumente care sunt atât de eficiente în viața de zi cu zi a unei agenții. La urma urmei, deși rutina este foarte importantă, se întâmplă evenimente neprevăzute.
Este important să se creeze modalități de a include eventualitățile în program și cel mai bun mod de a face acest lucru este prin definirea priorității fiecărei sarcini, inclusiv prin analiza interdependenței dintre acestea. Astfel, vei avea claritate să iei deciziile și să coordonezi echipa , astfel încât urgențele să fie tratate mai întâi.
2. Ia pauze pentru a fi organizat la locul de muncă
Dacă munca curge, uneori pare că cel mai bine este să prelungim cele 8 ore consecutive, fără întreruperi, dar corpul nostru nu funcționează chiar așa. Pauzele pe parcursul zilei de lucru contribuie la dezvoltarea unei viziuni cuprinzătoare. Da, din această perspectivă organizația are direcția opusă în raport cu focalizarea: este necesar să vedem întregul .
Pe lângă mediul fizic care poate (și are nevoie) să fie menținut organizat, pentru a vă asigura că fluxul de lucru se desfășoară în mod inteligent, trebuie să fiți capabil să organizați programe și să știți totuși să preveniți eventualele eșecuri care pot apărea de la alți membri ai echipei. Rețineți că pauza stimulează capacitatea analitică și poate contribui la soluții excelente în organizație.
3. Utilizați instrumente pentru a îmbunătăți organizarea
Pe ce tehnologii te bazezi pentru a avea o rutină de lucru organizată de zi cu zi? Există mai multe instrumente pe care vă puteți baza pentru a menține activitățile la cea mai bună rată de productivitate . Iată câteva soluții pentru organizarea personală și a agenției:
- hărți mentale — unele soluții vă permit să dezvoltați hărți mentale pentru a dezvolta raționament și a crea gânduri complexe legate de un subiect;
- pomodoro — poate că știți deja tehnica pomodoro , care constă în împărțirea muncii în blocuri de timp intercalate cu câteva perioade ca recompensă. Există mai multe opțiuni online, cum ar fi Tomato Timer , care este gratuit și simplu de utilizat;
- software de management — există mai multe programe care ajută la monitorizarea întregii rutine a unei agenții de comunicare, acest tip de instrument ajută atât să aveți o idee despre fluxul de lucru, cât și să împărtășiți agende cu ceilalți membri ai echipei, colaborând cu organizarea întregului lucru in echipa.
4. Concentrați-vă pe o sarcină la un moment dat
Nu pentru că clientul a cerut termenul pentru ieri și managerul de proiect a decis să-l respecte, vei putea dezvolta întreaga campanie în aceleași 30 de minute în care termini un raport pentru o prezentare care începe în curând. Mașina timpului nu a fost încă inventată și este de preferat să garantați o treabă bine făcută și apoi să treceți la alte sarcini.
Apoi, folosind agenda și verificând prioritățile, definiți ce veți dezvolta mai întâi . Nu are rost să încerci să ai o atitudine eroică, așa cum se pare că sunt joburile multitask (sau multitasking). Mintea umană, spre deosebire de o mașină, se poate concentra pe un singur lucru la un moment dat, așa că atunci când cineva decide să facă două acțiuni în același timp, ceea ce se întâmplă de fapt este o schimbare a focalizării.
5. Evitați distragerile cu alte proiecte
Fie acasă, fie la serviciu, distragerile vor avea loc. Ar putea fi pauza de cafea în mijlocul serviciului pentru că prietenii sunt adunați la cantină sau pauza neașteptată pentru a lua o gustare. Cu toate acestea, una dintre cele mai grave distrageri care pot sta în calea organizării la locul de muncă este mai multă muncă. Asta pentru că creierul înțelege că face ceva corect și nu trebuie să reia activitatea neterminată.
Poate că știți deja, dar aceasta este una dintre principalele forme de amânare care există. Da, oamenii care se chinuie să-și predea sarcinile la timp nu sunt întotdeauna leneși. De cele mai multe ori ele creează un mediu de dezorganizare care întărește (sau susține) acțiunile care afirmă convingeri limitative, cum ar fi a nu putea finaliza ceva la timp sau a nu putea.
6. Încercați să respectați termenele limită
Trebuie să fi realizat că organizația este un aliat excelent pentru a minimiza impactul evenimentelor neprevăzute, adică planificarea nu exclude adversitatea. Cu toate acestea, întârzierile pot crea un bulgăre de zăpadă greu de depășit. Prin urmare, este foarte important să acordați atenție termenelor limită și să încercați să le respectați .
Ți-au plăcut sfaturile noastre de organizare la locul de muncă ? Trebuie să fi realizat că pentru a menține totul la zi, trebuie să observi factori interni și externi care pot genera o eficiență mai mare în activități. Amintiți-vă că supraîncărcarea sarcinilor nu este un motiv pentru a vă dispersa sau a amâna. Daca stii ce trebuie facut, cu prioritati definite, mergi putin cate putin si cu siguranta vei obtine rezultate bune.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.