Oricine se ocupă de rutina administrativă și financiară a unei afaceri cunoaște importanța utilizării Excel în companii. În plus, apar multe inovații pentru a răspunde cerințelor specifice, a optimiza strategiile și a automatiza procesele. Vedeți cum să beneficiați de cele mai bune din acest software și ce vă poate ajuta cu managementul!
Utilizarea Excel în companii a devenit populară chiar înainte de internet sau de creșterea pieței computerelor de acasă. Microsoft, compania care a dezvoltat programul, îl menține cu versiuni actualizate, oferind soluții pentru rutina de afaceri și facilitând managementul proiectelor prin inserarea diferitelor formule care optimizează completarea foilor de calcul.
Cei care se ocupă de managementul unei companii știu că acest instrument este esențial pentru mai multe funcționalități. Un sondaj realizat cu companii mici, mijlocii și micro din România a relevat că 6 din 10 încă folosesc Excel în managementul contabil.
Vedeți cum este încă importantă utilizarea Excel în companii
Nu numai pentru managementul companiei, ci și pentru universul de marketing, Excel s-a impus deja ca unul dintre cele mai populare instrumente. Profesioniștii din acest domeniu știu că foile de calcul au funcții relevante pentru a monitoriza acțiunile, a dezvolta planuri și a monitoriza rutina pe baza unui program , de exemplu.
Chiar dacă astăzi există aplicații și programe care îndeplinesc diverse funcții prezentate de Excel, acesta are totuși un loc pe piață. Pentru managementul afacerilor , în special în domeniul contabilității, prezintă o mare diferență: standardizarea formulelor și funcțiilor . Chiar dacă întreprinderea schimbă profesioniști, este posibil ca următorul angajat să înțeleagă și să continue informațiile prezentate.
Înțelegeți beneficiile pe care agențiile le văd în urma utilizării Excel
Chiar dacă agenția dumneavoastră are software pentru a facilita operațiunile, este posibil ca utilizarea Excel să se întâmple în continuare. Fie că este versiunea sa oficială, de la Microsoft, sau concurentul său, Google Sheets, care permite utilizarea în cloud și are mai multe caracteristici și formule similare, adevărul este că acest program de foi de calcul are încă un număr mare de fani datorită numeroaselor beneficii pe care le are. prevede.. Dintre acestea, putem evidenția:
- ușurința limbii datorită popularității sale, găsind o mulțime de oameni care pot contribui la un proiect folosind programul;
- posibilitatea automatizării calculelor, facilitând unele procese contabile de rutină;
- asistență în vizualizarea datelor cu generarea de grafice.
Descoperiți principalele hack-uri Excel de aplicat în agenție
O evoluție a caietelor de contabilitate, foile de calcul Excel s-ar putea să nu aibă vârful de productivitate atins cu un sistem de management, dar cu siguranță ușurează rutina companiei , mai ales dacă o comparăm cu procesul anterior care consta în note manuale în registrele de casă și alte documente.
Separăm câteva hack-uri Excel pe care le poți aplica în agenția ta, transformând această rutină într-un proces mai eficient. Verifică!
Utilizați șabloanele de foi de calcul structurate
Dacă aruncați o privire pe blogul nostru, veți găsi mai multe foi de calcul gata de a fi utilizate în secțiunea de materiale bogate . Acesta este unul dintre sfaturile care fac rutina de afaceri mai agilă . Să presupunem că aflați mai multe despre conceptul de pontaj și decideți să implementați calcularea timpului de lucru. Doar descărcați foaia de calcul și încorporați noua rutină.
Păstrați versiunea la zi și asigurați reducerea erorilor
Un alt factor care contribuie la performanța utilizării Excel este ca programul să aibă întotdeauna cea mai actualizată versiune. Deoarece Microsoft analizează în mod constant erorile și propune îmbunătățiri, acest hack vă permite să lucrați cu un program curat, să reduceți erorile și să prezentați în continuare știri de aplicat în agenția dvs.
Utilizați funcția CĂUTARE V pentru a găsi valori
În funcție de nivelul de complexitate al foilor de calcul Excel, este posibil să aduni mai multe file cu multe rânduri și coloane pline de informații relevante. Ideea este că nu este întotdeauna ușor să găsești rapid date importante și aceasta este o funcție care ușurează, deoarece limitează spațiul pentru căutarea ta. Consultați formula de mai jos și consultați exemple practice pe site-ul Microsoft .
= CĂUTARE V (termen de căutare, loc pentru a efectua căutarea, obțineți un rezultat apropiat sau exact care indică 1 pentru adevărat sau 0 pentru fals)
Descoperiți o alternativă pentru utilizarea Excel în companii
Crearea de instrumente care să contribuie la rutina administrativă și contabilă câștigă teren pe piață. Principala diferență a celor mai multe dintre ele este de a oferi o experiență care să includă dinamismul internetului , permițând colaborarea în echipă și monitorizarea în timp real a datelor și modificărilor.
Aflați de ce software-ul de management a câștigat cotă de piață
În software-ul de management, este obișnuit să existe foi de calcul cu unele îmbunătățiri, cum ar fi automatizarea proceselor și personalizarea soluțiilor în funcție de cererea publicului deservit. Prin urmare, aceste soluții au ajuns la un număr tot mai mare de fani, mai ales antreprenori care și-au dat seama cum se adaugă tehnologia afacerii lor. Principalele diferențe sunt:
- prezentarea de foi de calcul îndreptate către diferite scopuri;
- backup-uri în cloud, care permit recuperarea datelor, păstrând în același timp protecția informațiilor partajate;
- accesibilitate din mai multe locații, permițând lucrul de la distanță și intrarea din alte locații (cum ar fi sucursalele).
Verificați principalele diferențe dintre utilizarea Excel și software-ul de management
În timp ce software-ul răspunde unei cereri din ce în ce mai inovatoare și personalizate de pe piață, Excel rămâne o soluție generică pentru rutinele administrative și contabile. Iată câteva diferențe între utilizarea Excel în companii și software-ul de management:
- tablou de bord — majoritatea software-ului se concentrează pe prezentarea unui panou de control, adunând toate informațiile relevante într-un singur cadru, ceea ce facilitează luarea deciziilor;
- integrare — programele și aplicațiile au avantajul de a lucra cu un public țintă. Prin urmare, ele permit integrarea principalelor instrumente utilizate de acel tip de companie;
- reducerea erorilor — odată cu completarea manuală a unei foi de lucru în Excel, riscurile de a face greșeli la tastarea unor date sau formule sunt mai mari;
- scalabilitate — deși foile de lucru Excel sunt practic infinite, cu cât volumul de date este mai mare, cu atât programul devine mai lent, ceea ce deschide chiar spațiu pentru blocarea fișierelor.
Aflați cum agențiile folosesc sistemele pentru a optimiza procesele Excel
În rutina unei agenții, aplicațiile și software-ul de management au fost soluții pentru a face procesele efectuate de Excel mai agile . De exemplu, pentru dezvoltarea calendarelor editoriale sau crearea fluxului de lucru în managementul proiectelor. Pe lângă inteligența pe care o prezintă acest tip de instrument, dinamismul facilitează luarea deciziilor.
Reconciliați utilizarea Excel în companii cu software-ul de management
Pentru management, multe companii au ales să folosească Excel pentru a dezvolta rutina contabilă de bază . Chiar dacă o platformă de management prezintă deja soluțiile adecvate, de multe ori programul Microsoft susține dezvoltarea de idei și simulări, în timp ce aplicația înregistrează toate procesele. Astfel, chiar dacă majoritatea companiilor preferă să înlocuiască Excel cu noul instrument, multe aleg să:
- utilizați platforma pentru a gestiona echipe și a construi colectiv și Excel pentru a stoca note și idei personale despre proiecte;
- investind in software pentru a analiza date fiabile si a lua decizii rapide si eficiente, mizand pe Excel pentru a simula metrici, incercand sa analizeze performantele companiei in anumite situatii;
- având un instrument de management pentru monitorizarea întregii rutine a agenției și Excel pentru înregistrarea proceselor în zonele cu o rată de rotație ridicată.
Trebuie să fi observat că utilizarea Excel în companii generează multe avantaje pentru agenție. La urma urmei, este un instrument binecunoscut pe piață de mult timp și are avantajul de a avea profesioniști obișnuiți cu formulele și hack-urile sale. În plus, utilizarea altor soluții, cum ar fi AllmaDesign , care este un software de management al filialelor, tinde să crească productivitatea, eficiența, cunoștințele de afaceri și inovațiile.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.