Livrarea la timp a unui proiect este o provocare cu care agențiile de comunicare trebuie să se confrunte zilnic. Respectarea acordului este ceva care depinde de un management eficient al proiectului care se bazează pe un program organizat și viabil.
Termenele limită sunt întotdeauna asociate cu munca pe care agențiile și profesioniștii trebuie să o dezvolte. Livrarea unui proiect respectând acest termen este practic o obligație, întrucât este ceva definit în contractarea serviciului. Mai mult decât respectarea acordului, a putea respecta acest termen limită stabilit este fundamental pentru a avea mai multă credibilitate și pentru a garanta o muncă de ultimă oră în toate proiectele dumneavoastră .
Totul începe cu planificarea cerințelor. Fără el, echipa se va găsi cu ușurință în dificultăți atunci când vine vorba de organizare. Prioritățile se pierd, apar greșeli, reluarea devine obișnuită și, ca urmare, mai mult decât întârziere, există o pierdere a calității livrării. Gestionarea acestui volum de sarcini este necesară pentru a avea un program structurat pentru a genera productivitate .
În această postare, vom vorbi puțin mai mult despre importanța definirii unui program de lucru bazat pe organizare și planificare pentru livrarea proiectelor. În acest conținut, vom acoperi:
- importanța termenelor limită pentru satisfacția clienților;
- rolul unui program detaliat și lucrabil;
- cei 4 pași pentru un bun management al livrărilor.
Vezi totul mai jos!
Aflați cum termenele limită sunt esențiale pentru satisfacția clienților
Furnizorii de servicii trebuie să lucreze cu termene limită, mai ales când vine vorba de campanii de publicitate sau de marketing desfășurate de agenții . Profesioniștii din acest sector se ocupă de responsabilitatea livrării produselor asociate cu programul și planificarea clientului. Astfel, dacă livrarea proiectului este întârziată, există o problemă care afectează ambele părți.
Respectarea termenelor limită poate fi înțeleasă ca o obligație de bază pentru agenții și profesioniști. Desigur, problemele apar pe parcurs, dar este totuși necesar ca planificarea să prevadă aceste posibile accidente.
Angajament
Un client ajunge la o agenție știind exact când are nevoie de livrarea proiectului. De exemplu, dacă planificarea dvs. prevede lansarea unui produs în iulie, nu este fezabil ca furnizorul de servicii să nu poată livra până la termenul convenit. Din momentul în care agenția devine responsabilă pentru lucrare, se semnează un angajament.
Cel mai puțin de așteptat este ca această agenție să se structureze și să se organizeze în cel mai bun mod cu resursele sale pentru a livra lucrarea terminată atunci când a fost convenit. Indiferent dacă acest furnizor are un volum mare de solicitări, este întreaga ta responsabilitate să le poți livra pe fiecare dintre ele. Angajamentul trebuie respectat, deoarece a fost sigilat între părți.
Credibilitate
Piața comunicațiilor este în creștere din ce în ce mai mult, mai ales datorită avansării noilor canale. În practică, aceasta înseamnă oameni mai competenți care fac o treabă bună, ceea ce crește presiunea pentru performanță din partea celor care își oferă serviciile. Calitatea într-un proiect este întotdeauna o prioritate, dar respectarea termenelor limită nu poate fi compromisă.
Atunci când o agenție nu este capabilă să lucreze bine cu termenele limită, își va pune automat imaginea în pericol. Credibilitatea este ceva de o valoare extremă pentru cei care oferă servicii și nu este diferit în sectorul comunicațiilor. O agenție cu reputația de a nu putea respecta termenele limită are o credibilitate scăzută, ceea ce poate fi foarte negativ.
Înțelegeți importanța unui program detaliat și funcțional pentru livrarea proiectului
Livrarea la timp a proiectelor este direct legată de capacitatea companiei de a avea un flux de lucru optimizat . Cunoașterea bine a volumului dvs. de cereri este esențială pentru a vă asigura că toate ajung la client în timpul convenit, evitând să aveți capacitatea dumneavoastră sub judecată.
Un program detaliat este ceea ce face posibilă acceptarea de noi proiecte și livrarea acestora nu numai la timp, ci și în conformitate cu așteptările. Înțelegeți mai bine importanța organizării cu termene limită.
Planificare riguroasă a livrărilor
Cu fiecare nou proiect este necesar să proiectăm efortul pe care îl cere și cât reprezintă în timp. Doar așa se poate realiza o planificare eficientă și coerentă, asigurându-se că programul de livrare este respectat, generând credibilitate și bune relații cu clienții.
Organizare cu cerințele
Cererile vor trebui să ruleze în același timp. Acest lucru necesită organizarea echipelor de lucru, lucru care depinde și de direcția unui manager. Acest profesionist trebuie să fie pregătit să-și conducă echipa astfel încât să fie capabil să echilibreze atenția între sarcini, asigurând respectarea termenului limită.
Prioritizarea corectă a cererilor
Cererile au niveluri de prioritate diferite, ceea ce este legat de planificarea programului, nivelul de complexitate și timpul de livrare. Prin urmare, este întotdeauna important să aplicați această prioritate în mod strategic, ceea ce vă asigură că calendarul este respectat în mod corespunzător.
Descoperiți cei 4 pași pentru un bun management al livrării proiectelor
Sfaturi practice pentru gestionarea eficientă a proiectelor ? Avem! Mai jos, vedeți cei 4 pași principali pentru a vă structura planul de lucru și pentru a vă asigura respectarea termenelor limită ale agenției dvs.
1. Documentează totul de la început
Fiecare pas avansat al proiectului în cauză trebuie să fie documentat. Aceste înregistrări secvenţiale arată cum, în fiecare zi, dezvoltarea lucrării a progresat. Analiza frecventă a acestei documentații va ajuta la înțelegerea modului în care este progresul și dacă acesta se află în planificare. Dacă este necesar, va fi posibilă accelerarea pașilor în caz de întârziere.
2. Definiți domeniul de aplicare al proiectului
Prin briefing este posibil să știi ce își dorește clientul. Totuși, după acest pas, agenția trebuie să detalieze fazele de dezvoltare ale proiectului. Definirea domeniului de aplicare este ceea ce va servi pentru a înțelege care vor fi diferitele etape ale lucrării, împărțite întotdeauna în eforturile specifice necesare pentru a ajunge la rezultat. Determinarea fiecărei etape vă ajută să planificați mai precis.
3. Organizați un program detaliat și funcțional
Cu sfera definită, este timpul să stabilim când se va realiza fiecare dintre aceste faze. Trebuie să aibă termene încorporate, adică fiecare etapă de dezvoltare trebuie făcută într-o perioadă, de exemplu, într-un anumit număr de zile. Astfel, programul general al agenției este organizat, întrucât există o înțelegere a termenului necesar pe baza metodelor de bază de management de proiect.
4. Stabiliți termene limită de sus în jos
Această definiție este inspirată de metoda de management de sus în jos, care este o analiză a muncii deja făcute pentru a înțelege cât timp durează. Astfel, pe baza unei observații, se face o comparație între proiecte similare pentru a înțelege termenul limită. Dacă s-a făcut ceva asemănător în 2 luni, atunci acesta este termenul limită.
Agențiile care doresc să aibă performanțe bune trebuie să depună eforturi pentru a optimiza managementul proiectelor . Termenele sunt foarte apreciate de clienți, ceea ce influențează și decizia pentru un furnizor de servicii. Cu cât este mai rapid și mai organizat pentru livrarea proiectelor, cu atât mai bine!
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.