Titlul acestui articol ar trebui sa iti spuna un singur lucru – anume faptul ca SEO este incredibil de complicat. O strategie de optimizare SEO este esentiala dezvoltarii oricarui website in materie de trafic organic. In acelasi timp, o astfel de strategie este ineficienta daca se omit cateva aspecte importante care, mai mult sau mai putin, pot fi considerate parte din SEO.
Vei intelege mai mult pe masura ce citesti acest articol!
In general, este vorba despre cum SEO extrem de tehnic nu va produce niciodata rezultatele asteptate. Pe de cealalta parte, concentrarea doar pe continut de calitate are acelasi efect – anume lipsa rezultatelor dorite.
Ce poti face tu pentru a imbunatati o strategie de optimizare SEO?
O strategie de optimizare normala, de baza, implica optimizarea pe anumite cuvinte cheie, realizarea unei structuri adecvate pentru website si apoi aplicarea unei strategii de content marketing. Exista, totusi, cateva aspecte pe care le poti controla direct pentru a imbunatati aspectul website-ului tau in ochii motoarelor de cautare:
- Sa elimini informatiile incorecte – toate subiectele abordate in continutul tau scris trebuie sa poata fi verificate si confirmate de catre utilizatori. Nu trebuie sa prezinti informatii intr-un mod incorect, voit sau nu.
- Sa elimini greselile de gramatica si vocabular – continutul website-ului tau trebuie sa fie curat. In functie de nisa in care activezi, greselile de gramatica si/sau vocabular pot anula potentialul unei conversii.
- Sa fii mereu pe subiect si sa raspunzi la intrebarea principala – in general, articolele de blog trateaza mai multe subiecte si niciunul in mod complet. Astfel, rezultatul nu este unul valoros pentru utilizator. Tocmai de aceea, evita sa scrii mai mult decat este necesar. Abordeaza doar subiectul principal si raspunde intrebarii implicate de acesta.
- Sa elimini link-urile stricate – un link care nu merge inseamna un vizitator in minus, implicit o potentiala conversie in minus. Orice link catre o pagina a website-ului tau trebuie sa aiba ca rezultat un vizitator.
Dupa cum poti vedea, accentul cade in mare parte pe continut. O strategie de optimizare SEO buna nu te va duce prea departe daca website-ul tau este incarcat de continut fara valoare. De exemplu, fiecare articol trebuie sa contina informatii unice/originale si apoi aspecte care pot fi aplicate/utilizate de catre cititor.
Desigur, beneficiezi de un mare plus daca articolul creat poate fi considerat etern, mereu valabil si actual. Un articol precum cel de fata poate deveni inutil in urma unui update Google care da peste cap strategiile de optimizare SEO. Totusi, un articol pe o nisa care este in sine eterna poate fi facut etern daca este creat cu atentie.
In final, ce trebuie sa intelegi este faptul ca o strategie de optimizare SEO complet tehnica este esentiala, dar ineficienta daca nu este alaturata continutului de calitate superioara si creat intr-adevar pentru utilizatorul final.
Mai multe despre acest subiect poti afla de la specialistii agentiei The Markers. Acestia iti pot spune ce implica o strategie SEO completa si mai ales cum este aceasta implementata pentru a avea rezultate optime!