Promovările rapide sunt o modalitate de a motiva angajații și de a menține angajamentul cu compania. Planul de carieră este esențial pentru ca aceștia să nu caute alte oportunități și să rămână productivi la locul de muncă. Vedeți cum să creați eficient această cultură!
Motivarea și implicarea angajaților cu strategiile agenției sunt modalități de a profita la maximum de potențialul profesioniștilor. Este nevoie de creativitate și planificare pentru a crea un plan rapid de promovare care să aducă perspectivă carierei și să crească simțul responsabilității .
Managementul agenției implică mai multe procese, iar cultura de promovare este unul dintre pașii care ajută la îmbunătățirea motivației angajaților. Pentru ca această strategie să fie eficientă, însă, trebuie să se bazeze pe niște criterii, oferind decizii corecte, care să aducă rezultate pozitive.
Înțelegeți importanța unui plan bun de carieră
Un plan bun de carieră este esențial pentru ca angajații să înțeleagă că compania apreciază profesioniștii interni și este dispusă să promoveze dezvoltarea abilităților și cunoștințelor. Trebuie să ia în considerare diferitele domenii și specificități ale afacerii, fără a lăsa niciun sector în afară.
Mulți profesioniști experimentează senzația de a rămâne în aceeași poziție mult mai mult decât își doresc. Acest lucru duce adesea la un sentiment de suferință în legătură cu locul de muncă, determinându-i să caute în altă parte perspective mai provocatoare .
Când se întâmplă acest lucru, compania poate pierde un angajat cu performanțe ridicate, suportând mai multe cheltuieli și dăunând productivității. Este posibil să se evite această pierdere, atâta timp cât agenția știe să pună în valoare profesioniștii.
Prin urmare, în loc să vă pierdeți talentele, încercați să creați o cultură de promovare internă , menținând angajații motivați și implicați.
Cunoașteți avantajele pe care le oferă un plan de carieră bine structurat
Un plan de carieră bine structurat aduce mai multe avantaje afacerii. Vezi câteva dintre ele!
Optimizați reținerea talentelor
Planul de carieră este una dintre cele mai bune strategii de reținere a talentului , deoarece oferă o perspectivă de creștere. In acest fel, agentia ta va avea un diferential care ii va mentine pe profesionisti activi o perioada indelungata, reducand cifra de afaceri. În plus, evită inconvenientele privind bunăstarea și siguranța colectivă și personală.
Oferă motivație echipei
Posibilitatea de a crește și de a fi promovat aduce motivație echipei. Aceasta este o modalitate inteligentă de a menține profesioniștii să lucreze cu angajament și dorință de a oferi cele mai bune servicii. Efortul este în mod firesc mai mare atunci când își imaginează oportunitatea de a evolua profesional.
Îmbunătățește climatul organizațional
Atunci când angajații nu cred în companie, adică nu văd posibilitatea de creștere, este afectat și climatul organizațional. Pe de altă parte, punând în valoare profesionalul, relațiile interne devin mai sănătoase, fluxul de lucru are loc în mod natural și mediul devine mai plăcut.
Crește productivitatea și rezultatele
Cu o echipă motivată și un climat organizațional pozitiv, productivitatea crește în mod natural. Drept urmare, compania obține rezultate mai bune, devenind mai competitivă și remarcându-se pe piața muncii .
Aflați cum să faceți promoții rapide
Pentru a actiona strategic este necesara structurarea unui sistem de promovari rapide, care sa se concentreze pe cresterea afacerii si sa ia in considerare scalabilitatea companiei. Consultați câteva sugestii!
stabilirea obiectivelor
Stabilirea obiectivelor este importantă pentru ca angajații să înțeleagă cum au loc promovările. Așadar, definiți ce caracteristici și calități sunt necesare pentru ca un profesionist să fie promovat, amintindu-ne că această decizie trebuie să fie strategică și să aducă beneficii agenției.
Primul criteriu trebuie să fie competența pentru post . Nu are rost să ai abilități importante de vânzări, de exemplu, dacă profesionistul nu are caracteristici de management sau analiză. Luați în considerare pregătirea academică, timpul de lucru într-o anumită poziție, printre alte aspecte.
De asemenea, asigurați-vă că are trăsături de conducere , deoarece va trebui să se coordoneze cu alți profesioniști și colegi. Nu uitați să verificați atitudinea angajatului , care trebuie să primească această nouă responsabilitate cu interes pentru muncă, și nu doar pentru poziție.
urmărirea realizărilor
Caracteristicile și calitățile sunt un bun indiciu, cu toate acestea, este esențial să monitorizați realizările, la urma urmei, este necesar să puneți aceste abilități în acțiune . Elaborați o foaie de pontaj care să aducă informații importante despre performanța angajatului.
Cu aceste înregistrări, este posibil să aveți acces la toate datele necesare pentru a evalua productivitatea fiecărui angajat sau echipă. O altă opțiune este să monitorizezi prin metoda kanban , verificând finalizarea sarcinilor și calitatea serviciilor.
Cea mai bună modalitate de a evalua un agent de vânzări, de exemplu, nu este în ceea ce privește abilitățile de vorbire sau de relație, ci rezultatele pe care le oferă. Așadar, evaluează profesionistul în funcție de realizările pe care le obține, analizând caracteristicile și livrările necesare sectorului său de activitate.
Consultarea constantă a feedback-ului de la angajați și manageri
Pe lângă aceste calități și obținerea de rezultate, este important să colectați feedback de la angajați și manageri despre profesionistul pe care intenționați să îl promovați. Este interesant să ai acel răspuns pe baza relației pe care o are cu întreaga echipă. Verifică dacă are o postură colaborativă, ușurință în comunicare, dacă nu are obiceiul de a critica compania, printre alte aspecte.
Pentru ca un colaborator să fie promovat, este esențial ca acesta să fie o persoană de încredere, care știe să delege sarcini și care să nu încerce să rezolve totul singur. În general, el trebuie să fie un profesionist pe care toată lumea îl caută pentru a ajuta la rezolvarea unei probleme și dispus să rezolve provocările înaintate lui și echipei sale.
În acest articol, am văzut cum o cultură a promovărilor rapide este interesantă pentru menținerea motivației angajaților și a productivității agenției. Este fundamental ca această strategie să fie atent planificată, ținând cont întotdeauna de rentabilitatea acestui proces și de specificul postului și al companiei . Atunci când acești pași sunt urmați, rentabilitatea este pozitivă, aducând rezultate mai bune afacerii și sporind competitivitatea.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.