Te-ai gândit vreodată la criteriile de promovare a unui angajat? În acest articol, aflați despre punctele importante de luat în considerare atunci când dezvoltați un program de evaluare a echipei, făcând planul de muncă și salarizare mai transparent și accesibil pentru dezvoltarea personală a angajaților din cadrul agenției!
Coordonarea echipelor interne este o muncă care influențează rezultatele companiei și poate fi, de asemenea, destul de provocatoare. Atunci când îndeplinește criteriile de promovare a unui angajat , afacerea ta demonstrează angajamentul de a recunoaște și valorifica angajatul, pe lângă transmiterea securității unei viziuni imparțiale, creșterea productivității și întărirea comunității, factori care îmbunătățesc managementul sucursalei .
Chiar dacă fluctuația angajaților este mai frecventă în zona comunicării, marketingului și vânzărilor, este important să găsim strategii de reducere a cifrei de afaceri , de identificare și reținere a talentelor.
În acest articol, vom vorbi despre principalele puncte pe care trebuie să le țineți cont pentru a alege persoana potrivită pentru promovarea în cadrul agenției. Verifică!
1. Înțelegeți ce aptitudini sunt așteptate pentru post
Nu orice profesionist în design care iese în evidență poate fi un excelent director creativ sau chiar un manager de proiect . Fiecare rol necesită abilități specifice, astfel încât persoana să fie capabilă să îndeplinească toate sarcinile în mod eficient, asigurând calitatea întregii lucrări ale companiei. Aceasta înseamnă că a fi cel mai bun la un anumit rol nu este întotdeauna suficient.
Luați în considerare, pe lângă abilitățile dure , personalitatea și caracteristicile comportamentale ale angajatului . În timp ce un rol poate necesita multă creativitate, un alt rol poate fi pentru cineva care este pregătit să lucreze sub presiune și să aibă o viziune mai largă, dezvoltând planuri eficiente.
2. Folosește leadership-ul ca unul dintre criteriile de promovare a unui angajat
Un alt punct important de luat în considerare este abilitățile de conducere ale candidatului . Imaginați-vă poziția de analist de marketing: am găsit posturi vacante disponibile pe piață cu cele mai variate niveluri de complexitate, de la junior la senior. Astfel, tendința este ca acele persoane care se află într-o poziție superioară să poată colabora pentru dezvoltarea echipei lor.
Este obișnuit să găsești oameni care își îndeplinesc funcțiile foarte bine, dar care au dificultăți în a împărtăși ceea ce știu și le pasă de rutina productivă a colegilor lor. Chiar dacă este posibilă îmbunătățirea sau chiar predarea practicilor de leadership , această caracteristică trebuie luată în considerare atunci când se ia o decizie.
3. Alegeți recenzii de performanță pentru a ușura procesul
Există mai multe tipuri de evaluări de performanță care pot compune tabloul de bord de monitorizare al echipei dvs. Important este să alegeți un set care să poată examina cele mai importante puncte pentru a înțelege dacă persoana se potrivește sau nu promoției.
Este de menționat că acest tip de evaluare este important pentru diferite situații și, în mod ideal, ar trebui să facă parte din rutina companiei. Pentru promovarea unui colaborator, principalele instrumente pe care le puteți aplica sunt:
- autoevaluare;
- evaluare 90º;
- evaluare comună;
- evaluare 360º;
- feedback-ul oferit de clienți.
4. Elaborați o politică de locuri de muncă și de promovare
Pentru a asigura transparența în comunicarea criteriilor de promovare a angajaților, este important să aveți un plan care să explice cum funcționează procesul. Acesta nu este un criteriu de facto, dar cu siguranță contribuie la furnizarea celor interesați de informații concrete care să-i ghideze.
În documentul care conține planul de poziții și politica de promovare, merită evidențiat modul în care funcționează politica internă a companiei. De asemenea, amintiți-vă să explicați ce acțiuni generează bonusuri și să definiți clar funcțiile care vor fi îndeplinite în noua poziție. De asemenea, este posibil să enumerați abilitățile așteptate de la profesionistul promovat.
5. Monitorizați performanța angajaților
La fel ca în marketingul digital, puteți dezvolta personaje atunci când definiți criteriile pentru o promovare. Unul dintre punctele importante în acest proces este să descoperi ce criterii sunt relevante pentru a-i filtra pe cei cu cel mai bun profil pentru a ocupa noua poziție. Probabil performanța individuală va fi unul dintre punctele forte de analizat.
6. Evaluează atitudinea personală a angajaților
Un criteriu la fel de important în acest pipeline pentru selectarea unui colaborator este poziționarea acestuia. De exemplu: o persoană care tinde să întârzie atât la serviciu, cât și la întâlniri și evenimente, de obicei, nu are profilul pentru a ocupa o funcție de conducere.
În plus, deși multe agenții adoptă regimul fără cod vestimentar — în care nu există o uniformă sau o cerință pentru un anumit model de îmbrăcăminte pentru serviciu —, îmbrăcămintea și aspectul fizic (cum ar fi postura, expresiile și gesturile) pot contribui la procesul de decizie. .
7. Luați în considerare punctele de vedere ale altor membri ai echipei
Pretinderea a fi un tip de colaborator poate fi destul de dificil, dar și mai complex ar fi menținerea acestei fațade cu colegii de muncă. Prin urmare, este, de asemenea, foarte important să luăm în considerare ce cred cei care lucrează îndeaproape cu angajatul evaluat despre persoana respectivă.
La urma urmei, este puțin probabil ca cineva să decidă să-și riște propria imagine mințind pentru a ajuta la promovarea unui coleg de muncă. Deci, tendința este ca indicațiile și mărturiile să fie adevărate.
8. Observați abilitățile de comunicare ale angajatului
În timp ce cineva într-o poziție mai concentrată operațional trebuie să aibă calități precum concentrarea și concentrarea, promovarea îl duce de obicei pe angajat la un nivel mai tactic și strategic. Aceasta înseamnă că, pe lângă cerința de bază a stăpânirii cunoștințelor zonei, este important și să știi să comunici.
Astfel, un alt factor atunci când vine vorba de promovarea unui angajat al agenției ar trebui să fie capacitatea acestuia de a se prezenta, de a transmite mesaje și de a asigura implicarea echipei . Pe lângă o observare a vieții de zi cu zi, dinamica poate fi aplicată și pentru a obține un randament obiectiv asupra acestui aspect.
9. Analizați competența de a lucra în echipă
Pe lângă o bună comunicare, există și alte caracteristici care contribuie la succesul muncii în echipă. Pentru cei care lucrează cu coordonarea unui grup, această abilitate este fundamentală.
Pentru a afla dacă angajatului îi va fi mai ușor sau mai ușor să acționeze cu coordonarea, puteți observa aspecte precum:
- angajament;
- sentiment (sensibilitate);
- capacitatea de ascultare;
- capacitatea de a inspira încredere;
- flexibilitate cu celălalt;
- ușurință în întărirea legăturilor.
10. Să aibă ca factor de evaluare proactivitatea
Imaginați-vă că ați ales deja angajatul, care începe călătoria în noul rol. Cu toate acestea, compania intră într-un scenariu de criză și este necesar să se realizeze analize rapide și precise pentru a lua decizii eficiente. Când te gândești la o astfel de situație, ar putea fi mai ușor de înțeles conceptul de proactivitate .
Persoana proactivă are o capacitate mai mare de a identifica și de a profita de oportunități , pe lângă căutarea soluțiilor pentru corectarea eșecurilor, asigurând sănătatea companiei. De aceea, este foarte important să cauți oameni cu profil proactiv, care să știe să-și asume riscuri atunci când este necesar, acționând pentru a garanta obiectivele și scopurile afacerii.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.